Ben futbolu hiç sevmem?

Kızlar sizce futbol sevmeyen ama spor yapan bir erkek yinede itici mi olur?


0|0
5|9

En İyi Erkek Görüşü

  • aynen bende futbolu hiç sevmem hatta yanımda izlenmesine bile hazmedemem ne yani kardeşim mal mal tv ye bakıp top koşturan heriflerin atmosferinemi kapılalım ne bilgi var ne birşey birde saatlerce maç muhabbeti varya irilti oluyorum. takım tutmuyorum dediğim kişi böön böön suratıma bakıyor özellikle kızlar tutmak zorundamıyım mk.

    0|1
    0|0
    • Aynen sen tam benim düşüncelerimi söyledin. Ne var bu futbolda anlamıyom mk sanki bana bir faydası var. Gidiyom adam akıllı muay thai ye faydası say say bitmez ama sevmiyolar illa futbol.

    • Hepsini Göster
    • hahaha :D
      bu lafını sevdim kardeş
      eyvallah

    • Tamam abi iyi geceler :)

Kızlar Ne Diyor 5

  • İtici olmaz. Ama tercihim sevmesinden yana olur ben keyif alıyorum çünkü.

    0|1
    0|0
    • Hepiniz yalan söylüyoduz o zaman.. o kadar adam bir topun peşinden gidiyo diyo nay yapıyomuşunuz resmen :D

    • Ben Beşiktaşlıyım genele vurmak doğru olmaz imkan varsa deplasmana dahi giderim futbol sevmezse birlikte yapılacak bir aktivite kaybolur o yüzden herkesi bilmem ama benim tercihim sevmesi.

  • Şahsen bir erkeğin öyle tvye kitlenip mac seyretmesi bana çok çekici geliyor. Şöyle agzinin ortasina bir şamar indirmelik.

    0|0
    0|0
  • Hayır tabii ki de. Sevmemen gayet normal bir şey.

    0|0
    0|0
  • Çok doğal :)

    0|0
    0|0
  • futbolda bir spordur, futbolu spor için sevmeyen itici olur.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Sevmiyorum yanımda izlenmesinede ayar oluyorum ha gidelim mac yapalım derseler kosa kosa giderim ayri mesele :)

    0|1
    0|0
  • iğrençtir

    0|1
    0|0
  • Olabilir sevmeyebilirsin

    0|1
    0|0
  • Futbol oynarım ama ne fanatiğimdir nede maçları izlerim.

    0|0
    0|0
  • Bütün erkekler futbolu sevmek zorunda mıymış

    0|1
    0|0
  • Senin yaş kesin 12-13

    0|0
    0|0
  • türkinsanı futbol bizim hayatımızın değişilmez bir parçası

    0|0
    0|0
  • Erkek adam Futbol sevecek

    0|0
    0|0
Yükleniyor...