Bugün 3 kişi tarafından dayak yedim , savunma sporlarına yazılmayı düşünüyorum?

Dediğim gibi bugun 3 kişi tarafından dövüldüm fazla bir hasar yok kendimi iyi korudum ama baya bir morarma var. Kol ve bacaklarım uzun kick box veya muay thai dusunuyorum , oneriniz ne olurdu?


0|0
0|7

En İyi Erkek Görüşü

  • kick boks boks muay thai bu üçünü öğren sonra ufc defance tekniklerini öğren yeterde artar bile

    0|0
    0|0
    • vucut geliştirme yapmam gerekiyor mu peki?

    • Hepsini Göster
    • Yok estağfurullah kıyaslamam zaten , sadece kendimi savunayım yeterli

    • yok yani şey anlamında dedim kardeşim 1 tane eğitim alıp hemen 10 kişiye saldırma :D

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 6

  • sokakta en çok işine kick box yarar kesinlikle kick box a başla onun yanında da spora başla kaslarını güçlendir

    0|0
    0|0
    • Teşekkürler hocam , yapacağım birşeyler

  • 3 kişiyi savunarak dövemezsin sen saldırı sporlarına yazıl kardeş bosk tan başla

    0|0
    0|0
  • Osmanlı tokadı
    Hergün sabah öğlen akşam yarımşar saat bir mermer bloğa veya kayaya tokat at

    0|0
    0|0
  • Kıck boks yapıyorum bır kaç aylık kıck bokscu olsan 3 kısıyı büyük ıhtımal yere sererdın.

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun kardeşim. Muay thai öneririm

    0|0
    0|0
  • kung fu, ninjutsu ve hapkido kanka sokak kavgası istiyorsan

    0|0
    0|0
    • onların eğitimler çok uzun sürüyor ve hemen sonuçta vermez

    • o kadar da uzun değil daha ilk aylarda öğrendiklerin bile yeterli olabilir hatta

    • pekala , teşekkür ederim

Yükleniyor...