15 yaşındaki halinizle konuşma imkanınız olsa vereceğiniz öğüt ne olurdu?

Ben kendime yurtdışına gitme bırak eksik kalsın 15 yaşında lise 2. sınıftasın eğitimine burda devam et erken başladın erken bitir ha müzikle ilgili sana söylenen hiçbirşeye de kulak asma bırak isteyen istediğini desin tam gaz devam derdim .

peki siz olsanız hangi yanlıştan döndürürdünüz kendinizi?


0|0
38|51

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 50

  • derdim ki:

    5 sene sonra hatunun biri ile tanışacaksın Hayatının azına zıçacak ...

    Görmezlikten gel tanışma ...

    2|0
    0|0
  • üniversiteye gitme, direk hayata atıl 35'inde emekli olabileceğin kadar birikim yapmış olursun derdim ..

    1|0
    0|0
  • O kızla çıkmaya başlayınca..Hemen ayrıl..Yoksa o senin kaderini bakkal poşetine koyup açılmamak üzere de poşeti bağlıcak.yemin ediyom hacı.dediğimi yap

    2|0
    0|0
  • şimdi kendimle konuşuyorum da ne oluyor sanki.

    Ben ne dersem diyeyim dinlemez beni, yap dediğimi de yapmaz gerizekalı

    1|0
    0|0
  • Adam gibi ders çalış, fabrika köşelerinde vardiyalı amele olma. Yoksa senin kapasitenin altındaki lavuklar başına amir olur da kaldıramazsın. Adam gibi oku da ailene, devlete, millete faydan olsun!

    3|0
    0|0
  • 100 ciltlik bir ansiklopedi yazardım 15 yaşındaki halime.

    1|0
    0|0
    • aynen, kişisel olarak mutasyona uğradım sanki bi anda olup bitivereydi nolurdu :(

    • İlkokul günlerim aklıma geliyorda ne zaman gelmiş gitmiş zaman. Öğretmen bir konu anlatır. Bunların zor hallerini şöyle şöyle olanlarını lisede falan göreceksiniz derdi. Ne ilkokul kaldı ne lise

  • dinine biraz daha fazla, spora ultra fazla özen göster dedim. geçmişime dönüp baktığımda lisede ve üniversitede hiç spor yapmadım ona yanarım. :(

    1|0
    0|0
  • ne olmak istediğine karar ver.. sonradan 2 yılını kaybetme.. adam gibi dersini çalış kızlara takılma vs vs derdim herhalde

    1|0
    0|0
  • Çevrendeki insanları kendin gibi temiz kalpli, iyi niyetli ve saf sanma. Hiçbirine güvenme.

    1|0
    0|0
  • 1. Kaltaklara asla değer verme.

    2. Dostlarının sözünü daha çok dinle.

    3. Herşeyden vazgeçebilirsin ama hayallerinden asla vazgeçme.

    1|0
    0|0
  • kendime daha az mastürbasyon yapmamı söylerdim. (şaka değil)

    2|0
    0|0
  • "sana öğüt möğüt yok yavşak i*pne zaten söyleceklerimi algılıyabilecek kapasitede olsan allame-i cihan olurdun derdim ne b*k yiyorsan ye s*kimde olmaz " aynen bunları bunları derdim

    2|0
    0|0
  • akıllı ol. adam ol len.

    1|0
    0|0
  • Kadınlara güvenme ;))

    1|0
    0|0
  • büyüklerin sözünü dinle

    1|0
    0|0
  • fatmanur la çık kız aşkından öldü iyi kız o seversin derdim :D populer kızların peşine gitme üzülürsün derdim hacı :D

    1|0
    0|0
  • derslerine iyi çalış, birisinden hoşlanıyorsan ona açılmak için bekleme, iş işten geçecektir büyük ihtimal beklersen.

    1|0
    0|0
  • Sakin kimseye güvenme olurdu

    1|0
    0|0
  • Okula daha az git . Dersleri ve hocaları daha az önemse evlat .

    1|0
    0|0
    • niye? ticaretten zengin mi oldun yoksa? ya da baba paran var..

    • Alakası yok . Çünkü cidden ne okulum okuldu ne de hocalarım hoca . Hepsi çok boştu ve gereksiz yere saygı duydum ve önemsedim .

  • Skın kızların o yapmacık yüz ifadelerine inanma .O ifadelerin altında aklına bile gelmeyecek hesaplar vardır :)

    1|0
    0|0
  • Soru harika. Sana xper atmak bile istedim şu an :D

    1|0
    0|0
  • ulan oğlum efendiliği adamlığı bi kenara bırak.. devir i*nelik devri.. ha gayret hadi görelim seni.. derdim

    1|0
    0|0
  • "Lisede yüz vermediğin çirkin kızlarla irtibatı koparma..onlar büyüyünce taş olacaklar.."

    1|0
    0|0
  • direk basardım tokadı

    1|0
    0|0
  • mastırbasyona devam 30 yaşında evleneceksin :)

    2|0
    0|0
  • o matematikçiyi dövmeliydin oğlum. dövmeliydin !

    1|0
    0|0
  • '' la git kendine bi çeki düzen ver oğlum bu ne hal ! ''derdim :D

    1|0
    0|0
  • matematik çalış derdim...

    1|0
    0|0
  • sakın bu 30 yasımdakı halım gıbı olma!sen benden daha ıyısın derdım

    1|0
    0|0
  • bırak o okulu

    2|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 38

  • kızım milangaz, sözümü dinle, bok yeme, admın asabını bozma !

    o itle sakın sevgili olma, annene cep telefonu aldırma, onun ufak hatalarına sakın göz yumma.

    4|0
    0|0
  • 20 yasina geldiginde aksam vakti bir kafede birisiyle göz göze geleceksin. bana bunu yapma ondan uzak dur!

    1|0
    0|0
  • kimse o gözyaşlarına değmez derdim.

    2|0
    0|0
  • anlaşılan 15 yaşında herkes okumaktan kaçıyormuş ben gibi.

    Derdim ki salak kız sakın okulu bırakma devam et bu ne salaklık bu ne celal derdim. :((

    1|0
    0|0
  • inanma o adama. Gitme oraya.

    3|0
    0|0
  • "Herkese güvenme. İlkokuldan kimseyle konuşma. Sonra üzülen sen olursun. Birde coğrafya hocasını hiç takma dersi anlamaya çalış." Derdim

    1|0
    0|0
  • ilerde popülerliğin senin için bişey anlam ifade etmediğini anladığında bugünki haline üzüleceksin.o yüzden insanların kalbini kırmaktan vazgeç.

    gibi bi öğüt verirdim :) o yaşlarımda çok kırıcı bi insandım.ama çevremden ayrılmazdı kimse.hiç bir zaman yalnız bırakılmadım.yalnız kaldığım zamanlarda kendim istediğim için yalnız kaldım.

    1|0
    0|0
  • En büyük hatam güvenmek dursun konuşulmayacak bir insana güvenip bütün sırrımı anlatmaktı . O yüzden kesinlikle onunla karşılaaşma , gitme oraya demek olurdu (:

    1|0
    0|0
  • "Devam et bu kadar 'ergen' olmaya aferin üç beş yıl sonra da bana gelip ağlama olur mu?"

    1|0
    0|0
  • bu kadar salak olma. yeterince ders çalışıyorsun derece yapıyorsun gez dolaş arkadaş edin derdim. ve muhtemelen o yine kafasına eseni yapar eve kapanıp ders çalışırdı.

    1|0
    0|0
  • oku kızım kimseye güvenme 19 yaşına gelince hiç biri yanında olmıcak hiç kimseyi sevme dost bilme sakın hepsi gidecek gerçek değiller!

    1|0
    0|0
  • Hayallerinin pesinden kos. Cok heveslenme gerceklesmeyecekler, maksat spor olsun derdim.

    1|0
    0|0
  • zaten dinlemezdi bu yuzden bisey demezdim

    1|0
    0|0
  • Biraz daha yemek ye derdim cunku çok zayıfım kilo alamıyorum nedeni ergenliqin ortasındaqi istahsıslıqım

    1|0
    0|0
  • müzik öğretmenliğini tercih et derdimmm

    1|0
    0|0
  • Çok güzel bir soru; onu karşıma alır şöyle derdim; Bak evlat İleri de tükürdüğünü yalayacağın tutamayacağın sözler verme! yoksa vicdanın seni asla rahat bırakmaz birbirinizi yersiniz...

    1|0
    0|0
    • Evlat kararlarında sadece kalbini değil beynini de dinle diyebilirsin mesela...

  • daha çok ders çalış. çalış ki üniversiteye kolayca gir derdim ama bunu bana gelecekten diyen olsa yine çalışmazdım. ahh ben ya :(

    1|0
    0|0
  • burağı bırakma lan bi daha onun gibisi çıkmayacak derdim

    1|0
    0|0
  • annenle izmire git gerizekalı bırak o çocuğun peşini yiyeceksin götüne tekmeyi derdim.

    1|0
    0|0
  • biliyorum seviyosun ama bana güven ilerde çok pişman olucaksın kurtul ondan.

    1|0
    0|0
  • Sakin endiselenme, sadece herseyin sirasinin gelmesini bekle.

    1|0
    0|0
  • kimseye aşık olma konservatuvara git istediğin hayatı yaşa..

    1|0
    0|0
  • rengini begenmedin diye cizilir mi o araba saane milletin zevkinden.

    1|1
    0|0
  • sıkı çalış, kimseye hakettiğinden fazla değer verme

    1|0
    0|0
  • Eskiye sünger cek onu herkes gibi değerlendirme uzme şimdiden derdim

    1|0
    0|0
  • gitme o sehre tanısma onunla

    1|0
    0|0
  • Devam et tek yanlış hareketin bütün hayatını etkileyebilir

    1|0
    0|0
  • onunla sakın tanışma derdim

    1|0
    0|0
  • çok ders çalış

    1|0
    0|0
  • bi işi gününde yap.sonra sabaha kadar defteri doldurmakla uğraşacaksın.

    1|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    8
Yükleniyor...