Bir insanı değiştirmeye çalışmak doğru mudur sizce?

Bu yaşına kadar gelmiş, kişiliği oturmuş bir insanı değiştirmeye uğraşır mısınız?

Cevabınız evet ise bunu yapmaktaki amacınız nedir? İnsanı olduğu gibi kabullenmek bazılarımız için neden bu kadar zor? Sırf bu yüzden hergün kavga ve gürültünün evden eksik olmamasına katlanabilir misiniz?

Tüm bunları göze alan bir insan, kendinden başka kimseyi düşünmeyen bir insan mıdır sizin gözünüzde?


0|0
10|10

En İyi Kız Görüşü

  • ne gerek var?

    1|0
    0|0
    • Bende öyle düşünüyorum sevgili eğitimsiz :) Yapan varsa mantığını merak ediyorum sadece ve sadece.

    • Hepsini Göster
    • tanimiyorum evet, ama susmanin en iyi cevap oldugunu biliyorum. bunu bilmem icin ablani taniyor olmam gerekmez dahada kötüsünü taniyorum diyebilirim (:

      burda tüm özelimi anlatmaya kalksam roman olur (: o yüzden susmak=huzur demektir bazi durumlarda, ayni zamanda katlanilmasi en zor cevap da susmaktir.

    • Tamam eğitimsiz,kıymetli vaktini ayırdığın için teşekkür ediyorum.

Erkekler Ne Diyor 10

  • insanları değiştirmeye çalışmak mı:) cok buyuk kustahlık yahu...

    başkaları yapsın ya da yapmasın bilemem ama ben asla yapmazdım...aksine ben gibi düşünmeyen benden farklı olan biriyle konusmak muhattap olmayı da cok ısterım...cunku merak ederım, benım goremeyıp de onun gordugu seyler neler...benı ıkna edebılırse de helal olsun valla adam dogru soyluyor derım mutlulugum daha da artar:)))

    ama haksızsa da ehh onun dusuncesı sonucta saygı duymak gerek:) ama asla ban surda yanlıs dusunuyorsun bunu degıstır falan demek sonucta herkesın kendı hayatı..ben kendı fıkrımı soylerım , hepsi o kadar:)

    1|0
    0|0
  • İnsanın değişmesi mümkün değildir gelişimi vardır. gelişimi için içinde ki karanlığa ışık tuması gerekir içindeki karanlığı aydınlatmasını değişim olarak adledmek yanlış olur zaten yaradılıştan bir takım şeylere sahibtir oncak onları açığa çıkarabilmek kendi elindedir. burası çok incedir.

    1|1
    0|0
  • yalan bence.

    1|0
    0|0
  • değişmeyen tek şey değişimdir lafının sonuna insanın karakteridiri ekliyelim boşa uğraşırsın değişmez

    1|0
    0|0
  • ben çok çalışmıştım bir insanı değiştirebilmek için..ama boşa ugrastım olamadı basaramadım..artık kimseyi değiştirmeye çalısmıyorum en mantıklısıda bu zaten..

    1|0
    0|0
  • Sevdiğin insanı olduğu gibi eksikleriyle kabullenmelisin. zaten dört dörtlük bir insan henüz icad edilmedi.

    1|0
    0|0
  • Kimse icin degismemelisin kimseyide degirmeye calismamalisin ne isen odur eger degisirsen sahte bir kimlige burunursun sen olmaktan cikarsin birak herkes oldugu gibi davransin

    Ya gorundugun gibi ol ya da oldugun gibi gorun...

    1|0
    0|0
    • Bunu bize yapmaya çalışıyorlarsa nasıl davranmalıyız peki,kavga gürültüye mahal vermeden?

    • Hepsini Göster
    • Kimse kardesinden nefret etmez idare etmeye calis onuda degistiremezsin buyudukce olgunlasir duzelir :))

    • Hey Allh'ım ya ne zaman büyüyecek bu benden büyük zaten.

  • Değişmez, uğraşma.

    1|0
    0|0
  • yontma taş devri kapanalı çok oldu

    1|0
    0|0
  • ... Bencilce ! Böyle bir insanla hayat çekilmez.

    1|0
    0|1
    • Peki ya onunla yaşamak zorundaysak,ne yapmalıyız bilmiyorum ki

    • Hepsini Göster
    • Off Ze Oroco,sen kendini anla hele bir bana da anlat,tamam mı?Yardım etmeye çalıştığın için teşekkür ederim,lafı söylememdeki amaç laf sokma değil yanlış anlama lütfen.

    • ... Ben teşekkür ederim.

Kızlar Ne Diyor 9

  • Kimse değişmez de değişmeyen herkes de değiştirebileceğine inanır benim değişmememi bekleyenlere sorarım senden eksiğim ne ben değişirken sen aynı kalırsan seni yanım da istermiyim sanıyorsun ?

    1|0
    0|0
  • Kimseyi değiştiremeyiz insanların karakterlerinde özlerinde olan bir şeyi değiştiremeyiz bizim beklentilerimiz zamanla değişir sadece.

    1|0
    0|0
  • Çalışsan da değişmez ki.

    1|0
    0|0
  • eyer kotu huylairi varsa deyisdermeye calisirsansa ve bunu basarirsanssa mukemmel derim ama kin kabinda nne varsa odur biraz zor olur deyisdirmek

    1|0
    0|0
  • kimse kimseyi değiştiremez buna kalkışmamak bile lazım eğer huylarını beğenmiyorsam hiç beraber olmam ne kendimi nede onu yormam

    1|0
    0|0
  • hayır çalısmam.bır ınsanı bastan nasıl kabul etmıssen oyle gıtmelı bence kımsekımse ıçın degıstırmek hayatını duzenlemek zorunda degıl herkes bır bırey herkes bızım kafamızdakı gıbı olamaz

    1|0
    0|0
  • değiştirmeye çalışmam. çünkü boşuna uğraşmış olurum. değişmez. değiştirmeye çalıştığın bi süre değişmiş gibi yapar sadece. bi zaman sonra yine kendi özüne dönecektir. böylece hiç değişmez diyebilirim

    1|0
    0|0
  • Ben onu nasıl sevip kabullenmişsem o değiştirmeye çalışıp yıpratamam kimseyi. Buna hakkım yok.

    1|0
    0|0
  • Değişmez kı

    1|0
    0|0
Yükleniyor...