İranlı Tümgeneral Yahya Rahim Safevi'nin sözleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Suriye olaylarının en büyük kaybedeninin Türkiye olduğunu ileri sürdü.

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Haklı mı?


0|0
0|7

En İyi Erkek Görüşü

  • türkiye esad'ın hemen devrileceğine o kadar inanmıştı ki ilişkileri geri dönülemeyecek kadar çok zedeledi. ama iran, rusya ve çin sayesinde esad devrilmedi ve kolay kolay devrilecek gibi de görünmüyor. şimdi türkiye esad'a destek veren ülkelerle de arasını açmış oldu. hem de ne için? amerika istiyor diye...oysaki esad'ın gitmesini asıl isteyen ülkelerden hiç biri kendini bu kadar öne sürmemişti. esad baktı türkiye çok sert üzerine geliyor, pkk'ya kestiği desteği yeniden vermeye başladı. bi de üstelik bu desteğe artık iran da dahil, ki o da pkk konusunda türkiye'nin tarafındaydı. ilişkilerin bu derece kötülemesi mi dersin, suriye'li muhaliflere ve oradan kaçanlara destek vereceğiz diye giden milyonlar mı dersin, pkk ile ilgili durum mu dersin...adam kesinlikle doğru söylemiş

    0|0
    0|0
    • cevabın çok güzel.. bilemessin adlı arkadaşa yaptığım yorumu okur musun?en altta..

    • Hepsini Göster
    • çok doğru.. bunca sene hiç bir olay olmayan istikrarlı bir ülkede ne oldu da bir anda olaylar patlak verdi? arap baharının gelmesini mi beklediler yani... buna ancak çocuklar inanır..

    • ama ne yazıkki inananlar var...teşekkürler

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Erkekler Ne Diyor 6

  • 100 bin teröristi alıp çadırlara yerleştirdik! Kimse yarın birgün bunlar ülke içine yayılıp milleti kışkırtmazmı memleketi kaosa sürüklemezmi demiyor.. Hataydaki arkadaşlarım şimdiden bazılarının milleti haraca bağladığını korkudan kimsenin sesini çıkarmadığını söylüyor.. Size tavsiyem suriyeli kimselere iş ev vermeyin yardım etmeyin! Sittirip memleketlerine gitsinler. Biz kurtuluş savaşında onların ülkesine mi kaçtık yoksa çoluk çocuk demeden cephede mi savaştık¿ Besle yetimi s**** totonu diye bir laf var.

    0|0
    0|0
  • Hükümet abd ne isterse onu yapıyor ama bide şöyle bişey var esad ve babası oldu bitti pkkya yardım ediyordu herşey çok kaırşık bir durumda ama bildiğim uygulayacağım tek bişey var TÜRK'ÜN TÜRK'TEN BAŞKA DOSTU YOKTUR.İrandaki Azeri Türkleri için iranı sevmem Uygur Türkleri için çini sevmem Irak Türkmenleri için Mısırda yaşanan ihanet için filistinde yaşanan ihanet için arapları sevmem rusyada abdden bahsetmiyorum bile Bulgaristandaki Türkmenler uzlar için bulgarları sevmem özet geçersek Dünyadaki Benim milletim hariç kimseye acımam çünki benim milletim tüm milletlere acıdı ve işte şuanki halimiz herkes arkamızdan vurdu.Esadında Allah belasını versin muhaliflerinde

    0|0
    0|0
    • çok güzel,aklına,ellerine sağlık kardeşim...çok doğru söyledin...şimdi asala yeniden canlanıyor.. azerileri hedef alacaklarmış... Keşke çatlı dirilse de tekrar bitirse şu köpekleri...

    • Hepsini Göster
    • Haşa zaten nerde bir müslüman ezilse yardıma gideriz ama benim üzüldüğüm nokta şu dinimize göre yardım sırası şöyledir önce ırkdaş müslüman kardeşine ondan sonra müslüman kardeşine ama adamlar varsa yoksa filistin filistn filistin hani nerde doğu türkistan ? Uygur bacılarım toplanıp toplanıp çin kerhanelerine dağıtılıyor çin işkencesi desen var islam yasağı desen var yoksulluk desen var.önce kendimizi topluyalım ondan sonra müslüman camiasına yardım yapalım demek istediğim bu kardeşim

    • duyarlılığımızı yitirdik.çin baskısı altındaki soydaşlarımıza yaptığımız yardım bir kaç sözden ibaret.nedeni,çin in güçlü bir devlet olması ve demokrasi ile yönetilmemesi.çin i karşımıza alamıyoruz. hatta bizimkilerin iktidarında çin başbakanına devlet nişanı bile verdik. sadi somuncuoğlu buna karşı çıktığı için partiden atıldı.

      filistinle ilgilenmenin sebebi ise bence tüm müslümanları yanımıza çekmek. israile kafa tutarsak tüm müslümanlar yanımızda olur.ve bence bu da abd destekli politika.

  • Türkiye bu kafayla her zaman kaybeeden ülke olur diye düşünüyorum. İran'da pkk'ya destek veriyor zaten açık bir şekilde ve kendi çaplarında yine haklılar. Çünkü biz İran'ın kuyusunu kazmaya çalışan her ülkeyle müttefik durumdayız . Hal böyle olunca da İran'da bizim kuyumuzu kazmaya çalışıyor. Bu coğrafyada tek bir amacı olmadan mal gibi yaşayan bir ülke varsa o da biziz ve haliyle amacı olmayan bir ülkenin de kazanacak bir hedefi yok demektir. Acı gerçekler maalesef.

    0|0
    0|0
  • alakası yok iran kendi işine geldigi için öyle konusuyo cünkü suriyenin düsmsi demek iranın daha koly vurulması demek ben şu an türkiyenin izledigi politika dogru

    0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • aynen öyle

    • baş kaldıranların suriye'nin kendi halkı olduğu söylenmiş. bi kısmı için söylenebilir belki, ama çoğunluğu için söyleyebileceğimizi hiç sanmıyorum. muhaliflerin bi çoğu değişik ülkelerden gelen köktendinci örgütlerden oluşuyor, ve bu örgütler şu an için başta amerika olmak üzere sağdan soldan destekleniyor. getirmek istedikleri şeyse kesinlikle demokrasi diil. bence bi zamanlar afganistan içerisinde rusya'ya karşı el-kaide'nin desteklenmesi gibi bi durumla karşı karşıyayız.

  • Dogru.

    0|0
    0|0
  • Suriye olaylarının en büyük kaybedeni Arjantin bence.

    0|0
    0|1
Yükleniyor...