Evleneceğiniz insanın nasıl olmasını isterdiniz?

arkadaşlar evleneceksiniz ama nasıl olsun bu aşkınız

  • Romantik
    41% (20)39% (12)40% (32)Oy Ver
  • Fantastik
    12% (6)6% (2)10% (8)Oy Ver
  • Gizemli
    6% (3)10% (3)8% (6)Oy Ver
  • Maceraperest
    20% (10)16% (5)19% (15)Oy Ver
  • Diğer ( açıklarmısın )
    21% (10)29% (9)23% (19)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
24|11

En İyi Kız Görüşü

  • dürüst,sadık olsun beni sevsin yeter

    0|1
    1|0
    • senin nicki sayısalda oynıcam haberin olsun :-)

    • Hepsini Göster
    • yok olmam bea para neki ? anca huzur kaçırır :) inşallah kazanırsın ama helal para değil bunu biliyorsun dimi :)

    • valla ben 96 yılında bildim ama yatırmadım 2 trilyoncuk bağıra bağıra gitti hele çıksın eşim ve kızımla önce roma sonra dünya turu gerisi hikaye zaten

Kızlar Ne Diyor 23

  • romantik :)

    0|0
    0|0
  • Henüz öyle birisi anasının portalından çıkmadı ...

    0|0
    0|0
  • adam gibi adam olsun sözünün eri olsun, onu sevdiğim gibi beni sevsin dürüst güvenilir olsun. başka bir şey isteyen yok, gerisini beraber de yaparız. e tabi aşk da olsun.

    0|0
    0|0
  • Dürüstlük herşeyden önemli..

    Tabii romantik de olsun :)

    0|0
    0|0
  • şıklardan fantastik olsun :D

    0|0
    0|0
  • Sonradan kaybediyolar bu özelliklerini zaten bari en başta romantik olsun :))

    0|0
    0|0
  • Romantik

    0|0
    0|0
  • Romantik olmasını

    0|0
    0|0
  • Diğer..

    Adam..

    0|0
    0|0
  • sevsin sahiplensin karışsın adam olsun yeterr

    0|0
    0|0
  • Beni çok sevsin yeter:)

    0|0
    0|0
  • Maço

    0|0
    0|0
  • Romantik<3

    0|0
    0|0
  • en yakın arkadaş gibi olak.ordan oraya gezek durak.gülelim kahkaha atalım çok mutlu olalım.

    0|0
    0|0
  • Beni çooook sevsin <3

    0|0
    0|0
  • Çocuk sevmemesini.

    0|0
    0|0
  • E..hepsinden biraz

    0|0
    0|0
  • Adam olsunda önce.

    0|0
    0|0
  • o kadar zor ki anlatması hiç girmeyeyim o konulara:D

    0|0
    0|0
  • ortaya karsk.d

    0|0
    0|0


  • Maceraperest

    0|0
    0|0
  • 2 metre boy, sporcu, afro-amerikalı

    0|0
    0|0
  • Romantik

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 11

  • Saygılı

    0|0
    0|0
  • Sakin ve akıllı olmasını isterdim.

    0|0
    0|0
  • ateşli----

    0|0
    0|0
  • sadık olsun gözü benden başk görmesin tabi benim içinde aynısı geçerli gizemli olmasın yeri geldiğinde romantk olsun hep güler yüzlü olsun çok mu istedim yav vardır galiba böle biri demi?

    0|0
    0|0
  • şirrinn :D

    0|0
    0|0
  • yalan söylemesin bana asla ama asla yalan demesin yalan dan nefse ederim yalanı ben ortaya çıkarır sam affetmem ama o derse o zaman dürüst olduğu için affederim ama bir daha olmamak şartı ile

    0|0
    0|0
  • gönlü güzel kalbi temiz olsun adam olsun yeter

    0|0
    0|0
  • şirin ve sadık olsun

    0|0
    0|0
  • aşık olsun romantik olsun

    0|0
    0|0
  • Açık sözlü

    0|0
    0|0
  • Ic guveysinden hallice

    0|0
    0|0
Yükleniyor...