Bir çocuk var hem benim hem yakın kankamın tüm paylaştıklarımızı facebookta falan beğeniyor, başka amaç olabilir mi?

bi çocuk var hem benim hem yakın kankamın tüm paylaştıklarımızı facebookta falan beğeniyor ama arkadaşımız diyoruz biz..gezmeyede gidiyoruz 2 kız birde o çocuk .. sizce yazıyor mu bize yoksa harbi samimi arkdaşımız mı?

  • Çocuk gizliden ikinizi de elinde tutuyor
    29% (2)40% (2)33% (4)Oy Ver
  • Yoo kızlarla anlaşan bi tiptir,
    29% (2)0% (0)17% (2)Oy Ver
  • Ikinize niye yazsın birinize yapardı ilgisi olsa,arkdaştır
    42% (3)20% (1)33% (4)Oy Ver
  • Çapkın
    0% (0)20% (1)8% (1)Oy Ver
  • Sizde onun paylaştıklarını beğenin diye yapıyordur,hem hava atar bu şekilde
    0% (0)20% (1)9% (1)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
3|10

En İyi Erkek Görüşü

  • konunun psikolojik durumunu karşılaştığınızdaki yaşantısal örneklemeleri bilemiycem ama bu çocuk ikinizden de hoşlanıyor en azından biri olmasa biri olsun diyoe

    1|0
    0|0
    • ikimizden başka bi kıza da bakıyormuş bayadır,bu nedemek oldu şimdi?arkdaşı olma ihtimalimiz artmışmı oldu azalmış mı?

    • Hepsini Göster
    • çok güzel açıkklamışsın doğru ,teşekkür ederim.. o baktığı kızı da elinde tutma şekli de bakmaktır yani diyorsun dimi... ben daha çok bizim yanımzdada ona bakıyor diye merak ettim doğrusu amacı nedir diye

    • rica ederim :)ama çokda ne istediğini bilmeyen ve kararsız bir tip!

Erkekler Ne Diyor 9

  • evet facebookta beğeniyor diye yazıyor tövbe tövbe ya..küfür ettirirsiniz insana.yazı yazıp beğen diye yalvaranlar başkaları sanki

    0|0
    0|0
  • Hem arkadaşını seviyor hem senin tüm paylaştıklarınızı beğeniyoda olabilir ? anlatacak cümle kalıbını bulamadım lan.

    0|0
    0|0
    • ikimizden başka bi kıza da bakıyormuş bayadır,bu nedemek oldu şimdi?arkdaşı olma ihtimalimiz artmışmı oldu azalmış mı?

    • yok hani olayı kendini merkeze alıp arkadaşını sana ulaşmak için kullanıyo gibi göstermişsin gibime geldi. tam tersi de olabilir dikkat et.

  • Bi sayfa açarsanız BEĞENİN diye yırtınırsınız. Ama adam sırayla bi seni bi onu beğendimi paylaşamazsınız :))

    "Çapkın!"

    0|0
    0|0
  • O Kişi Sadece Bir Kızla Çıkma Çabasında Yakın Arkadaşına Aşık Olmuş Felan Yalan Sadece Biriyle Çıkma Amaçlı .!

    0|0
    0|0
    • ikimizden başka bi kıza da bakıyormuş bayadır,bu nedemek oldu şimdi?

  • Çapkın

    0|0
    0|0
    • ikimizden başka bi kıza da bakıyormuş bayadır,bu nedemek oldu şimdi?arkdaşı olma ihtimalimiz artmışmı oldu azalmış mı?

    • Hepsini Göster
    • tüm kızların ilgisini çekmek amacı yani diyosun dimi

    • evet aynen

  • muhtemelen birden fazla ilgi duyan erkelerdendir şıp sevdi diyelim

    0|0
    0|0
    • ikimizden başka bi kıza da bakıyormuş bayadır,bu nedemek oldu şimdi?arkdaşı olma ihtimalimiz artmışmı oldu azalmış mı?

    • Hepsini Göster
    • elbette saçma olur zten beğenince ilgisi var demek değil tabiki,ama ikimiznde her resmi her paylaşımını yani hepsini beğenince merak ettim kafam karşıtı doğrusu?

    • kendisine sormayı denedin mi peki bakalım ne cevap vercek en azından kafandaki ? işareti gider saygısızlık yaparsa sil gitsin tohumuna paramı verdin arkadaşım ya yapma böyle :)

  • yarış nasıl gidiyor...

    0|0
    0|0
  • Bunu paylaşan tosun beğenene koysun yaz..

    Beğenirse yazıyo :)

    0|0
    0|0
  • bnce 2 nizede yazıor

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • şu beğen tuşu nelere kadirsin eyyy canı çıkasıca face

    1|1
    0|0
  • Yoo kızlarla anlaşan bir tiptir,

    0|0
    0|0
  • Çocuk gizliden ikinizi de elinde tutuyor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...