Rüyada haber alma duaları?

Ben bütün rüyada haber alma dualarını, tesbihlerini, namazlarnı

istihare namazını hepsini denedim Yüce Rabbimden istediğim şeyin olumlu veya olumsuz olacağını öğrenmek için, hayırlı mı değil mi diye öğrenmek için.. canı gönülden inanarak okudum her seferinde bıkmadan ama hiç bir kere bile görmedim yaa hiç göremedim :(

Allah istediği kuluna dua etmedende gösterir aslında gösterecekse ama ben buna çok ihtiyacım olduğu için dua ederek diledim bunu hep.. sizce neden hiç bir seferindede ise yaramadı, neden hiç olmadı olmuyor?


0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Umarım hayırlı olur sen,in icin herşey

    0|0
    0|0
    • Allah razi olsun amin insallah

Erkekler Ne Diyor 7

  • diyecek tek laf yok.

    HAsta olduğunda doktora mı gidiyorsun oturup 3000 kere felanca ayeti mi okuyorsun? ulan sizi ayrı bi okulda filan mı okutuyorlar millet nelere inanıyor?

    0|0
    0|0
    • evet inaniyorum.. herseyden once Allaha, ve ondan gelen herseye inaniyorum.. daha once yasanmis ve cok kez olmus birsey Allahin her mucizesine inaniyorum..

    • iyi, yaşayınca haber ver de bi an önce kendimden utanayım.

  • Bugüne kadar hiçbir rüyamın tersi çıkmadı

    Düze de çıkmadı

    Her gece boşuna rüya görüyoruz.

    Nerden kapatılıyor bu?

    0|0
    0|0
  • istihareye tam yerinde yaptığına eminsen, birkaç defa daha dene görebilirsin... hemen öyle umutsuzluğa düşme... istediğin, arzu ettiğinin gerçekleşmesi dileğiyle...

    0|0
    0|0
  • ruyalari yorumlama mucisesi sadece ve sadece en yakisikli hz.yusufa allah (cc)den ogretlmistir bu yuzden boyle dualarin var oldugunu biliyorum fakat bunu cok istemeli ve inanmalisin ciddi olmalisin elbet bir gun ogreneceksin

    0|0
    0|0
  • olmuşturda fakında değilsindir...direk hayırlımı hayırsızmı diye söylemzlersana gördügün renklerden durumlardanda sen anlıcaksın artık veya bişeyleri eksik yapıyosundur...

    0|0
    0|0
  • ilk defa duydum böyle bişi sen şimdi gelecekği görmek için dua mı ediyosun ?

    0|0
    0|0
    • gelecegi gormek icin degil ya birseyin hayirli olup olmadigini ogrenmek icin, cok denenmis ve yasanmis birsey ve bende buna inaniyorum o yuzden dua ediyorum bence bu gelecegi gormek degil.

    • Hepsini Göster
    • evlilik.

    • hmm hayırlısı olsn

  • O dualari oku tabi ama biraz da bilimsel yaklas. Aksam yatmadan agir yagli ye sonra da k.cin acikta yat biseyler gorecegin kesim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Allah kabul etsin mümin kardeşim. İstihareye mi yattın tam olarak?Bilgi vereceğim.

    0|0
    0|0
    • sagol amin insallah istihareyede yattim canim hep 1-2 gun aralikla farkli dualarda denedim ama olmadi

    • Hepsini Göster
    • 7 gun yatmadim canim evet haklisin birde oyle denemek lazim tesekkur ederim:)

    • Ne demek.7 gün üst üste yatmalısın :)

Yükleniyor...