Sevgilinizi siz de arar mısınız kızlarr ?

sevgilimle arada mesajlaşıyoruz sonra arıyorum ben bi 5 dak. konışıp kapatıyorum onun konturu yok maddi sıkıntıdan dolayı alamadı bazen arkadaşlarının yannda aradgm oluyo benm merak ettm kafama takılan hani derler ya kız aramaz erkek arar su bu ters olur arkadaşlarının yanndada araynca arkadaşları içinden öyle diyormu ki acaba ?


0|0
11|4

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 4

  • Milletin ne düşündüğünü ne yapacaksınız. Seni seviyor mu? Sen onu seviyor musun? Ne mutlu ona ki içinde bulunduğu maddi sıkıntıya rağmen onun bu durumunu anlayışla karşılayıp her ortamda yanında olan bir sevdiği var. Bence çok ama çok güzel bir şey. Allah herkese senin gibi bir kız arkadaş nasip etsin. ;)

    1|0
    0|0
  • o aramasın sen ara ne var bunda senin onun sevgilisisin o senin sevgilin değil mi hep erkekten beklemeyin :)

    0|0
    0|0
    • öylede arkadaşlarının yannda arıyorum sorumumn tamamı okunmamş sanrm arkadaşlarndan böyle düşünen oluyormdur ki işte kıza bak hep o arıyo su bu

    • arkadaşları onu kıskanıyodur ne güzel sevgilisi arıyo diye

    • her zaman aramaya devam et :)

  • Yok kız aramam ben sevgilimi :D

    0|0
    0|0
  • Herşeyi erkek mi yapacak canım senin araman tuhaf değil tabi ki.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • Yok ya ara gitsin ne olucak sende kontür olmayınca o arar olur biter. Kız erkek meselesi değil ki bu düsünsene kavga ediceksiniz neden aramadı dicek sana sen diceksin ki kızlar aramaz erkek arar ne kadar sacma geliyor dimi? :D

    0|0
    0|0
  • yo ne fark eder sende arayabilirsin tabi bi de bunu normal olarak göstermelisin ona :) arkadaşları demz öyle önemli olan onun görüşüdr

    0|0
    0|0
    • elif hanım mutlu olsun demek için mutluluğu haketmeli biri değilmi?anladınız siz beni,isminzi benim için çok değerli

    • evet sevglmı mutlu etmelym kı bı anlamı olsun askn

  • Alakası yok canım, aşık olan insan bunları dert etmez.

    Hatta sen çok iyi yapıyorsun böyle davranarak :)

    0|0
    0|0
    • canm bazen arkadaşlarının yannda denk geliyor ya arkadaşları öyle düşünüyormdur bilemedm rahatsız oldum

    • Arkadaşları imreniyordur bile çünkü çok az bayan bunu yapar,

      "ben aramam o arasın" zihniyetinden uzaklaşmak lazım biraz :)

  • Olsada arasa.

    0|0
    0|0
  • adı ustunde sevgli

    0|0
    0|0
  • ben ararım genelde sesini duymak için, oyle kız bunu yapar erkek şunu yapar diye hareketleri sınıflandırmak iyi degil :)

    0|0
    0|0
  • ben ararım :)

    0|0
    0|0
  • yok yanlş düşünüyorsun zamanı gelince de o seni arar sonçta maddi sıkntı varmış :)

    0|0
    0|0
  • arayıp fazla şımartma bence

    0|0
    0|0
  • çoğunda hep ben arıyorum. ama geçen gün benimde bitti söledim kontörm bitti arıyamıcam dedim bu ay sıkışığız alamıcam dedim . hiç ben kontör alıyımda seni arıyım diyen yok! kaç haftadır konuşmuyorz sağolsun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...