Shakiranın boyu 1.50'ymiş, 1.50 boyunda biri nasıl seksi olabilir?

shakiranın boyu 150ymis? :O bunu duyduğumda sok oldum. dünyanın en seksi kadını diyorlar, ki bence de öyleydi. ama 150 boyundaki biri nasıl seksi olabilir?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

Erkekler Ne Diyor 29

  • Ona laf yok. Haddinizi bilin ulen.

  • bodur tavuk her daim pikeedir..

  • her boyda bayan sexy olabilir taki vucut yapısı spor ile bakışlar yüz yapısı önemli

  • Ben hiç bi zmn beğenmedm dünyanın eni olabilicek biri değil ..

    • sen git angelina jolieyi beğen ne var len fıstık gibi karı küçükken aşıktım ben ona

  • oldugunun kanıtı işte :)

  • o popo kımde varsa sexy odur!

  • boyu kısa olanlar seksi olamıyor mu?

  • Onun dötü de kimsede yok naber...

  • kısalar daha çekici bence :)

  • senin ekranda gordugun genelde yuzu ve vucudu tam olarak boy posu ciplak gozle anlarsin

  • o degil de pique nin ki kac cm acaba

    • 190a yakınmıs

    • Öncekileri Göster
    • :D kadın güzel allah için

    • ne diyon ya
      pique nin yerinde olsam vurucan kirbaci vurucan kirbaci :/

  • ohaaaaaaa yuhhhhh şok şok şok intiharlık

  • Boy fark etmez kısa kadınlar ı daha çok çekici bulurum ben göreceli birşey diye düşünüyorum.

  • o değilde çok güzel oynuyor yafs o kadın. hastasıyım onun:)

  • sevgiliside 190 falan geliyor düşün :)))

    • hadi ya :)

    • Pique diye bir futbolcu yaz görürsün Barcelonada oynuyor kendisi :D

  • Hani kız erkek demeden penis boyu ne kadar olmalı penisim şu kadar penisim eğri büğrü falan gibi konuların cevaplarında genel olarak bir cevap vardır. Boyu değil işlevi önemlidir diye. İşte shakiranında durumu tam olarak buna karşılık geliyor;)

  • şekil 1-A'daki gibi olabiliyor demek ki, shkiranın boyunu öğrendiğimde bende baya bir şok olmuştum ama gözümde ki değerinden hiçbir şey eksilmedi, bence kadınlarda çok takmasınlar bu boy meselesini

  • Gideri var...Sonuçta pique gibi adamla çıkıyor ya sen ?

    • bende brad pittle çıkıyorum :D töbe töbe

    • Mast Yaparken bile Brad pitt'i hayal edemezsin :)...

  • Farketmez her türlü gideri var o hatunun .DD

    • o kalcalar turk kızlarındada var abartmamak lazım :D

  • bana uymaz 1.88 im ben

  • shakiraysa olur tabi dünyanın en sexi kadını ama boyu kısa bayanlar shakira sexiyse bizde sexiyiz mantığı gütmesin derim hatalı bir yol olur :)

  • Ne yani sence 2.10 bir kadın mı dünyanın en seksisi ? Herşey boy mu ? Heralde boyun biraz uzun ve insanlar kısa boylu kızı seksi bulduğu için kıskanıyorsun.

    • evet bücürleri ksıkanıyoruz keşke 1.50 olsam ah ah

  • o kadının sevgililerinin ölümsüz olduğunu düşünüyorum :D

  • Onun için seksi bulmam zaten..

  • nerden duydun bunu yanlış bilgi.

  • Günaydın :)

  • efem o kalçalar sizde olsun bir metre olun kabulümdür.

  • yok artık penisim kadarmıymış?

    • 11gün

      Kısaymış l*n

  • Kalçaları yeter belki de

Kızlar Ne Diyor 11

  • demek ki neymiş boy ile seksiliğin bir orantısı yok imiş

  • :D hahah yerden bıtme :D

    • illaki :) adı + klip'leri = yazma sebebim :))

    • onlara bişi diyemem :D bizde ünde yookk klıpte :D

  • boyu değil işlevi demekki

  • 11gün

    Boyu 1.57

  • 11gün

    Kıçını başını açan herkes seksi diyosun da o kıç onda yoksa açamaz sen merak etme. Bence de Shakira çok hoş ve seksi bir kadın boyu 1 50 olsun 1 70 olsun umrumda değil hem bayan dediğin kısa olucak ki vücut kıvrımları belirginleşsin. Senin dediğin gibi kıçını başını açan seksi olsaydı Nicki Minaj vücut konusunda dünya starı idi şuanda.

  • Sen de midgetlığını böyle mi tatmin ediyosun şimdi

    • ahaahhaha :) midget olacak son kızım

    • Öncekileri Göster
    • she

    • biliyorum...ayrıca konuştuk şeklindeki kommün açıklama hissettiğim iyonları auroraya çevirdi, ampul gibi çaktı beynimde, kapiş

  • günaydın:)

  • Seksilik boyda mı bitiyormuş ? Nasıl bir mantık lan bu ?Çevremde kısa olduğu halde taş gibi hatunlar var.Önemli olan boyu değil, işlevi :DBen de duyduğumda çok şaşırmıştım, evet.O yüzden kalçası ve göğüsleri büyük zaten, kısa olduğu için. Ben onun boyunda olsaydım dört katı olurdu herhalde :DTamam uzattım, iyi akşamlar.(Kısa kadınlar daha çekici ve seksidir)

  • Tipe bak zaaa x) link

  • Kadın midilli beyler. :(

    • güzel değilki

    • Öncekileri Göster
    • mesela hadise de güzel değil,benim gözümde ikisi de 100 üzerinden 35 falan alır. :D

    • sen bi caps atsana bana :(

  • seksi değilki zaten küçücük birşey kalçaları güzel sadece bir kalça güzelliğiyle seksi ilan ediliyor bilmem bence değil kısacık bacaklar ufacık boy hiç beğenmiyorum

    • kıçını başını açınca seksi oluyorsun öyle çok abazan var ki herkes nefes alsın yeter modunda

Yükleniyor...