Kaç kişi spor yapıyor? Kaç kişi spor yapmıyor? anketli arkadaslar eglenceli olur katılın?

buyrun arkadaslar kendınıze uygun sıkkı secım ve yorumuzunu yapın :)

  • A) g. tümü kaldıramam ben
    34% (11)9% (2)24% (13)Oy Ver
  • B) çok üşendim sen spor diyince
    6% (2)0% (0)4% (2)Oy Ver
  • C) dibçik gibiyim
    3% (1)9% (2)5% (3)Oy Ver
  • D) düzenli olarak yapıyorum
    38% (12)57% (13)45% (25)Oy Ver
  • E) arada bir yapıyorum
    19% (6)13% (3)16% (9)Oy Ver
  • F) halı saha olmasa hiç spor yapmıcam
    0% (0)4% (1)2% (1)Oy Ver
  • G) spor kanalları izleyince spor yapmıs olurmuyum 0 . o
    0% (0)8% (2)4% (2)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
22|22

En İyi Erkek Görüşü

  • Sporu yapmıyorum yaşıyorum bodybuildin spor degil yaşam biçimidir bir gün bile geçmez sporsuz 💪💪💪

    0|0
    0|0
    • hacı muradına ermıs gıbısın :)

    • Hepsini Göster
    • Ozaman BAS BÜYÜSÜNnnnnn 💪

Kızlar Ne Diyor 22

Erkekler Ne Diyor 21

  • Haftada en az 3 gün.

    0|1
    0|0
  • 10 aralıktan bu yana

    0|1
    0|0
  • Tabi ki yapıyorum form vücut her daim hazır.

    0|0
    0|0
    • gt gobek olmadn duzeltıp oyle yasımıza gırmelıyız yooksa genc yasta gıderız valla

  • Okul zamanı hergün düzenli 12-13 kilometre yürüyorum. Eskişehir de yürümek güzel oluyor. Ama başka bir spor yok.

    0|0
    0|0
    • kısında yuruyonmu :(

    • Hepsini Göster
    • Erkeğin en büyük dostu içlikle sıkıntı kalmıyor :D

    • bende onu gıyemıyom ıste sıkıntıya pek gelemem :) ama cozum ıyı işrken sıkıntı ama heralde konu nere geldı mk :D

  • G) spor kanalları izleyince spor yapmıs olurmuyum 0 . o

    0|0
    0|0
  • Yapıyorum

    0|0
    0|0
  • 3-4 senedir yapmıyorum. sakatlanmıştım. iyileştiğim de ise oturmak daha rahat geldi. bir bakımdan özgüven kaybı yaşadım , yaparsam tekrar olur gibisinden. bıraktığımda 62 kiloydum şu an 85 kiloyum , ve hepsi göbekte birikti :( .

    0|0
    0|0
    • adına cok uzuldum eger orda yazan yasın dogruysa hıc gec degıl bende bıraktım 3 sene keyfı 1 ay oldu baslayalı cok muyluyum kendıme vakıt ayrıgım ıcın. hanı kızlar makyaj yapıp kendınelerıne baktıklarında mutlu olurlarya bız ıcınde spor oyle tekrar basla derım cok lazım olur

    • Hepsini Göster
    • ahahahah güldürdün akşam akşam. pazar sabahlari sahile kadar koşuyorum hafif tempoda güzel oluyor da dağa vurmak sakıncalı abi :)))))

    • bızde sahıl yok be kardes ondan oyle deddımm :) sahıl varsa o mıss kos kıyıddan kıyıdan kosu bandı pahaldır tabı durumun ıyıdır o ayrı :)

  • düzenli yapsam çok iyi olacak. vücut yapım buna müsait. tembellikten arada bir yapıyorum haftada 2-3 kere falan.

    0|0
    0|0
  • Her gece yatmadan önce deli gibi çalışırım evde

    0|0
    0|0
  • Haftada 4 gün yapıyorum meyvelerini de aldım 2 buçuk ayda 14 kilo gitti :))

    0|0
    0|0
    • hay masaallah bende var 3 4 kıla fazla onları bı kasa ccevırım tekrar tamam dır :)

  • spor bizde lifestyle.

    0|0
    0|0
  • D) düzenli olarak yapıyorum

    0|0
    0|0
  • useniyorum ya bu aralar hastayımda surekli yatma modu :((

    0|0
    0|0
  • Dipçik gibiyim herkezin bittiği yerde ben başlarım ;)

    0|0
    0|0
  • Sevgilim spor:D

    0|0
    0|0
  • D dedim

    0|0
    0|0
  • pek yapmıyorum

    0|0
    0|0
  • Eğer hiç bir spor yapılamıyorsa; Yürüyüş yapılmasını şiddetle Tavsiye Ederim!

    0|0
    0|0
    • dogru dıyorsun benım dağlık alanlarda falan yuruyus cok hosuma gıdıyo

  • Sporsuz hayat mi olur :)

    0|0
    0|0
  • Sporcym iki ay belirli nedenlerle kulübü vr sporu bırakmak zorunda kaldım. Sonucunda da kilo aldım. Tekrar başladım yaza yine fit oluruz.

    0|0
    0|0
  • çok üşendim sen spor diyince

    0|0
    0|0
Yükleniyor...