Kardeşimin aldattığını öğrendim, ne yapacağım?

4 yıllık evli kız kardeşimin eşini aldattığını, üstelik çocuğun onun evli olduğundan haberi olmadığını ve niyetinin çok ciddi olduğunu öğrendim. Yakın zamanda çok ağır ruhsal sorunlar yaşamıştı, hala bir tuhaftı ama bu kadarını da beklemezdim. Mesajlarını okudum yani bildiğimden haberi yok. Hem kızgınım hem de onun adına çok endişeliyim. Ne yapmalıyım? Akıl versem ne diyeceğimi bile bilemiyorum.

Güncellemeler:
Arkadaşlar, ne yaparsa yapsın o benim canım, tabi böyle bir şeye göz yumamam ama en az hasarla nasıl atlatılır onu düşünüyorum.
Haklısınız, eniştem dünya iyisi biridir ve gerçekten vicdanım sızlıyor. İşin kötüsü çocuğa da çok üzüldüm, kardeşimi ne kadar sevdiğinden bahsetmiş, evlilik planları yapmış hep.

0|0
5|26

En İyi Erkek Görüşü

  • Bence onunla konuş.Konuşmaya başlamadan önce kendini hazırla oluşabilecek zıtlaşmalara karşı çünkü olur da bir yerde sana ters gelir bağır çağır evde büyük tartışmalar çıkartır bunu da duymayan kalmaz,olmaz.Çok sakin ol ne istediğini ya da ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalış.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • Ona öğüt vermelisin. Iyilikle konuş, yaptığının ne kadar çirkin-kötü ve zalimce olduğunu söyle. Sonra az bi zaman bekle. Onu takibe al. Eğer yine vazgeçmezse, eniştene anlatmalısın. Çünkü bu şeyi bildiğin halde gizlersen eğer, sende bu çirkinliğe ortak olur ve o adamın hakkına girmiş olursun. Kendini o adamın yerine koyabiliyor musun?

    1|0
    0|0
  • bence ağzını ara ve itiraf ettir öncelikle kardeşine.sonra bunun ne kadar yanlış olduğundan bahset ve vazgeçirmeye çalış en azından boşansın sonra ne istiyosa yapsın en az hasar boşanma

    1|0
    0|0
  • walla zor bir durum... ama devam etmesine izin vermektense kızkardeşinle konuşmalısın... gerçi konuşunca seninle arası ömür boyu bozulcak karışma ilgilenme diyecek... işin zor... konuşarak halledilebilecek bi durum değil gibi görünüyor.öyle basit bişey olsa o hataya kardeşin düşmezdi.yüksek ihtimalle kardeşinde o kişiye karşı bişeyler hissediyordur kolayca vazgeçmeyecektir... ya çok korkcak yada aralarında büyük soğukluk olsunki vazgeçisin.. tabi bu arada eniştene yazık oluyor... gerçi eninde sonunda eden bulur... haa bu arada enişte hiçbişeyden nasıl olurda şüphelenmez erkek hisseder bence

    0|0
    0|0
  • kerdeş ne desem bilmiyorum allah yardımcın olsun kardeşin inş doğru yolu bulur ve yuvası inş bozulmaz

    1|0
    0|0
  • tamam kardeşindir ama bir yolunu bulup ona söylemen lazım hatasını. böyle bilmemezlikten gelme ilerisi daha kötü olur.kaçar falan,gitmiş bişey değil çocuklar ...

    1|0
    0|0
  • recm etmeli

    0|0
    2|0
  • Şuan olabilecek en az hasar adamın bunu öğrendikten sonra kardeşini öldürmemesi.. Yoksa gazete şöyle bir başlık görebiliriz allah korusun;

    Deliye dönen adam karısını 32 yerinden bıçakladı!

    0|0
    0|0
  • Ayıp be.. "Youtube başlığı; Kocasını aldatan kızın hazin sonu!" Birde derler erkekler aldatır diye, al sana örnek.. Her b*ku bizim üstümüze atarlar..

    0|0
    0|0
  • akıl versen ne aklı vericen. söylesen olmaz. sus biraz zor ama sus.

    0|0
    0|0
  • Beraber psikoloğa gidin..Normal olarak sakince ablan konuş gidin..

    0|0
    0|0
  • adamın numarasını sil veya git adamla konuş durumu anlat.

    0|0
    0|0
  • kardeş kardeş konuşun anlaşın vazgeçir onu

    0|0
    0|0
  • eyvah eyvah eyvah... ihanet ve entrika.. işin zor güzelim. kardeşini yola getiremeyeceksin gibi bir his var içimde.allah yardımcın olsun.

    0|0
    0|0
  • psikolojik bir rahatsılık mı geçirdi

    0|0
    0|0
  • çocukla konuş.

    0|0
    0|0
  • sessiz kalmamlısın

    0|0
    0|0
  • bencede kötü bi durum akıl versende enişten süphelenmesin

    0|0
    0|0
  • Zor durum. Haksızda olsa önce kardeşini dinle derim.

    0|0
    0|0
  • Çocuğa uzuldum simdi la ...

    0|0
    0|0
  • deşifre olursa düşünmesi bile korkunç...

    0|0
    0|0
  • Bir kere eniştene söylemeden işi düzeltmeye çalış. Bir de kardeşine anlatmaya çalışsan da seni dinlemez. Ama yine de ona ne halt yediğini biliyorum de.

    0|0
    0|0
  • +Def bassın

    0|0
    0|0
  • bence söyle günaha girme

    0|0
    0|0
  • hemen deşifre et onu eniştene bence

    0|0
    1|0
  • akıl versen ne olacak =? Kocasına yazık degil mi ya? ayıp yaptıgınız. Kocasına yıp. bu evlilik bitmek zorunda. yazık adama...

    1|0
    0|0
    • o senin canın da olsa o evli. ve kocasını aldatmış bir canın var. ona ne olabilir ki? kocasına bunu söyleyin ve boşansın. bu ne boyle ya. canın diye önüne gelenle aldatsın mı? hayret birşeysin. adama yazık ya

Kızlar Ne Diyor 5

  • Öncelıkle kardsınle konus yaptıgı hatayı anlamazsa kocasından bosanmasını söyle bosanmazsa tehdt et. bosandktn sonra hc olmazsa aldatma olmaz:S eger kardesın bazı seylerın farkına varrsa karsıdakı ınsann en az hasarla cıkmasını saglamak gerekıyor. zor bır durum kardesınz olablr canınız olablr ama o adamın sucu ne belkı bır sucu vardr bılemeyız ama kım aldatlmayı hakederki:S sıze de sabır diliyorum.

    0|0
    0|0
  • kardesın azmıss:))

    0|0
    2|0
  • ayyy evlerden ırak :(

    0|0
    0|0
  • ne akılı bundan sonra iş işten geçmiş söle eşine boşansınlar

    0|0
    0|0
  • senin yerinde olsam eniştene anlatırdım çünkü bu vebali üslenemezdim kardeşini ne kadar çok sevsende biliyorsun en doğru şey gerçeği eniştene anlatman :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...