Fitnes yapan ve gerçekten anlayanlara bişey sorucam acil detaya bir bakın. ?

Boyun fıtığı var ve bir aydır fitnes yapıyorum. Programım değişmiş bugün daha farklı hareketler yaptırdı hoca.
Kullandığım makinalar ve yaptıklarım :
Dambılla yapılanlar hareketler var
kanat çekiş makinası
Bacak birleştirme ve ayırma makinası
göğüs sıkılaştırma makinası
Bacak uzatma ve bükme makinası
eliptik bisiklet
normal bisiklet
yürüme bandı
Minderde mekik ve bacak hareketleri..

Şimdi sorum şu boyun fıtığı olduğu için sağ koluma vuruyor ağrı yapıyor normalde hiç bişey yapmasamda.
Ben bu egzersizleri yaparken özellikle sağ kolum normalden fazla ağrıyor. Yani zor yapıyorum.
Bugün ilk kez kanat çekiş yaptım o daha çok zorladı sanki şu an sağ kolum da aşırı ağrı var.
Sizce normalmi?
Yapmaya devam etmelimiyim?
Boyun fıtığı varken daha çok zarar görürmüyüm acaba çok merak ediyorum?


0|0
2|7

En İyi Erkek Görüşü

  • ağrının üzerine gitmemek lazım ben ilk başladığımda omzumu sakatlamıştım ağrının üstüne gittim 1 ayda iyileşti , biraz dinlen öyle devam et , spor hekimine git ayrıca

    0|0
    0|0
    • İşte şu an benimde sağ omzumda çok ağrı var yazı yazarken bile zorlanıyorum. Spor hekimi nerde peki?

    • Hepsini Göster
    • sırt makinesinde enseye press yapmak da omuz ağrısına neden olur , bu arada omuz mu geliştiriyorsun anlamadım bizim spor salonunda da bir tane abla var omuz çalıştığını hiç görmedim

    • Ben kilolu değilim. Vücut sıkılaştırma ve birazda kas yapmak için gidiyorum. Ve bana yazılan programa uyuyorum.. yani hoca ne derse onu yapıyorum..

Erkekler Ne Diyor 6

  • Kas grubun yeni hareketlendigi için o ağrı olabilir tabi antremandan sonra. Ama sen antrenman esnasinda ağrinin oluştuğundan bahsediyorsun. Kaslarını iyi isitmalisin ve ağırlıkları dusurmeni tavsiye eden bilirim. . dediğim gibi anremandan bir gün sonra başladıysa ağrı gayet normal.

    0|0
    0|0
    • Hayır yaparken ağrı oluştu. ve halada geçmedi

    • Hepsini Göster
    • Çok Teşekkürler sağolun

    • Rica ederim.

  • Fitness yapmayacaksın..
    Spor aletleri ile yaptığın hareketlerin genelinde boynuna yüklenme olur buda seni olumsuz etkiler..
    Fitness tarzında bir kardiyo proğramına başlayabilirsin hareketler tamamen manuel vücut hareketleri ve alete ihtiyac duymuyorsun.. Bu tarz bir proğrama geçmeni öneririm..

    0|0
    0|0
    • Hocamıza söylesem bunu öyle bir program verirmiki?

    • Hepsini Göster
    • Peki çok teşekkür ederim sağolun verdiğiniz bilgiler için. önerdiğiniz programı araştırıcam hemen.. :)
      Daha öncede yorum yaptım gelmedi demişsiniz yine aynı bu yazdıklarınızmıydı? Başka yorum gelmedi

    • Evet. Rica ederim.

  • Daha önce hiç çalıştırmadıgın bir kası çalıştırdıgın için ağrı olması normal. 1 hafta sonra agrı geçmezse bidaha o hareketi yapma. Ama 4-7 gün arası agrıması normal..

    0|0
    0|0
    • Bugün değişik olarak barfiksin oturarak yapılan hali gibi yukardan asılıp kendime çektim ağırlığı 2.12 set. Galiba zorladı o beni..

    • Hepsini Göster
    • Peki çok teşekkür ederim bundan sonra yapmadan sorarım mutlaka hocaya..

    • Rica ederim

  • Bunu burada sorup kesin olmayan yeri geldiğinde herkesin bişey üretip sağlıksız cevap verip seni yanlış yönlendireceğine bir doktora gitsen ona sorsan gerekli bilgileri ondan alsan sağlığını riske atmasan daha mantıklı değil mi?

    0|0
    0|0
    • Ama bu sitede fitnesla ya da vücut geliştirmeyle uğraşan çok insan var. O yüzden sordum.. doktora hemen gidemem.. ama burdan hemen cevap alabilirim.

    • Doğrudur vardır. Ama onlar tam olarak neyin iyi neyin kötü geleceğini bilemezler. Onlara göre iyi olan sana kötü gelebilir. Lafımı yanlış anlamasınlar da bu sporla bir kaç ay uğraşan kişiler herşeyi bildiklerini sanabiliyorlar. Sağlık aceleye gelmez benim tavsiyem doktora gitmende fayda var ve benim çevremdekilerden gördüğüm kadarıyla fıtık zorlanmaya gelmez daha kötü olur

    • Mutlaka doktora gidicem ama ancak bir hafta içinde gidebilirim..

  • hoca dediğine sorsana bunu

    0|0
    0|0
    • Hoca biliyo zaten bende boyun fıtığı olduğunu. ona göremi veriyo bu hareketleri yoksa herkese verdiği gibimi veriyo banada bilmiyorum..

    • Hepsini Göster
    • Teşekkürler o zaman. .

    • ne demek ben tenk yu

  • İlk zamanlar ağrı fıtığın olmasada olur. Çünkü kasların ilk defa dambılla ve diğer aletlerle tanışıyor.

    0|0
    0|0
    • Normal ağrılar vardı ilk günden bu yana zaten ama bugünkü ağrı hiç normal gelmedi omzumda çok ağrı var. Aca boynumu zorluyormu diye düşündüm?

Kızlar Ne Diyor 2

  • Fıtık icin en yararli spor yüzme. Fitness onerilmiyor diyo diye biliyorum. Neticede orda sıkışan bir et parçası war sen daha cok baski yapiyosun zararli spor ile.

    0|0
    0|0
    • Çok güçsüz kaldığım için fitnesa başladım birde sıkılaşmak için hatta platese de gideyim dedim bak onu önermediler boyun fıtığı var diye. Ama fitnes yapabilirsin dediler.. ve gerçekten baya bir ağrı çekiyorum

    • Hepsini Göster
    • Ağrıların da geçer sporunu yapio vücudunda korusun umarım Allah şifa versin ;)

    • Amin çok sağol canım :)

  • bunu bir uzmana sor şimdi burada biri yanlış biri diyebilir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...