Kapat

"Iyyyyy" derken ne düşünüyorsunuz ?

Mesala kışın ortasında bir ara sokakta yürüyorsunuz karşınızdan biri geliyor gözünüzün içine bakarak burnunu siliyor o an ne düşünürsünüz :(

Güncellemeler:
Artık rahat rahat burnumu silebilicem :((

0|0
7|6

En İyi Kız Görüşü

  • hasta olmuştur olabilir yani neden iğreniyim ıyy diyim?

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 6

  • silmeseydi daha mı iyiydi

    0|1
    0|0
  • Bir şey düşünmem ne düşünebilirim ki sanki siz hasta olmuyorsunuz silmiyorsunuz.İğrenecek bir şey yok.

    0|1
    0|0
  • Burfa somalili bir kadin pecetesiz yolun ortasinda eliyle burnunu fisaaa etti yere atti islak sumuklerini

    0|1
    0|0
  • nezle olmuş derdim ıyy demezdim yahu !

    0|1
    0|0
  • Sümkürsün efenim..içindeki negatif hücreleri fışkırtsın bırakalım.

    0|1
    0|0
  • Iyyyyyyyyyyyy.

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 6

  • işaret parmagıyla bi hamle yapıp burnunu çekerse garip birsey yok neresi igrençmiş hem burnun akmıstır fiziksel bir olay çıkarır peceteni silersin

    0|1
    0|0
  • insanlık halidir yav

    0|1
    0|0
  • Güncellemeye bittim :D

    0|1
    0|0
  • Aferin hayvan gibi sumkurmedi derim dusunsem ama uzerinde dusunecek bir konu degil gecer giderim

    0|1
    0|0
  • "sana yaşama izni veren devletin ta" diye başlıyorum

    0|0
    0|1
    • Bana kimse yaşama izni vermedi ben yaşıyorum.

  • yaşama sebebini

    0|0
    1|1
Yükleniyor...