Kickboks yapan bayanlara bakış açınız nedir?

bizi ucube gözüyle görürmüsünüz yoksa bu bir artı mı?


0|0
449

En İyi Erkek Görüşü

  • bende yapıyorum

    asla da öyle olumsuz bişey şey düşünmedim

    aksine spor yapan kadın artılarla doludur

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 48

  • Ben şahsen hiç beğenmiyorum erkeksi şeyler yapan, öyle görünen bayanları. Tabi ucubelikle alakası yok ve kimse de öyle birşey diyemez, herkesin kendi tercihidir. Bana göre de bayan dediğin narin olur öyle sertliklerle işi olmaz. Kendini korumak için diyorsan başka birçok yolu var zaten.

    1|0
    0|0
  • bir süre sonra delikanlı kesilmeye başlıyorlar

    erkek gibi takılanları sevmiyorum

    1|1
    0|0
  • beni dövmezse 90 derecelik açıylada bakarım 180 dereceylede :D yeterki fazla hırpalamasın :D

    0|0
    0|0
    • Tam tersi çok zevkli oluyor. Hele sen de bir yakın dövüş sanatıyla ilgileniyorsan. Evet canını biraz yakabilir ama sonrası güzel zaten. O hırçınlıkla aynen devam.. :)

  • beni dövmediği sürece sorun yok :((

    1|0
    0|0
  • Yan gözle bakamam. Bakış açımı değiştirebilir :(((((

    1|0
    0|0
  • Ben çok sexi buluyorum.. Eski sevgililerimden biri yapardı. Bazı sosyal bayan arkadaşlarım da benzer sporlarla ve sanatlarla ilgileniyor. Savaş sanatları ile ilgilenen kadınlara bayılıyorum..

    0|0
    0|0
  • Bence esit gücte iki bayanin ringde birbiriyle dövüsmesi cok cekici, dövüsü kazanan bayandan etkilenirim :)) Fakat birde su var erkek izleyicilerin önünde bir bayanin baska bir bayandan dayak yemesi dayak yiyen bayanin gururunu rencide eder herhalde.. Ringe cikmadan önce bunuda göz önünde bulundurmalisin

    0|0
    0|0
  • Ucubelik bi durum yok vurduğu yerden ses gelmeli

    0|0
    0|0
  • bunu eger sokak kim bana musallat olursa indiririm edasıyla yapıosanız büyük yanlıs içinde sokak dövüsü olayı farklıdır anlıktır

    0|0
    0|0
    • cok dogru orda ogrendiklerini sokakta anlik uygulabilmen icin hem soguk kanli hemde pro olmalisin

  • 45derecelık acıyla bakıyorum.salonda rıng genelde oldugum yere bu acıyla oluyor.sıradan ınsan kıckboks yapıp yapmaması benım ıcın bısey ıfade etmıyor.ben karakterıne bakıyorum.dıgerlerı kendını baglar

    0|0
    0|0
  • süratimi sevidiğimden bana paris valla :d elini kaldırıncaya dek, bolt'la yarışırım :D:d

    0|0
    0|0
  • Nickinden bakış açık + kick boks önemsiz

    0|0
    0|0
  • Bende 2 ay falan kickboks yaptım.Ama iş ile spor bir arada gitmeyince bıraktım.Gitiğim dönemde de çok zevk almıştım kickboks tan bence sonuna kadar devam etmelisin.Yürü be kim tutar seni:))))

    0|0
    0|0
  • en fazla dayak yerim aduket çekicek hali yok :)

    0|0
    0|0
  • Sevmem hiç , ama araba kullanabilene bayılırım.

    0|0
    0|0
  • bacak macak açabiliyosun değil mi sende

    çok seksi geliyor bana sporla uğraşan kızlar

    esnek vucutlarınız sevişme esnasında bir çok zor pozisyonu yapmanıza kolaylık sağlıyordur

    sevgilin çok şanslı yaaa

    0|0
    0|0
  • hayır kesinlikle bakmam sporcusun sen ahlaklı ve zeki olanın makbul fakat taekwondo'cu kızlar beni her zaman için daha fazla etkilemiştir

    0|0
    0|0
  • bayan narindir. itici gelir bana.

    0|0
    0|0
  • İşte o kadın şiddet uygulanır:) İşin şakası bir yana da bence hoş olur:) Sonuçta sporla uğraşıyor vücuduna ve kendine bakıyor;)

    0|0
    0|0
  • Korku :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    28

Kızlar Ne Diyor 4

  • Ucube gözüyle gören vardır.

    Ama kesinlikle ucube denemeyecek bir durum.

    Spor yapan bayan candır.

    1|0
    0|0
  • 15 yaşındayım ve yaklaşık 1 yıldır kick boks yapıyorum. Samsun çapında 1. Ve 2. liğim var. Her şey biyana başladıktan bikaç ay sonra koşup yorulmak, karın kaslarının ağrıması, kum torbası dövmek gibi eylemler insana huzur veriyo diyebilirim. Maçları anlatmiyorum bile bir trübün insan senin ismini haykiriyor. ( tabi kickboks alanında sevilen ve tanınmış bir insansanız) ilerideki hayatımdada kesinlikle dövüş üzerinden gitmek istiyorum. Eğer geri kafalı çevreniz varsa ne dediklerine aldırmayın spora başlayın kızlar. Zaten başarı elde ederseniz kim olursa olsun sizi desteklemeye başlayacaklardır.

    0|0
    0|0
  • kick box degilde bi dönem taekwondo`yla ilgilenmistim...sonra sıkılıp birakmistim..senin ilgin varsa devam et bence..

    0|0
    0|0
  • bence artı.yapıyomusun?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...