Bir erkek bir kızın numarasını niye ister?

Hem numara isteyp hemde mesaj atmyo neden sizce acaba?

Bir erkek bir kızın numarasını niye ister?


0|0
7|27

En İyi Erkek Görüşü

  • Çok açık aslında, senden numara isteyen başkasından da numara ister, onun için çokta önemli değildir, sıradanlaşmıştır çünkü bu olay, yani demek istediğim şu sen olmasaydın orada başka biri olsaydı senin yerine ondan numara isteyecekti, çok kafana takma bence

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 26

  • link bu yüzden aldı ben bliyorum

    0|0
    0|0
  • Sana aşık olduğu için istemiştir ..

    0|0
    0|0
  • pasta tarifi falan lazım olursa diye olmasın

    1|0
    0|0
  • Valla resmen dalga geçmiş senle:-) %100 biriyle ideaya girmiştir. Alırsın alamazsın diye. Biz çok yaparız arkadaşlar arasında:-) Acaba numarayı isteyen neyine ideaya girdi merak ettim şimdi:-)

    0|0
    1|0
  • Güven meselesi . Güvenip, güvenmiyor mu diye .

    0|0
    0|0
  • bence numarayı kaybetmiştir bi daha ver numaranı ya da iddiaya girmişlerdir numaranı aldıktan sonra kazanmıştr :)

    0|0
    0|0
  • Koleksiyon yapıyordur :)

    1|0
    0|0
  • Trip yapıyor

    senin yazmanı bekliyor

    0|0
    0|0
  • mesaj paketi yoktur:)

    0|0
    0|0
  • bence eleman seni denemiş.vermem deseydin bu iş olurdu.

    0|0
    0|0
  • bnce numaranı başka bırıne vermek ıcın istemıstr

    0|0
    0|0
  • numara koleksiyonu yapıyor olabilir..:)

    0|0
    0|0
  • çok zor oldugunu düünüp hemen oltaya gelince hevesi kaçmsıtır

    0|0
    0|0
  • mesaj hakkı yoktur

    0|0
    0|0
  • denge meselesi gibi geldi bana

    0|0
    0|0
  • Numaranı kaybetmiştir. Kontörü yoktur.

    0|0
    0|0
  • dostum vlh ben de bir kızdan almıştım kayıpetmiştim kessin kayıp etmiştir oda :D

    0|0
    0|0
  • 3-4 gün sonra mesaj gelicektir eminim en az 3 gün bekle gelmesse aklından çıkmışsındır demektir

    0|0
    0|0
  • belki güzel bi mesaj yazmak istyodur ne yazsam die düşünüıdur

    0|0
    0|0
  • ayrı operatörlerin insanlarısınız

    0|0
    0|0
  • Banq numarani ver ozelden anlatayim

    0|0
    0|0
  • agırdan alıyor .

    0|0
    0|0
  • şimdi hoşlaşıyodur ama ben numaranı aldım mesajı sen ata getriyordur:D

    0|0
    0|0
  • elimin altında b ir tane bulunsun diye hehehe :)

    0|0
    0|0
  • boşta kalırsam ararım

    0|0
    0|0
  • Mesajın yoktur ondan :)

    Olsa da mesajlaşsak :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • çünkü sen onun senin numaranı istediğinin biliyorsun ve mesaj bekliyorsun. oda bunu biliyor ve senin merak içinde oldugunuda biliyor. senin dayanamayıp numaramı almışsın neden diye atacağın mesajı bekliyor :)

    0|1
    0|0
  • numara yapcak işte istiyo

    0|0
    0|0
  • Dursun boşta kalırsam ararım düşüncesi olabilir.

    0|0
    0|0
  • Her numara istemek illaki duygusal bir bağlantımı gerektiriyor?

    0|0
    0|0
  • hoşlanmamıştır öylesine lazım olur diye almıştır yada defterindekilerden daha geridesindir dseni düşünmeye fırsat bulamamıştır (istemem yan cebime koy olayı) son olarakta denge meselesi olabilir..

    0|0
    0|0
  • Biz sizi ararız...

    0|0
    0|0
  • benim basımada geldi aynısı,iltifat etti flan bna .. sanrım çok kşiyle tanısan insalar unutuyor aldıkları numarayı sahibni flan..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...