Dar kottan vazgecemıyorum :(

illa giycegim kot dar olacak ama cok dar sevıyorum.dışarı çıktıgımdada normal olarak çok göze batıyo kalçalar ön plana çıkıyo ailem giymemi istemiyorlar ama ben başka kot giyemiyorum napsam ki :D


0|0
1132

En İyi Kız Görüşü

  • herkes giyiyo ki öyle ne var bunda

    2|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 32

  • Taciz edilirsin, karşıdan kaşar gözü ile bakılır . Tamam her kadın vücudunu sergilemekten, ilgi çekmekten, arzulanmaktan hoşlanabilir ama bunun TÜRKİYE'de sonuçları vardır .

    Seni yargılamıyorum ama dar kot giyersen sonuçları bunlar olur . Ailen haklı ve bu soruyu sorarken gülmen zaten sorunun cevabını kendi içinde verdiğinin bir göstergesidir .

    0|0
    0|0
  • ben bu kadınları anlamıyorum kendi vücudunuzu neden millete sergilemek istiyorsunuz hiç bir erkek size iyi gözle bakmaz ve sizin için iyi düşünmez

    1|2
    0|0
    • burdaki amaç sergilemek değil kendi alışkanlığımdan bahsediyorum bundan bende rahatsızım yukarıda belirttiğim gibi.ben kalçamı millete sergileme peşinde olsaydım böyle bi soru sorma ihtiyacını bile duymazdım.sizde fırsat bekliyosunuz biri bi soru sorsada hemen artis artis laflar etsek diye.

    • bak sergileme peşinde almıya bilirsin ama sen vücudunun hatlarını ortaya çıkarmaya çalışıyorsun senin ailende bundan giymeni istemiyordur başına bir işgelince anlarsın sen giymeye devam et

  • Giymeye devam et =) Sokaktaki erkeklerin suçu yok =Pp

    0|0
    0|0
  • bır hırka yada şal alıp beline sar kalçaların çok dikkat çekmez. Zira çok uyumlu şeyler var kombinasyonlar deneyebilirsin.

    0|0
    0|0
  • soru 50 dakika önce sorulmuş ve elli dakika da erkeklerden 24 cevap gelmiş vay be :)))

    0|0
    0|0
  • Yine dar kot giyebilirsin fakat üzerine tunik yada uzun tshirt giy popoyu kapat. Bakalım hoşuna gidiyormu. Eğer gitmiyorsa sen dar kot sevmiyorsun başka birşey seviyorsun demektir. Onu deneyince gel yine konuşalım :)

    0|1
    0|0
  • bence dar giymeye devam et dinleme kimseyi bu arada nerde oturuyorsun :)

    0|0
    0|0
  • yanımdaki kızda olmasını istemeyeceğim bişey. bence sadece alışkanlık ve genele uymak. etek giymeye alıştırabilirsin kendini

    0|0
    0|0
  • millet kıçına bakıp iç geçiriyor.. farkındamısın? hatta en yakınların bile bunu düşünüyor.. ve sen hala kıçına bakılıp iç geçirilmesinden hoşlanıyorsun.. bir gün dolmuşta metroda filan bi yaslanırlar yastık niyetine aha o zaman görürüm seni ben ;)

    0|0
    0|0
  • dikkat çekmek istiyosun tabi tabi -,-

    0|0
    0|0
  • etek giyebilirsin o zman

    0|0
    0|0
  • seni göermek isterim bunu erkekler sor üstüne bişey gime derler kızım bu senin güzelliğin kimseyi mağdur etme bu göz zevkinde ve ayrıca yanlızda gezme kot pantolunu kumaş cinsine bakmak steyen çok olur yumuşakmı sert mi diee...

    0|0
    0|0
  • Popoyu erit.

    0|0
    0|0
  • giyme erkekler sana ne gözle bakıyor biliyormusun.sürekli yüzün yerine arkana bakıp cinsel fantesizi kuruyorlar dar giyinme

    0|0
    0|0
  • yani özetle götüne çok güvendiğini

    belirtmek istiyorsun

    tamam tamam anladık

    0|0
    0|0
  • milletin gözü bayram ediyordur sayende

    0|1
    0|0
  • Dar kot sevmiyorsun vücudunu ortaya çıkarmayı seviyorsun.

    1|0
    0|0
  • Sonrada erkekler bize neden böyle bakıyor ?

    0|1
    0|0
  • F*hişe gibi görülmek hoşuna gidiyorsa, öyle ol. Ne diyim başka.

    1|0
    0|0
  • bol kot giymen kesin çözüm bence :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 10

  • Zaten istediğinde dikkat çekmek , bak ailenin yaptığına yahuu ...

    0|1
    0|0
  • karar seninn.

    0|0
    0|0
  • Üstüne tshirt olarak uzun giy link link

    1|0
    0|0
  • erkeklerın bakıslarından rahatsız olmuyomusun . Ha gormuyorum dıyosan dapdar gynmıs bı bayann arkasındakı erkeklere bak ınan bana asırı mıde bulandırıcı. Insan dar ustu bol gıymeye alısınca hep kapatma ıhtıyacı hıssedıyo ben oyleyım en azından bence dene oylede gzel duruyo

    0|0
    0|0
  • üzerine poponu kapatacak şey giy

    0|0
    0|0
  • bende öyleyim bol sevmiyorum kendimede pek yakistirmiyorum ama arada cok dikkat cekmesin diye uzun hirka giyerim yada kisin tayt üzerinden bol uzun tunikler var onlari tercih ediyorum

    0|0
    0|0
  • istediğini giyy :)

    0|0
    0|0
  • 2 sene önce bende bu vardı ama sonradan etek elbiseye alısınca kot gitmek istemiyorsun.

    0|0
    0|0
  • baska giyme.

    0|0
    0|0
  • daha cok dikkat ceken bir sey giyersen ailen dar kotunu tekrar giymeni isteyebilir

    0|0
    1|0
Yükleniyor...