Allah rızası için bacınıza bi yardım edin da!

Arkadaşlar.Erkek arkadaşıma bi doğum günü hediyesi hazırlıcam.ilaçlar oluyoyo onların içini boşaltıp yazdığım kağıtları koyacam ve her gün bitanesini okumasını isticem.sizden ricam bana fikir vermeniz.siz olsanız tek cümle ne yazardınız.romantik olmasına gerek yok eğlenceli de olsun.Ve ilacımım adı ne olsun?


0|1
5|9

En İyi Erkek Görüşü

  • farzedelim adın selma

    selmaspirin

    Farmakolojik özellikleri :

    50 mg Bi-selmastik film tablet şeklinde olup cok şeker ihtiva eder tadı bundan gelmektedir. Canayakın kanı kaynar şekilde olduğu için çok kolay emilim gösterir. Buna rağmen bünyeden atılması çok uzun yıllar sürer.

    Endikasyonları : Aşk acısı , yanlızlık , ve evlilik konuları için birebirdir.

    Kodikasyonları : Selmaspirin başka tip benzer ilaçlarla aşırı derecede reaksiyona girer kesinlikle bir ömür boyu tek olarak kullanılması gereklidir. Bırakım başka ilaçları kullanmayı , düşünmesi bile aşırı baş ağrılarına , dirsek darbelerinden kaynaklı mide kramplarına sebep olmaktadır. Kontrolsüz kullanımı sonucunda gebelik gibi yan etkileri bulunmakta olup bu kullanım şeklinin evlilik sonrasına bırakılması tavsiye edilmektedir.

    Kullanım süresi : normal şartlarda ve uygun koşullarda selmaspirin bir ömür boyu kullanılmak için hazırlamıştır.

    Dozaj : Genelde 50 mg olarak bulunan selmaspirin uzun kullanım sonrasında kendini salabilir , 80 , 90 , 100 ve daha ileri rakamlara çıkabilir.

    Bir ömür boyu mutluluklar.

    1|1
    0|0
    • Harikasin yaaaaaaa emegine yuregine saglik cok sagol kardessss

    • teşekkürler , adını bildirirsen ( soyadı gerekli değil. ) bunu sana prospektüs şeklinde yazıp link olarak göndereceğim.

Erkekler Ne Diyor 8

  • " Dogdugunda benim adımı da saykladıgını düşünüyorum. düşünüyorum ki ben de dogdugumda seninkini sayıklamışım."

    1|0
    0|0
  • Bende İlaç Gibiyim . Girdiğim bunyeden Asla çıkmam;) . bu gün haplarından aldıysan küçük bir öpücügü hak ettin demektir :) ilac gibi kızım vs vs yazabılırsın .

    2|0
    0|0
  • bunu ben bulmadım ama arkadaş bulmuştu: Maviler giyer bulut olurum, yesiller giyer bahar olurum, bakarsin bir gün beyazlar giyer senin olurum

    1|0
    0|0
  • valla yenilik70 cok ideal bişey yazmış bence onu uygula

    1|0
    0|0
  • ilacinin adi sevgilunun adi olsun daa

    0|0
    1|0
  • ula kardesim her gün birini okuyacak deme okumaz acar hepsini okur atar :)

    1|0
    0|0
    • Yapma be ya:-) ugrasma mi dion

    • Aynen öyle nerde öyle bi erkek her gün acacak falan oohooo :) emegine yazık

    • Uzdun be beni:-) gidiim de erkekler hosunuza gider mi die yeni bi soru acim bari:-)

  • norvelo olsun hapin adi emin ol buna bayilacak

    1|0
    0|0
  • kendi adını yaz sonun sandoz ekle örneğin haticesandoz yada haticesilin gibi

    1|0
    0|0
    • Aklima yazdim bunu:-)

    • Hepsini Göster
    • Hay ALlah sevdigine kavustursun.verdim gitti:-)

    • saolllllllll

Kızlar Ne Diyor 5

  • erkekler öyle hediyelerden hoşlanmazlar ki

    1|0
    0|0
  • Uzattığım elin avuç içi çizgilerini, avuç içi çizgilerin doldursun.İşte bu kadar yakın ol bana.

    1|0
    0|0
  • bu fikrini calabilirm cok hosuma gitti :D

    1|0
    0|0
  • aşkımmm bunları okurken o gülen gözlerini yerim:)

    1|0
    0|0
  • bacım bu ne romantikliktir yahu güzel ama sanırım sevgilim olmadığından kıskandım :))) Allah ayırmasın :)

    1|0
    0|0
    • Amiinn.darisi bacimin basina:-)

Yükleniyor...