KS üyeleri yaşlar kaç ya da kendinizi kaç yaşında hissediyorsunuz?

bilim adamları vücudumuzun maddesel yaşının 14 milyar olduğunu söylüyorlar astronomlar ve fizikçiler insan yaşının 14 milyar olduğunu söylüyorlar yani gözlerimiz ellerimiz ayaklarımız bütün vücudumuz 14 milyar yaşında,düşünceleriniz?

Güncellemeler:


O, GÖKLERİN VE YERİN YARATICISIDIR.

(ŞURA SURESİ 11)


Büyük Patlama(bing bang)

Evrenin oluşumunu açıklamada kullanılan bir teori türü. Teoriye göre, evren günümüzden en az on milyar yıl önce, çok yüksek sıcaklık ve yo­ğunluktaki bir yapıdan büyük bir patlama so­nucu oluşmuş olup, bu yapıdan, söz konusu patlama ve genişleme sonucunda, en hızlı ha­reket eden kütleler en dışta, daha yavaş hare­ket edenler ise en içte olmak üzere, bir yayı­lım başlamıştır.


0|0
16|10

En İyi Erkek Görüşü

  • ahanda işte gene bağladık bigbange...diyorum anlamıyorsunuz... HERŞEY ÖNCE TOZ VE GAZ BULUTUYDU...saçma yani o tozlarla bakışmalar, o gazlarla kokuşmalar...asdads.

    ama güzel soru URBAN...aştın kendini

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 16

  • senden böyle üsturuplu bir soru beklemezdim armegedon , başına meteor taşımı düştü noldu bismillah:))

    3|3
    0|0
  • 23 ama 15-18 arası gibi hissediyorum

    0|1
    0|0
  • yaşım 26 ama kendimi 40 falan hissediyorum. anne babam ayrıldı. birkaç yıldır ev geçindiriyorum serseri bi kardeşim var onun sorumluluğu üstümde falan derken... içim geçti benim içim...

    3|0
    0|0
  • ben 18 yaşındayım yeni doğmuş gibi hissediyorum bilim adamlarını takan kim :)

    0|2
    0|0
  • 20 yaşındayım. Küçük hissediyorum.

    0|0
    0|0
  • bn de diorm nie yaşlı hissediorm.

    0|0
    0|0
  • 20 yim ama yaşadıklarımla bir 30 hissediyorum.

    0|0
    0|0
  • 20 yaşındayım ama kendimi daha genç hissediyorum 17 18

    0|0
    0|0
  • 20ye giricem ama yaşım ortamıma göre değişiyor evde tekken olduğum yaştayım bi yemekteyken 25 yaşındaki bi insan gibi olgunum okuldayken kendimi yeri gelir 16-17 hissederim değişiyor yani.

    0|0
    0|0
  • Olabilir,çok yorgunum...

    0|0
    0|0
  • ben 18 ama 19 hissediyorum :D

    0|0
    0|0
  • Nisanda 18 bitiyor gayet de yaşımı hissediyorum

    0|0
    0|0
  • 23 ama şu hissetme meselesi değişiyor hep

    0|0
    0|0
  • 18 ve 18 hissediyorum.

    0|0
    0|0
  • Nüfus kağıdına göre 21. Bazen 15, bazense 35 yaşında gibiyim. Hep terazilikten :(

    0|0
    0|1
    • boyun senı her daim bir şirin küçük kız gösterecek, buyyunce bodur tavuk birs, dahada buyuyunce yaşlı mınık teyzemız olucaksın:/

  • ben 20 yaşındayım ama elim ayağım bütün vücudum 14 milyar yaşında olabilr çnkü okadr yaşlandım ki sanki bir yavaşlık bir üşengeçlik yani olabilr doğru bu

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • resmini hangi fotocuda çektin kardeş çok aradık biz seni.?

    3|1
    0|0
  • 22 ama göstermiyorum.

    0|0
    0|0
  • 19 um 20 hissediorum tamam ..

    0|0
    0|0
  • Ben sizin Rabbiniz değil miyim? (A'raf Suresi: 172 )

    hitabını işiten ve

    "Kalu Bela " - Evet, Rabbimizsin. (A'raf Suresi: 172 )

    diyerek cevap veren ruhlar için

    yaşın ne önemi var.

    ;

    Bilim ruhumuzun yaşını hesaplayabiliyor mu ?

    0|0
    0|0
  • bir gün 18 bir gün 27 bir gün 150 gününe göre psikolejime göre deişio :)

    0|0
    0|0
  • 23 ama sanki 5 yıl fazla gibiyim

    0|0
    0|0
  • 26 sanırım bilmiyorum, erken yazdırmış olmalı bizimkiler:) 16 falan sanıyorum hep kendimi:D Ayrıca sana gelince 14milyar yaşında olman mümkün gibi geliyor:D

    0|0
    0|0
  • kim söylüyo görmüşlermi

    0|0
    0|0
  • yaş 27 görünün 25 ruhum 18 lik :))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...