Kilo Almadan yağsız kas yapmak için öneriniz var mı?

Yağsız kas yapmak için öneriler, gereken gıda takviyeleride bunun içinde ne şekilde kullanılmalı, antrenman programım var yoğun ama besinde en az spor kadar önemli bu iş için, önerileriniz neler?


0|0
2|13

En İyi Kız Görüşü

  • Cho lu ve yagli besinlerden uzak dur ozellikle trans yaglardan protein agirlikli beslen cunku kaslarin %70 i kalsiyum/proteine sahip

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Saglikli beslen takviyelerden uzak dur

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • azar azar kas yaparsan uzun zaman alır. o kadar sabılır mısın bılmem ama bence ılk once kılo- vucudun o kıloya alıstıkdan sonra kasa cevırırsın daha hızlı olur... kılo alma asamasındayken kondusyonuna saglamıs olursun zaten

    0|0
    0|0
  • Besin spordan daha önemlidir. Şimdi vücut tipin ne ektoysan günde 3500 kalori civarı alman gerekir kilo alabilmen için endo mezo arasın da isen yaktığının 300-400 fazlasını alman yeterli olacaktır 2700-3000 arası falana denk geliyor oda yağsız kas kazanmak çalışmayla ve beslenmeyle kazanman zor olmaz yeterli yediklerine dikkat et ayda 750 gr yağsız kas kazanabilirsin maximum bu tabi eğer genetiğin iyiyse şayet

    0|0
    0|0
    • vücut tipim yağlanmaya müsait ben yağları yakıp kas yapmaya çalışıyordum hatta gıda takviyeleri kullanmayıda düşünüyorum

    • Hepsini Göster
    • kolay kas yapabiliyorum ama yağları yakmam zor oluyor, protein tozu kullandım daha önce denemek için sadece 1 kilo aldım ve etkili oldu hissettirdi demekki büyük kutu alsam daha iyi olacakmmış

    • Kolay kas yapılmaz hocam ne yaparsan yap 1 ayda normal şartlarda 750 gramı geçemezsin eğer fazlaysa o kalanı yağdır zaten önemli olan ne biliyor musun antrenmanını sert yap harbiden sert ama hakkını vere vere protein alımını da arttır biraz dikkat et yağlı şeyler şekerli pastalar börekler ekmek falan yeme zaten kendi gidicek anlamıcaksın :)

  • Yağsız beslenme olayı tam olarak imkansız gibi veya ciddi anlamda maddi güce sahip olman diğer bir değimle prof olman lazım spor konusunda spor bilincinde yağ yakmada protein oranlarını dengelemede vb. Kardio'nu düzenli yap tam doymadan kalk masadan ve protein ağırlıklı beslen gerekirse protein tozu şahsen ben kullanıyorum ve bu sekilde beslenme vb yapıyorum anlattığım gibi yani , 1.5 yıl sonunda karın kaslarımda sonunda cıktı kollarım 37 cm oldu bayağı iyi gidiyorum manken vucudu dediğimiz vucudu yapıp koruma altına alacağım daha ilerisi igrenc bir hal alıyor zaten prof olarak yapmaya da gerek yok o anlamda , başarılar sana kolay gelsin.

    0|0
    0|0
  • Spordan önce karbonhidrat alıp spordan sonra protein alarak kas yaparsın. Yağ oranın zaten neredeyse sabit kalır.

    0|0
    0|0
  • naturel beslenmek bence

    0|0
    0|0
  • Yağsız kas yapamazsın zor olur

    0|0
    0|0
  • sağlıklı beslen

    0|0
    0|0
  • Spor düzenini banada söyler misin spor salonuna gidiyor musun?

    0|0
    0|0
  • yorumsuz

    0|0
    0|0
  • su içç

    0|0
    0|0
  • doğal beslen

    0|0
    0|0
  • Balık

    0|0
    0|0
  • proteğin ağırlıklı beslen

    0|0
    0|0
Yükleniyor...