Otobüs veya metrobüste "klimayı açar mısınız" muhabbeti oldu mu hiç?

otobüs veya metrobüste klimayı açar mısınız muhabbeti oldu mu hiç? böyle bir ana denk geldiniz mi ? ne ölçüde bir tartışma yaşandı , sonuç ne oldu ? böyle bir anınız varsa lütfen paylaşın arkadaşlar.


0|0
4|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Evet oldu. Bakırköye gitmek için 94a otobüsüne binmiştim. İçerisi sofular hamamından beter bir sıcaklıktaydı herkes mırın kırın ediyor klimalar niye açılmaz diye falan filan. Tabi otobüs özel halk otobüsü olduğu için şoför de açmıyor doğal olarak. En son baktım otobüste benim bir arkadaş var dedim şu klimaları açtıralım adama adamla tartıştık martıştık ama diğer yolcularında söylemesiyle beraber klimayı açtırdık tabi bütün camları falan kapadık. Merterde klimayı açtı incirliye gelene kadar içerisi buz gibi oldu. Bu seferde incirlide binenler çok soğuk biz terliyiz hasta olacağız diye klimayı kapattırmaya çalıştı oradan millet tekrar atladı falan filan derken bakırköye nasıl geldim anlamadım.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Oldu anlatacak pek birşey yok ama işte yapamadıgımda kim varsa kimi görürsem yaptırırım.

    0|0
    0|0
  • Otobüste tüm camlar açık oluyor esiyor çok serin oluyor, metrobüste hep açık oluyor klimalar zaten. Üşüdüğüm bile olmuştur :))

    0|0
    0|0
  • oldu

    rezil bi gündü

    o gün kapı tarafındaki şişman adam domat gibi düştüydü şlap diye ses geldi

    0|0
    0|0
  • ekinoks zengin misin?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Bu değil de sık sık klimalı otobüste klima çalışırken pencereyi açanlarla kapatmasını rica edenler arasında çıkan tartışmalara şahit oluyorum.

    0|0
    0|0
  • Klima değilde bir bayan bana camı aç demişti. Cam sıkışmış mı yoksa çok mu gücsüzüm bilinmez camı açamamıstım kadın söylene söylene yolculugunu sürdürdü. Kolaysa kendisi açsın

    0|0
    0|0
  • Evet çok oldu lavugun birisi çıkar yauuu kardeşim klimayı acsana yauuu ölecek sıcaktan diye lafa başlayıp halkı ayaklandirmaya çalışır insan gibi şoför bey kaptan klimayı acabilirmisiniz diyene rast gelmedim henüz

    0|0
    0|0
  • Otelin servisiyle merkeze gidiyorduk o zaman olmuştu böyle bi olay adam çok mazot yakıyor diye açmyordu :D

    0|0
    0|0
  • Sorunlarına hastayım , takipçisiyim :)

    Otobüste bir teyze bayıldıktan sonra klima açmışladı. çok komiğime gitti o anda

    0|0
    0|0
  • otobüsteydim ıslanmıştım ve yazdı ama karadenizde yolculuk yapıyordum adama 3-5 kere söyledim kapa şunu bozuk burdan kapanmıyor ama o zaman ufaktım :) razı oldum hasta olmamıştım ama çok soğukdu :) birde tektim artislikde yapamadım :)

    0|0
    0|0
  • Oldu ve klima bozuk denildi ne oldu simdi ne gecti bu cevapla eline

    0|0
    0|0
  • olmadı daha yok.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...