Niye bu kadar şehit veriyoruz saçma sapan bir amaç uğruna?

Geçen gün cephanelik patladı gencecik kişiler öldü.Yazık değil mi üstelik pisi pisine öldüler.Arkadaşım böyle olacaksa vatan sağolmasın.Devlet denen şey halkı yüceltmek onu korumak için vardır.Halk olmadıktan sonra vatan nedir ki?Anlamadığım şey devlet kurtarılmıyor bu savaşlarda iki kişinin getirdiği oyunları fakir halk çekiyor.Annenin biri oğlunu o kadar yetiştiriyor başında nöbetler tutuyor bebekken.Sonra elin teröristi onu gelip vuruyor bizim milletvekilleride teröriste kucak açıyor...Ben olmayacaksam,babam,abim ölecekse vatan sağolsa neyime.Kaç senedir beni vatan,bayrak,din uğruna uyutmaya çalıştılar.Arkadaşlar o elin gerillası orayı avucunun içi gibi bilsin.Savaşa hakim olsun elinde sadece ak 47 lerle koşsun.Bizde 30 kilo yükle askerleri dağda koşturalım vs.vs.Milyonlarca dolar silaha yatıracağımıza profesyonel orduya geçsek bari.O zaman 800 bin askerimiz olacağına silah tutmayı bilen 200 bin askerimiz olur daha iyi.Ama sen daha silah kullanmayı bilmeyen adamı böyle ciddi bir savaşın ortasına salarsan ölümü kesindir o askerin.Sonra da 3 gün boyunca şehitler için çok üzülüyoruz diyip maske takarsınız sonra yine uyutursunuz bizi çok kolay ya zaten.Böyle olacaksa vatan sağ olmasın arkadaşım istemiyorum ben...


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • mesele vatanda değilki, mesele bu vatanda yaşayan insanların seçimlerinde, bizi yöneten insanların dangalaklığında. vatanımız özgürlüğümüz özel, vazgeçilmezdir, ama doğru olanı seçmez ve tepki göstermezsen işte dangalağın teki çıkar gece vakti 20 günlük askere 80 yaşında bomba taşıtır, o çocukları ölünce başka bi dangalak çıkar 1 tanesi kurtuldu namazdaydı der, ertesi gün olay manşetlerden iner, hepimiz önce ağlar sonra unuturuz. Nazım Hikmetin vatan şiiridir en güzel cevap

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ben sana katılıyorum.Boşu boşuna ölüyor o gencecik insanlar bir hiç uğruna.Boşu boşuna ailelerinden uzak kalıyorlar ,korkuyorlar onlarda insan asker askerr diye tutturmuş gidiyorsunuz hepiniz onlar asker olmaktan önce insanlar iki uyduruk cümleyle yüreğinde korkularla gidiyorlar hiç bilmedikleri yerlere,hiç bilmedikleri kötülüklerle mücadele etmeye.Sırf siz geceleri yatağınızda geberip horul horul yatın diye onlar uykusuz onlar aç onlar nöbette onlar mücadelede .Sizse sıcacık yataklarınızdayken onlar aklınızdan geçmiyor bile.Sonra bir haber geliyor şehit var diyorsunuz ki yine mi ya yazık faalan filan inanmıyorum üzülmüyorsunuz .! Bu defa o asker demiycem o insan giderken sonsuzluğa uyduruk cümlelerle onlara birde annelerin hıçkırıkları ağlamaları eşlik ediyor.Bir hiç uğruna evlat acısı tadıyor aileler onlarada kızıyorum teselliyi vatan sağolsun diyerek buluyorlar.Senin evladın onun evladı bunun evladı ölcekse vatan sağolmasın.Vatan sana evladını verebilir mi veremez vatan sana evlat acısını unutturabilir mi unutturamaz .O zaman vatan sağolmasın.Senin koruduğun evladını başkası gelip de öldürdüğünde sağolmasın vatan.Söylemek istediğim vatan böyle sağolmamalı insanların kanlarıyla beslenerek ayakta durmamalı.Başka bir çözüm bulunmalı.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • beğenmiyorsan git vatan sağolsun denmeyen bir yer bul kendine kürdistan gibi suriye gibi vatikan gibi

    0|0
    1|1
  • senin saçma sapan dediğin yer TÜRKİYE CUMHURİYETİ bir hiç uğruna değil senin gibelr rahat uysun diye vatan uğruna şehid oluyorlar

    0|0
    1|1
  • TSK'yı bu kadar küçümsediğin için öncelikle seni kınıyorum . Senin gücün ne kadar olursa olsun kullanamadıktan sonra ne anlamı olacak ki ! Masonlar ve Siyonistler memleketin her bir köşesini istila etmişler. Amaç da buraları Büyük İsrail'e vermek olduğuna göre senin elindeki gücü kullandırırlar mı ? Daha bunların ayrımını yapamadan birilerine çamur atmamalıyız diye düşünüyorum .

    0|1
    1|0
  • abi sabotaj o kimi yiyorlar

    0|0
    0|0
  • ortaokul mezunu aliyi cephane sayımına gönderirsen, olacağı bu.

    0|0
    1|0
  • Mevla görelim neyler

    Hak şerleri hayreyler

    Zannetme ki gayreyler

    Arif anı seyreyler

    Mevla görelim neyler

    Neylerse güzel eyler

    Eğer Allah'a inancın var ise dua etmekten başka yapacağın birşeyin olduğunu bilmiyorum tahsille birşeyler yapabilirmisin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...