Tanrının gazabına mı uğruyorum sizce ya da lanetlendim mi?

arkadaşlar inanmayacaksınız ama gittikçe kısalıyorum ..1,70 dim şimdi 1,67 olmusum,lanetlendim mi acaba ? tanrının gazabını mı üstüme çektim acaba? gerçekden bi anlam veremiyorum kendime..


0|0
145

En İyi Kız Görüşü

  • Birinin fiziki görünüşüyle dalga geçtin yoksa .? :D

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 13

  • kemiklerinde bir sorun olabilir doktora gitmen gerekiyor.

    0|0
    0|0
  • Hiçbirşeyin yok korkma :) Sen hiç 170 cm olmadın bence, zamanında boyunu yanlış ölçmüşsünüz, şimdi doğrusunu öğrendin işte ;)

    0|0
    0|0
  • Bir yakınımında böyle bir şey başına geldi.Kemik erimesi teşhisi konulmuştu ama onun yaşı büyüktü.Süt ve süt ürünleriyle aran nasıl?

    0|0
    0|0
  • kemik erimesi olabilir mi , doktora görün

    0|0
    0|0
  • kemik erimesi olabilir dizlerinde eklemlerinde ağrı var mı?

    0|0
    0|0
  • Kemik erimesi olabilir mi? inşallah değildir.

    Belkide önceden yanlış ölçtün, yada başka ölçülerle ölçtüysen fark vardır.

    0|0
    0|0
  • Bırının boyuyla dalga gecmıssındır o yuzden bu hale gelmıssındır

    0|0
    0|0
  • Osteoporoz başlangıcı olabilir, bir doktora görün...

    0|0
    0|0
  • 150 'ye kadar yolun var.

    0|1
    0|0
    • dalga geçme

    • Hepsini Göster
    • Tanrının gazabı.

    • günahım çok,af diliyemiyorum..çünkü tövbeme sahip çıkamıyorum..

  • giitgide küçüleceksin.

    0|0
    0|0
  • doktora git arkadaşım kemik erimesi olabilir

    0|0
    0|0
    • şaka yapıyon

    • aynen git ageç kalmadan

    • niye yapayım başka bişey bulamadım aç bak internetten ama bi teyze vardı mahallede kemik erimesi vardı kısalmıştı gerçi yaşlılıkta oluyo da anormal bişey yani bu git doktora zaman kaybetme

  • doktora git öyle saçma sapan şeylerde söyleme Tanrı gazabıymış töbe töbe git doktora hastasındır belki

    0|0
    0|0
  • wallaha haydar dümene sorulan cahil ce sorular gibi,arkadaşım bi kere senin gerçekten böyle bi sorunun varsa şu saate bile olsa girceğin yer değil en yakın hastane kapısı olmalı,allahın mezuresi yok ki hey yarabbaim yaa!

    0|0
    0|0
    • vallahi billahi kısalıyorum ya,niye inanmıyon

    • inanmıyorum demedim ki

Erkekler Ne Diyor 5

  • Doktora git. Kemiklerinde bir sıkıntı, bir hastalık olabilir. İhmal etme.

    0|0
    0|0
    • kemik erimesi falan diyolar ,olabilir mi böyle birsey...tamam günahım çok ama böyle cezalandırılınmaz ki

    • Arkadaşım bunun günahla sevapla alakası yok. Hastalık bu, herkes olabilir. Vakit kaybetmeden koş doktora.

    • sağol dostum

  • Yıkanırken suyun sıcaklığını iyi ayarla, 90 derece üzerinde çekme görülebilir :))

    0|0
    0|0
  • yüce isa seni kutsasın dostum :)

    0|0
    0|0
  • olm kemık erımesımı var sende

    0|0
    0|0
  • ustam ne lanetlenmesi flan ya.. çokmu korku izledin sen naptın.. tıbbı bi hastalık..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...