Ondan neden ayrıldın?

Eşin, nişanlı ya da sevgilinden neden ayrıldın? Beğenmediğin yönü neydi, ya da ne yaptı, okuyanlar böyle bir şey yapmasın değilmi:)

Hasta denilecek kadar kıskançtı, hergün kavga eder mi insan ya. İşin sonu olmadığından ayrılık en iyisiydi.


0|0
19|18

En İyi Kız Görüşü

  • ondan neden ayrıldım Hmm ... ayrıldığıma hiç pişman değilim lise sonlarında bi sevgilim vardı çok seviyorduk biri birimizi ,ama benim ayilem istemiyordu ,özellikle babam derdi yaa onu ne yapıan kapkara bişe diye :) sen kendini bi baksan güzelsin hiiç aceletme sora çoook çıkar diye diye ,ama ben seviyordum onu esmerdi yakışıklıydı sempotik birisiydi askere gidince ben onu bekleyemedim ,belki de babam ondan soğuttumu beni bi türlü anlıyamadım kendim yaptım kendim bitirdim kimseyi suçlayamam ama ilk aşkımdı o benim ,ilk aşk unutulmuyor demi !

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 18

  • fazla gözü dışardaydı

    0|0
    0|0
  • Hareketlerinden ve davranışlardan soguttu. En önemliside aileler sıcak bakmadı.

    0|0
    0|0
  • Anlaşamıyorduk çok zıt uç karakterlerdeydik

    0|0
    0|0
  • Ruh hastasıydı. İnanılmaz kıskanç, özgüveni sıfır, 1 gram gelecek parıltısı yoktu adamda. Hayatımı cehenneme çeviriyordu, hem maddi hem manevi sömürü aracıydı ..

    0|0
    0|0
  • onbire aşık oldum

    1|0
    0|0
  • O en baştan beş sene sonrasının hayalini kuruyordu. Sanki o kızdı ben erkektim o denli duygusaldı romantikti. İstemedim.

    0|0
    0|0
  • Aşırı kıskançlık, bunalmıştım.

    0|0
    0|0
  • mesafelerrr...

    0|0
    0|0
  • baktım ki sevgimi haketmiyor. ayrıldım ve beni yordu gerçekten

    0|0
    0|0
  • çok sekse düşkündü..baydı beni.

    0|0
    0|0
  • kendini çok akıllı sanıyordu başka kızlarla görüşüyordu beni kandırıp böyle biriydi işte gerizekalı

    0|0
    0|0
  • Bağlanamadı... Gözü korktu..

    0|0
    0|0
  • yakaladım

    0|0
    0|0
  • sevgimi kaldıramadı :D

    0|0
    0|0
  • 3 kere aldattim sonra ayrildik

    0|0
    1|0
  • pisirıktı korkaktı daha ne olsun lan bunla sokakta yuru laf atsınlar hıc bırsey demıyordu ben kavgaya gırıyordum sonra dedım fıktır gıt hatta bırı laf attı bana onlarla kavga ettım bu benı sakınlestırıyrr askım sakın ol aman felan yuru gıt lan dedım fıktır gıt ayagımın altına alacam senıde dedım

    0|0
    0|0
  • ihanet etti

    0|0
    0|0
  • Beni aldattı, ben de tekmeyi bastım.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • Bak hocam anlatayım .

    Meslek lisesi okuyordum . Tüm gün okul olur bilirsiniz . Haftaiçi buluşma imkanımız yoktu . Bazen okul çıkışına gidiyordum . Az da olsa görmek için . Onun dışında bir haftasonu dedim ki ;

    Sevgilim bak geçen haftasonu buluşamadık, ondan önce arkadaşlarınla planın vardı bozmadım. Bu hafta beraberiz dimi dedim ? İşte arkadaşlarımla bir sözüm var dedi . Bende dedim ki her gün okulda görüyorsun onları . Biz görüşemiyorum bana vakit ayırsan olmaz mı ? Olmaz dedi sinirlendim ve bir tercih yapmasını istedim . Arkadaşlarını seçti ve cidden dokundu bu . Öyle bitti gitti işte .

    0|0
    0|0
  • Ben Türkiye'de, o ise Almanya'da olduğu için :) Mesefe uzak oldukça, içeride beslenilen sevgi gün geçtikçe ister istemez azalıyor.

    0|0
    0|0
  • Çok değer verdim köpek gibi sevdim romantizim ve süprizlerin en güzelini yaşattım güller herşey iltifat ondan başkasına asla bakamdım onun gözlerine şehvetle değil sevgi ve karım gözüyle baktım ama o başkalarıyla konuştu beni dinlemedi herkese iş atar gibi davranıyordu bende en son onun için aileme karşı geldim herşeyi göze aldım ama o yaşadığımız o kadar cinsel ve duygusal şeye rağmen beni hiç birşey olmamış gibi bıraktı ve 1 hafta sonra yeni sevgilisiyle kucak kucağa resim koydu face ama ben hep ağladım :(

    0|0
    0|0
  • kendini cakal sanıp istedigini bana yaptıracagını sanıyodu ama sessiz atın ciftesini sonradan gördü..

    0|0
    0|0
  • bunalttınız lan beni yeter ben ayrılmadım işte daha beraberiz :D mutluyuz

    0|0
    0|0
  • Aşırı kıskançlık, bunalmıştım.

    0|0
    0|0
  • çünkü sadece hayal ürünüydü.

    0|0
    0|0
  • bitmek bilmeyen istekler ve baskıya dayanamadım.

    0|0
    0|0
  • bazen bitmesi gerekiyor, öyle oluncada istediğin neden olsun 1000 tane sebep bulunur. Hayırlısı olsun diyelim :)

    0|0
    0|0
  • sıktı , ayrılan taraf ben olmıyacagım diye söz vermiştim aldattım yakaladı ayrıldık :) geri dönmek istedi ama ben aldatırım dedim , sonra vaz caydı taktikciyim :D

    0|0
    0|0
  • Beni anlayamadı :)

    1|0
    0|0
  • ondan değilde yirmiden neden ayrıldıgımı söylerim istersen :)

    0|0
    0|0
  • anlaşamamazlık

    0|0
    0|0
  • evlilik muhabbeti hat safadaydı, aşırı bunaldım ve ayrıldık

    0|0
    0|0
  • çok gençtik hepsi buydu elimizdeki...

    0|0
    0|0
  • Aldattı.

    0|0
    0|0
  • vay kanka konuyla alakası yok ama aragorn falan sen de mi yüzük sevdalısın

    0|0
    0|0
  • sevginin bir halta yaramadığını anladık.biz çok farklı 2 karakterdik

    0|0
    0|0
Yükleniyor...