KS'de bıktığınız şeyleri sıralar mısınız?

Ben sıralıyorum ancak sıralamamda bir üstünlük derecesi yoktur.

.Ergen soru ve cevapları

.Sevgilimden ayrıldım ya da aramız şöyle böyle ne yapmalıyım tarzı sorular

.Cevaplar kısmında yeni yazısını gördüğümde ne acaba diye merakla baktığımda karşıma çıkan aptalca güncellemeler

.Sorduğu soruya cevap veren herkese artı veren üstüne bir de sanki çok umrumuzdaymış gibi arkadaşlar hepinizi artıladım diye güncelleme yapan insanlar


0|0
15|13

En İyi Kız Görüşü

  • ne zaman öpüşelim, ne zaman sevişelim, evlenmeden olmalı mı soruları. ayh valla darlandım.

    1|0
    0|0
    • bekaret soruları diye kategorize edebiliriz onları sanırım

    • Opuselim lahn tuzluk

    • ayh valla darlandım yazdın ya acaip iç gıdıklayıcı oldu :) ayh valla darlandım diyen ve bi yandan da eliyle yüzüne rüzgar yapmaya çalışan bi bayan hayal ettim ister istemez valla

Kızlar Ne Diyor 14

  • ennn nefrettt ettiğimm şu; ilişkimi nasıl kurtarabilirim. sevgilim bana soğuk davranıyor ne yapabilirim. nette tanıştığım çocuk...

    sürekli bana bakıyo ama ...

    sevgilim çok çekingen...



    bir bitmediler yahu bu ne. arkadaşım senitakmayanı takmayacaksın kural budur ya kasmayın!

    bide saçma sapan güncellemeler var tabi..

    0|2
    0|0
    • evet evet nette tanıştığım çocuk/kız soruları da ayrı bi alem ne çok netten manita yapan varmış yurdumuzda :)

    • evet ya.. arkadaş sen o kadar asosyal misin git alışveriş merkezleri, cafeler, ne bileyim bir sürü yer var karşı cinsle tanışacak. günümüzde klavye erkeği diye tabir ettiğimiz klavye dışında iki lafı bir araya getiremeyen erkekler var artık. kendinize güveniniz olsun biraz.


      sürpriz yumurtadan çıkar gibi ne çıkarsa bahtıma diyip buluşmaya gitmiyolar mı bide :))

  • Ergenlerden gına geldi neyse ki okulların açılması da 2 gün kaldı sıkalım biraz dişimizi @msg12

    1|2
    0|1
  • ben sadece şu armegedonun bana yapdığı hakaretlerden bıkdım...

    1|3
    0|0
    • neden engellemiyorsun

    • Hepsini Göster
    • sorun nedir bayanlar

    • sorun aşağıda verdiğim linkdeki arkadaşda.

  • kendi cehalatinde boğulurken başkalarını da aynı cehalete sürüklemeye çalışan zavallılardan bıktım usandım artık

    1|2
    0|0
  • Mantıksız ve sürekli tekrarlanan cinsel sorulardan , sırf puan alabilmek için yazılan ve buradayım diye bağıran herhangi bir akla yatkın açıklama içermeyen cevaplardan , zaten cevabı belli aşk sorularından vb...

    0|0
    0|0
    • evet sırf puan almak için yapıldığı belli cevaplar beni de sıkıyor

    • hani birde bunları eski üyeler yapıyor ya adam yerine koyup okuyorsun anlamsız boş kelimeler öbeği ...

  • Sevgilimi nasıl geri döndürebilirim?

    Güzel miyim yakışıklı mıyım?

    Boyum şu kilom şu nasılım sizce?

    Bir erkekte/kadında ilk neye dikkat edersiniz? bu tarz sorulardan,

    Kavga çıkarma amaçlı yorum yapanlardan,

    Türkçe'yi doğru kullanmayanlardan bıktım.

    1|0
    0|0
  • Boyum daha uzar mı diye soran çocuklar. Buradan kendine sevgili yapmaya çalışanlar. Sürekli soru güncellemeleri. Cevaplara saçma sapan yorum yapanlar.

    1|0
    0|0
  • *Güzel miyim çirkin miyim soruları

    *Burç soruları

    *Boy soruları

    *Sevgilim beni seviyor mu soruları kalksın lütfen.

    Gereksiz güncellemede istemiyorum boş yere yapıyorlar ya da aradan 1 ay geçiyor yapıyorlar sıkıyorlar.

    0|1
    0|0
  • aynen katılıyorum

    0|1
    0|0
  • ALakasız kaba saçma sapan yorumlar

    soruyu sorar sormaz güncelleme yapanlar

    böyle böyle oldu ne yapmalıyım soruları

    1|1
    0|0
    • bi soru sorar sormaz yapanlar var bir de öyle bi soru sorduğumuzu dahi un uttuğumuz zaman1 ay sonra yapan anormaller var

  • ~Saçmalayanlar..

    1|0
    0|0
  • Sizce nasılım soruları

    Burç soruları

    Soru sormak yerine hayatlarının bir bölümünü anlatanlar

    Güncellemeler

    Cevaplarıma yapılan yorumlar

    0|0
    1|0
  • Yeni sorulanlara bakıyorum genelde. Sevgilimden ayrıldım kompozisyonlarına hiç girmiyorum, adam yazdıkça yazıyor.

    0|0
    0|0
  • Foot Fetisciler

    Ergenler

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • ben herkese artı veriyorum ama öyle bir güncelleme yapmıyorum, muhabbete hoşgeldin gibi bişey benim için...

    herneyse facebook soruları ikra getirdi

    1|0
    0|0
  • Xper yüksetmek için neredeyse nokta koyup cevap yazacak insanlardan sıkıldım...

    0|1
    1|0
  • salaklıklar, uzun uzun yazamıcam

    0|0
    0|0
  • Ahmaklardan.

    Aptal / Anlayışı kıt olanlardan.

    Saygısızlardan.

    Kendini beğenmişlerden.

    ve

    Sözünü tutmayanlardan...

    1|0
    0|0
    • God Will Give Me Jusice..


      Yalana gerek görmeyecek kadar sözlerine sadık ol...

    • Hepsini Göster
    • Aferin aferin..adamsın harbiden.

  • kısaca Ergenler ve türevleri...

    1|1
    0|0
  • Yonetimin herseye aciklama bulmaya calismasi. Hayir, "andavaliz, andavalsin, modlarimiz da andaval" de, kurtul.

    0|0
    0|0
  • iyisiyle kötüsüyle aptalıyla kurnazıyla abazanıyla takıldığım bir site iyi kötü hoşuma gidiyor gerçekler bunlar

    0|0
    0|0
  • herkesi artıladım msg :) ( yalan)

    0|0
    0|0
    • hayır abi benim anlamadığım beğendiğin cevabı artılarsın beğenmediğini artılamazsın herkesi artılamak saçma geliyor. :)

  • Değer vermedin mi bıkmıyorsun ;)

    0|0
    0|0
  • Tekrar tekrar sorular.Fakrlı kalitelik sorular yok.

    0|0
    0|0
  • yakışıklı mıyım, güzel miyim soruları...

    0|0
    0|0
  • dostum soru sorma yeri burası zaten adı üstünde ...SORUYOR...beğenmiyosan gidersin allah allah

    0|0
    0|0
  • pratik pasta tarifleri soruları :SS

    1|1
    0|0
Yükleniyor...