Ben yarın Eminönü'ne gideyim mi gitmeyeyim mi?

Düzenli işsizim

hazır yiyiciyim bu aralar iyice aylaklığa vurdum gecen hafta gittim

zaten boş boş gezdim yarın da gitsemm mi ki?

Karar veremedim yafuu yazı tura mı atsam?

teyzem aradı gel diyo karar veremedim gidip kuşları yemlesem mi kii

beni özlemişlermidir:((


0|0
726

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 26

Kızlar Ne Diyor 6

  • git canım değişiklik olur:)

    1|0
    0|0
  • Aman git tabii ne o evde otura otura , hereken büyücek ...

    1|0
    0|0
  • Benide götüüüüüüüüüür ev kızı olup çıktım yahu :(

    1|0
    0|0
    • kuzu gecen hafta çok gezdim bu hafta doydum gibi ama bırakmıyolar ki gel gel..

      takıl bize

    • Hepsini Göster
    • ahahha:) delimmmm

      kuzende var ondan gitmek istiyorum aslında turistlere sarkıyo mannak gülmekden ölüyoz

    • işte bu fırsatı kaçırma kuzu :)

  • Git benim yerimede balık ekmek ye canım.

    1|0
    0|0
  • Ya git tabi kafa dağıt turtacım ;)

    1|0
    0|0
  • Al bi kız arkadaşını bilmediği bi yerdeki kafeye gidip biraz dağıtın.

    1|0
    0|0
    • ne bilim ya şarkhan a felan gitceklermiş 2 defa aradı sende gel diye cafeler sarmaz beni yoğ

Yükleniyor...