Rahatça dışarı çıkamıyorum fikirlerinize ihtiyacım var

ben ailemle yaşıyorum ve nerde olduğumu bildirmeden pek dışarı çıkamıyorum beni takip etmiyolar veya ordamı diye kontrol etmiyolar ama nerde olduğumu bildirmem gerekiyor erkek arkadaşımla buluşmaya gitcem sizce ne demeliyim aileme?

Güncellemeler:
bu arkadaşlarımla buluşucam numaralarını yemiyolar artık çok yaptım bu numarayı ayrıca hiç birine gerçeği söylüyemem sylersem bdaha hiç çıkamam
arkadaşlar hepinize teşekkürler ama malesef izin alamadım annem anladı bende ağladım bna güvenmiyomusun diye ama nafile napalım okulların açılmasını bekliycem :(

0|0
13|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Nedir şu sevgilisinin olduğunu ailesine söyleyemeyen kızların durumu... Aileler sevgilileri kabul etmeli artık. Kızlarda o*puluğa kaçmamalı... Ne yaşıyorsa göğsünü gere gere, doğru dürüst yaşamalı... Suç sende demek istemiyorum, yarısı sende, yarısı ailende...

    0|0
    0|0
    • suç bende değil ben anneme anlattım her şeyi ama kabullenmiyo :/

    • Eee o kabullenmezse gizli saklı yaparsın. Sevmek sevilmek herkesin hakkı. Ama sen bunu gizlersen sevginin arkasında ailen olmaz. Sana ne yapıp ne yapmaman gerektiğini söylemez. Sende bu yüzden bir gün kolayca "hataya düşersin". Sonra acısını da ailen çeker... Allah yardımcın olsun. Ne diyeyim...

Erkekler Ne Diyor 6

  • doğruyu söyle yakalanırsan rezilliğin yanında yalan olmaz

    0|0
    0|0
  • Kız olmak zor zanaat valla.

    0|0
    0|0
    • hemde nasıl :)

    • Hepsini Göster
    • aslnda çok değil ama öyle erkek arkadaş veya eve geç gelme flan gbi şeyler yaparsam dşarını yüzünü göremem

    • Yazık ya. Üzüldüm sen ve hemcinslerine. :)

  • çok sık çıkma bence o zaman sorun olmaz herhalde

    0|0
    0|0
    • zaten ayda ya 1 ya2 kere çıkıyorum altıüstü :/

    • hmmm yılda 1 çık o zaman belki şüphe cekmez sin :)şaka bir kız arkadaşı bul geliP seni evden alsın gezmek bahanesi ile sonra git sevgilini gör ve o kız seni tekrar eve kadar yolculasin :)

  • dogruyu söyle erkek arkadaşımın evine gitcem de

    0|0
    0|0
    • oldu başka derdin

    • yalancının mumu yatsıya kadar sürer canım benim yalan söyleme helede ailene karşı

  • uydur işte

    0|0
    0|0
  • madem kontrol etmiyolar arkadasın yanına de. bizimkilerde aynı senin aile gibi. ben kütüphaneye diye bile çıkıyodum evden sorun olmuyodu :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • okuyan birisi için kolay gündüz okula gittiğinde istedğin zaman bulusursun arkdsımda kalıcam diyip akşam bile izin alabilirsin ama eve bağlıysan ev kızıysan anneler ne içindir seni annen anlar annene söyliceksin o sana boş fırsatlar bulur iş uydurur bişi şipariş verir babaya çaktırmadan seni yollar

    0|0
    0|0
  • arkadaşlarımla alışverişe gidicem de.

    0|0
    0|0
  • ailemin yanındayken ben de haber veririm saygı gereği ama bu durmda ailem tepki verir diyorsan anne yada baban rahat konuşabildiğin hangisiyse ona söyle bence diğerini idare eder,hem sana bir şey olsa yada yakalanma gibi bir durum olsa yanında olur.yinede sen bilirsin..

    0|0
    0|0
  • Arkdslarımla bulusucam sınemaya gıdıcem falan de

    0|0
    0|0
  • - fatma hastaymış

    - ayşenin doğum günü

    - şunu almam lazım çarşıya gidcem ..

    - arkadaşımın morali bozuk şöyle şöyle olmuş .

    - annenin dışarda işi varsa.. bırak ben hallederim de sen git yap .. sonra gidersin ..

    -

    0|0
    0|0
  • okumuyomusun

    0|0
    0|0
    • okuyorum ama malum okullar tatil

  • Bir arkadasının ismini ver anne birlikte cıkıyoruz dertlesicez de.

    0|0
    0|0
    • Kuzenlerinle cıkacagını söyle.

    • onu söylüyemem kuzenmle çok uzun zamandır konuşmuyoruz btün aile biliyo malesf :/

    • Arkadasım bir ton bahane var birini kullanaırsın artık. Olmadı bunaldım cıkıcam yürücem de kimse biseyden süphenelenmez o zaman.

  • ılkokl arkadsımla bulusucam de:D

    0|0
    0|0
  • yalan söyleyeceğine hiç çıkma daha iyi

    0|0
    0|0
  • arkadaşlarımla çıkıcam de. isim verme illaki zorlarsa ailenin tanımadığı 1-2 isim ver.

    0|0
    0|0
  • bak kocama yaptığım taktiği anlatıyım, sevgilimle bulucağaım saatten 1,5 - 2 saat önce mağazalara diye çıkıyoruz evden eşimle beraber o süre zarfında eşim sıkılmaya başlıyor bende sen eve git ben biraz daha bakınıyım diyorum ve sonra o eve ben sevgilimin evine g. :)

    0|0
    0|0
  • bu dünyaya erkek olarak gelmek varmmışş

    0|0
    0|0
  • anne çarşıya çıkmam gerekiyor de yada anneni tanıdığı bir arkadaşın varsa onla gidin çarşıya ordan ayrılınn

    0|0
    0|0
Yükleniyor...