Her Türk asker mi doğar?

Her türk asker doğar diye bi dandik cümle daha var bildiğiniz gibi. Sizce bu cümle biraz baskıcı değil mi doğar doğmaz bir zorunluluğa bürüyorlar insanları ..Siz ne düşünüyorsunuz ?


0|0
9|24

En İyi Erkek Görüşü

  • oyakta ftbl oynamıştım askeriyede idmana çıkardık.. v bi çok kez şahit oldum bu duruma bnce motivasyon aşılamak için kurulan cümlelerden bi tanesi.. sonuçta hayat boyunca hiç silah görmemişken dahi ateş ortamına girme ihtimali ile göz gözesniz ve motivasyonun en üstte olması (gaz la çalıştığımız için) çok önemli... genelleme olarak ztn askerlikteki saçmalıklar o kadar fazla ki.. mesela kıbrısta, bi tank cezalı.. evet bildiğimiz tank.. neymiş, bilmem kim komutanı ordayken çalışmamış, orda bırakmışlar, cezalı.. bank cezalı, yeni boyanmış, bi albay gelmiş oturmuş boyanmış o bank cezalı.. hani bu tarz saçmalıkların olduğu bi askeriyede bi türk evladını gazla çalıştırmak basit komutalardan biri...

    1|1
    1|0

Erkekler Ne Diyor 23

  • turk milleti savasci bi millet olark bilinir yaani kadiniyla erkegyle cocuguyla savasa gden tek millet o yuzdendirki her turk asker dogar anliyacagin sen kucaginda kopekle otururken yillar once senin yasitlarin kucagnda mermi tasyodu :) bence ejdadina hakarete dayanacak bi yorum yapacagna oturda kopegini sev derim:)

    2|0
    2|1
    • sanirim biraz agir cikisdim ksra bakma :s ama dedigin biraz agir olmus gibi emin ol kimse memnun degildir askere gidip iki uc itin kursunuyla olmek ama isde ilgincdir bizim turk insanlari ozellikle erkekleri hic bir sekilde korkmaz savasdan yani bildigin asker doguyoruz

  • Bu soru silinir.

    Tepki çok alır

    Evet her Türk asker doğar

    Çünkü gerçekten Türk olan insan her zaman askere hazırdır.

    Nasıl kurtuluş savaşında çoluk çocuk herkes asker oldu savaştı

    Bende gider savaşırım.

    Askerlikten korkan bebeler

    Bu ülkenin toprağı üzerinde nasıl bir vicdanla yaşıyorsunuz?

    4|0
    2|2
    • Boşuna ölmek için çabalaman saçma değil mi

    • Hepsini Göster
    • çok teşekkür ederim...


      duygular çok ucuzladı diye düşünüyorum. sadece duygular değil her şey ucuzladı... vatan bile, şehit bile ! o istiklal marşını insan ömründe bir kere anlayarak okumalı. benim memleketim o kadar ucuz değil, gerekirse ölürüm, öldürürüm ! bu vatanı sevmeyeni, beğenmeyeni kimse tutmuyor. buyursun ona vatan çok, ama bana bir tane onu da bırakmam

    • benim gibi düşünen insanların varlığı beni okadr mutlu ediyor ki ben sevgilisini Tunceliye terörün kalp noktasından bir tanesine göndermiş ve gönlü ferah bir şekilde evinde oturmuş birisiyim çnkü ben sivil olan sevgilimide alnının akıyla asker olanıda eğer Allah yazmış olsaydı şehitliği şehit sevgilimide tüm kalbimle severdim biz bu vatan uğruna kaç yaşında atalarımızı şehit verdik tek bir taşında kanı olaan insnların tek bir taşı için savaştıkları ülkenin insanı asker doğar bukda böyle bilinsin

  • tarihten gelmiş şimdi ise bi cacık oldugu yok.. örnekmi turkler çok iyi ata biner iyi ok atar derler.. olimpiyatlarda sen hiç binicilıkte yada atıcılıkta bişey gordunmu..d 3 terafımız denizlerde cevrili final yarışan yuzucumuz yok..d

    2|0
    0|0
  • her türk asker doğar dedirttiler bana...

    ben içimden link bunu söylerdim..

    2|1
    0|0
  • mevzu bahis vatanı namusu insanlarını korumaksa herkes asker doğar.türkle alakası yok bunun.tarihte bizde çok işgal yaptık bizde işgale ugradık.biz de vatanı koruduk diğer ırklarda vatanını namusunu korudu.

    1|0
    3|0
  • askerlikten bahsetmiyor o sözde asker bir milletiz kökenimizde şanlı zaferler var hep. en iyi kılıçları biz üretmişiz v.s. bu yüzden o laf denir. askere gidecek diye değil!

    2|0
    1|0
  • aslında her türk doktor doğar :) sinema filmlerinin bir öğretisidir

    1|0
    0|0
  • Bizlerin kanımızda var savaşçı ruhu belkide. Sen manitanla sinemalarda , cafelerde rahat gez-toz diye birileri bu işi yapmak zorunda. Neden bu kadar rahatsız oldun asker kimliğimizden evlat ?

    4|0
    0|1
    • asker olmanızdan rahatsız değilim asker olup ölmenizden rahatsızım.

    • Sorduğun soru öyle demiyor ama arkadaşım . Sanıyorum biraz talihsiz bir soru sorduğunun farkına vardın . Olabilir, herkes hata yapar ben seni anladım arkadaşım .

  • bende sırf askerlıgımı yapmak ıcın geldım turkıyeye ve gurur duyuyorum yıne yaparım gerekırse

    2|0
    2|1
  • Şovenistlerin kurduğu saçma sapan cümlelerden bir tanesi işte

    2|1
    1|0
  • bizim millet abartmayı seviyor herseyde olduğu gibi

    2|1
    1|0
  • Ben askere gitmek istemiyorum mesela. Bu yüzden başka bi ülkenin vatandaşlığına geçebilirim.

    2|2
    2|2
  • yatağında rahat uyuyosan orada sınırda duran türk askeri sayesindedir.bilmiyorsun oturduğun yerden ergen ergen soru yazıyorsun.düşün bakalım bu yazdığım cümleler sana ne anlam ifade ediyor?

    3|1
    0|0
    • bugün başka bir soruda yazdığım cevapta da söyledim ben bunu inkar etmiyorum sırf biz gece yatağımızda geberip yatalım dye onlar fedakarlık yapıyor farkındayım.asıl senin farkında olmadığın şeyler var o şehitleri bi gün haber yapıyorlar bitiyo sonra hatırlayan var mı üzülen var mı çok az.

    • katılıyorum nuri abi şu anda yaşıyorsak türk askerimiz sayesinde yaşıyoruz artık vazgeçin böyle saçma sorular sormaktan

  • burdaki mana önemlidir elbette anasının karınından postalla cıkmıyo ama hali hazırda türkiye savasla kurulmus sınırlarıda kanla cizilmiş bir ülke gtü kırık hollanda belcika gibi ömründe tek mermi atmadan kurulmus trişkadan devletlerden degil bir erkanı ve gelenegi var acı olan suki sagcısında solcusuna bunu içimize sindirememiz mao bile sangayda ben cinin atatürküyüm dedikden sonra neyin tiribindesiniz amk biraz degerlerimizi bilelimm

    0|0
    0|0
  • gaza getirme politikası

    1|1
    2|0
  • dediğin çok doğru saçmalığın daniskası işte.

    2|0
    1|1
  • Her fakir asker doğar!

    link

    0|0
    0|0
  • zorunluluk zaten

    0|0
    0|0
  • Vatan için ölmekte kaderim, kaderimin alnından öperim. Hiç olmazsa bir hiç için ölmem.

    3|0
    1|0
  • Bişey söylemicem bu konu hakkında ama ekşi sözlükte dikkatimi çeken şu cümle oldu :D

    -evet boyle gercekten, mesela benim migfer cikmamis o yuzden sezeryanla almislar.

    0|0
    0|0
  • mesela ilk orduyu Metehan kurmuştur

    ilk yarmayı yapan Türklerdir kurt kapanı gibi taktikleri vardır

    yani bence Türkler savaş ve askerlik konusunda deha

    0|0
    0|1
  • Bu marşı hergün acemi askerlere söylettiriyorum:-)

    0|0
    0|0
  • ben mühendis doğdum :D hadi napacaz ?

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • çanakkele nasıl kazanılmış dinleyenler gidenler görenler anlatılanı dinleyenler bilir..

    çanakkalede ki teyzelerimizin annelerimizin babannelerimizin askerler nasıl destek olduklarını..,

    çeyizlerini satıp mermi alıp askerimize verdiklerini

    saç namus demekmiş saçlarını satıp o paralarla mermi aldıklarını

    unları pirinçleri zehirle doldurup gevur askerleri ellerindeki erzağı alırken askerimize destek olmak için o yolla onları nasıl zehirleyip öldürdüklerini bilen senin düşündüğün gibi düşünmez sanırım..

    Ben aynı fikirde değilim seninle..

    her türk asker doğar..

    savaş çıksa bizim gücümüz teymesede kadınlar olarak destek her türlü yaparız yapmalıyız yapılmalı..

    5|0
    2|1
  • bu ülkede baskıcı olan okadar çok şey varken askeriliğimize her Türkün asker doğmasına mı takıyorsunz çok garip doğrusu askerler şehit düşüyor hanım efendi yürekler yanıyor burdan kalkıp saçma baskıcı diyorsunz saçma ve baskıcı olan sizin gibi düşüneneler saten bu ülkede doğan herkes değil kendisini Türk hisseden herkes asker doğar dikkat edelim

    3|0
    2|1
  • valla ben küçükken de gerekirse memleketim için ölürüm diyordum bugün de diyorum. evet ben asker doğdum

    ama herkes aynı şeyi hissetmek zorunda değil. herkes türk diye bu memleketi sevmek zorunda değil, duyulan gönül bağıyla alakalı bence.

    4|1
    2|0
  • İnsanlara gaz vermek için kullanılan bir söz.

    2|1
    1|0
  • Bu Vatan bize emanet bırakıldı. Askere gitmem diyen gençlere yazıklar olsun...

    Kurtarıcı bekleyen bir millet,millet olamamış demektir. Mustafa Kemal Atatürk.

    3|1
    2|0
  • Senin gibiler yüzünden bu ülke bu kadar boka batıyor... Milletin için savaşamıcak kadar iradesizsen bu millete yakışmıyorsun!

    2|0
    2|1
  • Buna saçmalık diyemezsin.

    Dedirtmezler.

    1|0
    2|0
  • adalet mülkün temelidir.saldırmayın.mülkiyetçi değilim ondan hep.

    0|0
    1|0
  • atalarımız kurtuluş savaşıda falan savaşmış milletçe kadın erkek çoluk çocuk belki hani o yüzden demişlerdir onların torunları olduğumuz için her türk asker doğar demiş olabilirler

    0|0
    2|0
Yükleniyor...