Eşim ile evliliğimizin başında çok gerildik. Ailemi yanlış anlıyor, hep tartışma halindeyiz...

Eşim, ailemin ona soğuk davrandığını düşünüyor. Kendi ailesindeki kadar sıcak ve sıkı bir bağlılık yok ailemde ve kendilerince çok normal davranıyorlar, ama onun alıştığı, büyüdüğü ortamdan uzak geldiği için, kasıtlı yapıyorlarmış gibi düşünüyor. Ne kadar anlatmaya çalışsam anlatamadım. Bu yüzden benimle de geriliyor, tartışıyor sürekli. Benimde çoğu zaman onlar gibi davrandığımı düşünüyor. Bazen yapmam gereken şeyler olduğunu, söylemem gerekenler olduğunu düşünüp neden yapmıyorsun diye bana çıkışıyor. O anlatınca mantıklı bulsamda bazılarını, yinede onun istediği an onu yapmak aklıma gelmiyor... Hiç bir art niyetim yok ve ailemin ona karşı bir soğukluğu olmadığınıda çok iyi biliyorum,ama laf anlatamıyoum. Çok çaresiz kaldım, canım eve gitmek istememeye başladı. Hep sorun, hep surat, ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Niye böyle oluyor, nasıl aşıcam bu durumu


0|0
5|2

En İyi Kız Görüşü

  • ailenizde başka gelin yokmu onu göster bak ona da aynılar gibi.bilemedim ailenin sana ve kardeşlerine davranışı nasıl acaba onu sıcak görüyo da ondan mı inanmıyo

    0|1
    0|0
    • yok hepimize aynı, benden ayırmazlar eşimi. ama yemeğe davet ediyolar mesela, beni arar annem akşam gelin. eşim bu duruma bozulur. bunu düzelttim, başka bişey buna benzer... baş edemez duruma geldim

Kızlar Ne Diyor 4

  • ailenize bahsetseniz peki yardımcı olabilirler mi

    yanineden olmasın sonuçta çocukları için yapacakları birşey sizin ortak mutluluğunuz için

    0|1
    0|0
    • eşim böyle bir sorun olduğu imajını vermemek için onlarla bunu konuşmaz. benimde konuşmama müsade etmez.

  • ailenle konus yakın davranmaya calıssınlar

    0|1
    0|0
  • eşin sorunlu

    0|0
    0|0
    • Farkettim ama benim sorunumu çözmüyor :(

    • Hepsini Göster
    • otur konus onunla

    • bundan başka yapacak bir şeyim yok sanırım, şu ana kadarki konuşmalardan bir sonuç alamadım

  • şimdi nasıllar?

    0|0
    0|0
    • bir değişiklik yok. görüşmeyi ve teması zarar vermeyecek şekilde minimuma indirdim, bende alışmaya çalışıyorum.

    • aileler karıştımı eşlerin ağzında tat kalmyor ki oturup iki kelam edebilsinler. hep dış müdahaleler. bizde çooook çektik eşimle çok...

Erkekler Ne Diyor 2

  • çok zor bi durum aldatmalar böyle başlar

    0|0
    0|0
    • aldatma derken?

    • Hepsini Göster
    • karşılaşmamak için uzak durmayı seçebilirim ama aldatmaya kadar uzayacak bir mesele değil ya

    • bilmiyorum ama genelde böyle başlar

  • Ben olsam bu hislerimi direk suratına anlatırdım

    bu şekilde mutsuz bir hayat sürmektense ayrılalım daha iyi derdim

    zaten bu kafada oldugum için de evlenmiyorum

    daha yapıcı olarak konuş derim tavsiye olarak bence

    0|0
    0|0
    • direkt suratına anlattım. bir şekilde inandırıcı gelmiyor. konuşmaya devam edicem ama ne sonuç alıcam bilmiyorum

    • herkesin kendi karekterinde olmasını bekleyemezki. İlginin tamamen kendisindemi olmasını bekliyor? Onunda bu hallerini beğenmeyen olacaktır bir de bu açıdan baksın.

Yükleniyor...