Kızın dikkatini mi çekerdiniz yoksa sallar mıydınız?

diyelim üniv. ortamındasınız

güzel bir kız gördünz ama kız kimseye bakmıyo

yani kendi halinde, siz bakıyosunuz ama o sizi ve etrafındakileri farketmiyo

ne yapardınız, gidip dikkat mi çekerdiniz

yoksa sallarmıydınız?


0|0
320

En İyi Erkek Görüşü

  • beğendiğim kız olursa bakarım o baksada bakmasada yanına gider tanışırım

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 19

  • Hemen gider ciddi olduğumu ve onunla evlenmek istediğimi söylerdim.Zira senin söylediğin özelliklere sahip bir kız pek kalmadı etrafta.

    1|0
    0|0
  • sallardım unv ortamında kızların totosu kalkmaya cok musait oldugundan bırakcaksın ne hali varsa görsün

    1|0
    0|0
  • Sallardım hep bu yüzden yalnızım. Hoş bakanıda sallıyorum çünkü bakışından ne anlam çıkarmam gerektiğini bilmiyorum.

    1|1
    0|0
  • boşweerrrrr :D sen kendin olduktan sonra kapılırsa kapılır hatun sana kapılmazsada kafalarınız uyuşmaz demektir belkide :D biri gider biri gelir ünv hatun çok

    1|0
    0|0
  • gider bir merhaba derdim sohbet edip kendisini tanımaya çalışırdım mesafeli duryorsa uzun etmeden ordan ayrılırım sıcakkanlıysa mhabbet ilerler bir yere bile davet edebilirdim ey gidi güzel üniversite günleri be neleri kaçırdık

    0|0
    0|0
  • Sallarım.

    1|0
    0|0
  • hiç uğraşamm

    1|0
    0|0
  • mutlaka bir sıkıntısı vardır ve ben bunu halledebilirmiyim diye düşünürdüm.

    istediğin kadar dikkat çek ne olur ki, tek taraflı olduktan sonra bakışmalar ilerisi zaten yoktur...

    1|0
    0|0
  • benim tipe bak hemen dikkat çeker kız gelir bana yazılır direk..o derece yakışıklıyım kendime güveniyom yani

    0|0
    0|0
  • hoşandığım bi kızsa dikkat çekmeye çalışırım açıkcası cogu sallarım diyenede inanmıyorum en azından bı kere tanısmaya calısır gıbıme gelıyor ınsan

    0|0
    0|0
  • kız güzelse istediğim gibi çekicive seksi bişeyse asla beklemem başka birinin kapmasını giderim direk yazılırım şansımı denerim sonradan ah wah etmekdense yaniii

    0|0
    0|0
  • :D Her türlü yataga atarım :D saka saka kardesım dikkatini cekmeyen calışırım

    0|0
    0|0
  • elimden geleni yaparım sonuçta olacak iş var olmayacak iş var. Değil mi?

    0|0
    0|0
  • hadi beni farketmiyo,etrafını da farketmemesi mumkun mu.yapma lutfen

    0|0
    0|0
  • ... bile takmam umrumda olmaz belasını benden bulmasın

    0|0
    0|0
  • nabız yoklamak iyidir her zaman

    0|0
    0|0
  • kaderime yazılmışsa bir tesadüf onu benim yoluma cıkarır özel caba harcayıp şımartmaya gerek yok..

    0|0
    0|0
  • salla gitsin yaa

    0|0
    0|0
  • Umurumda olmaz.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • çok dikkatlerini çektiyse yanına oturuyorlar yani sınıf ortamı gibi yerlerde bir şekilde sohbet başlatmaya çalışıyorlar.

    1|0
    0|0
  • univden bi arkadasim var kiz o kadar guzelki simdye kadar grdgm 2nci gzel kiz grucu usulyle evlenmeye inanyo ve tanisalm mi dyenlerin agzma edyms.. israr etmenn manasi yok ne o el sallamak

    1|0
    0|0
  • etkilenme derecesine bağlı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...