Karşı cinsin en çok neresine bakarsınız dış görünüş olarak? İçine bakarım demeyin sakın.

Karşı cinsin en çok neresine bakarsınız mesela ellerine falan bakarım erkeksi ise cıkarım onunla falan siz karşı cinsin neresine bakarsınız içine falan demeyin dış görünüş olacak.


0|0
9|21

En İyi Erkek Görüşü

  • önce yüz

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • Gözlerine, gülüşüne ve sesine. Hareketleriyle beni sevdiğine dair bana umut da veriyorsa aşık olurum.

    0|0
    0|0
  • en uzaktan boyuna posuna

    yaklaştıkça yüzüne

    daha yaklaştıkça tenine:D

    0|0
    0|0
  • içine bakarım şaka şaka neyine bakcam yüzüne bakarım.gözler de önemli benim için...

    0|0
    0|0
  • kadın benim için bütündür,genelde neresi güzelse orasına bakarım. bazen de görülebilen yerlere bakar, göremediğim yerleri hayal gücümle hissetmeye çalışırım ;)

    0|0
    0|0
  • Yüzüne gözlerine

    0|0
    0|0
  • Bana göre kızlar dörde ayrılır.

    1.yüzü güzel fiziği güzel (her tarafına bakarım bakmaya doyamam) <3

    2.yüzü çirkin fiziği güzel (yoklukta acaba ... neyse)

    3.yüzü güzel fiziği çirkin (yüzüne bakar geçerim)

    4.yüzü çirkin fiziği çirkin (salih abi naber ya.. pardon hanfendi)

    0|0
    0|1
  • Benim de en çok ellerimi beğenirler.. Bende sanırım oraya çok bakıyorum , ten rengi ve çene yapısıda oldukça önemsediğim yerlerden

    0|0
    0|0
  • tabiki yüzüne sacına flan bakarım bastan assa suzerım en cok baktıgım calfi sırtı ve kulagı sacların arasından cıkan kulak cok hosuma gider :D ciddiyim !

    0|0
    0|0
  • popo. sebebı yok

    0|0
    0|0
  • Saçları ve yüzü...Belki bir ömür boyu bakacağım için ;)

    0|0
    0|0
  • kesinlikle önce yüzüne ve dişlerine bakarım.sonra giyimine..

    0|0
    0|0
  • Bir bütün olarak bakarım. Fiziğiyle yüzüyle..

    0|0
    0|0
  • Poposuna bakarım

    0|0
    0|0
  • Yüz ve gözler.. Haricindekiler pek sorun teşkil etmiyor bende..

    0|0
    0|0
  • mide,dalak bunlar onemli. arada bobreklerede gozum kaymıyor değil efem.

    1|0
    0|0
  • Gözlerinin derinliğine..

    0|0
    0|0
  • kalça. kim başka yere bakıyom diyosa yalan diyo

    0|0
    0|0
  • ilk once yuzu gozlerim aninda goz temasina gecer sonra goguslerde dekolte varsa oraya kayar vs...

    0|0
    0|0
  • ilk olarak yüzüne bakımlımı güzelmi diye sonrada fiziğine bakarım.

    0|0
    0|0
  • gözler ve yanaklar bu ikisinin uyumu çok önemli bana kalırsa

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • yüzü gülüşü giyimi:)

    0|0
    0|0
  • A:Boyuna bakarım.

    M:Bi kere hayvan kadar omuz olacak! Muhteşem bir göğüs ve upuzun boy.. İşte ilk bakılan yer!

    0|0
    0|0
  • Burnuna

    0|0
    0|0
  • burnuna

    0|0
    0|0
  • gözler ve dudak...

    0|0
    0|0
  • dudak göz ve giyimi

    0|0
    0|0
  • Komple

    Yoo gayet şekilciyim, Beirut

    0|0
    0|0
  • dişler,eller,gözler

    0|0
    0|0
  • Göz, saç, yüz şekli

    0|0
    0|0
Yükleniyor...