Düğün yapıyorsunuz ve...

Düğününüzde çekim yapan kameraman pastanın salona gelişini çekmemiş sizde bu durumu fark ediyorsunuz bu durumda ne yapardınız?

  • Basit bir şey ilgilenmezdim
    29% (4)50% (1)31% (5)Oy Ver
  • Düğün salonuyla konuşup düğünü tekrar yaptırırdım
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Aman bir pastayla ne olacak gerisi benim için çok önemli
    7% (1)50% (1)12% (2)Oy Ver
  • Düğün salonuna dava açardım
    57% (8)0% (0)50% (8)Oy Ver
  • Ekmek bulamıyoruz yemeye pasta da neyin nesiymiş:)
    7% (1)0% (0)7% (1)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
14|5

En İyi Kız Görüşü

  • düğünde her kareyi unutulmaz olsun diye çekilmesini isteriz. gider bağırırdm acıkcası

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • O sırada neyi çekmiş? Beni çektiyse neyse de bi kıza takılıp onu çektiyse olay çıkartabilirim.

    0|0
    0|0
  • çok önemli değil ama insan 1 kere izlemek istiyor kesin aile baskı yapar dava açılır , sanırım sizde böyle bir sorun oldu dün soru açmıştınız bir şey olmaz fiyattan düşersiniz kabul ederler

    0|0
    0|0
  • O kargaşada bunu düşünecek halim olmaz ne yazık ki..

    0|0
    0|0
  • Eve gidip pasta yapıp geleyim,beklesinler az.

    0|0
    0|0
  • Ya kesilme anını çekmeseydi ne yapacaktın.Gelişi değil mideye nasıl gidişi önemli.Hiç bişey yapmazdım.O kadarıda olmasın

    0|0
    0|0
  • Sorun yapmam.

    0|0
    0|0
  • Düğün salonuna dava açardım

    0|0
    0|0
  • cokta onemlı degıl yaaaa o yuzden E dıyorum:P

    0|0
    0|0
  • Basit bir şey ilgilenmezdim

    0|0
    0|0
  • düğünü çeksinde pastası eksik kalsada olur

    0|0
    0|0
  • hıc uzulmem onun ıcın benım dugun kameracım bıle yoktu aileden bırıydı hıc ızleyemedım durmaktan yanmıs bırıne vermıstım sonra o kısının kamerasınıda mahvetmıs kısacası yanmıs feleket uzuldum zaten mutlu degılım dunyanın sonuda degıl 7 yıldır evlıyım sımdı aklıma getırdın gelın arabasının camı kırıktı nasıl bı gunse ayakkabımın cıcegı kopmustu cok aksılık yasadım dugunumde bugun balayına gıtcektık valızı hazırlattı yolda kaldık yer bulamadık gerı donduk hayatımda tatıle gıtmedım aman yok pastanın resmı cıkmamaıs bılmemene bunlar cok bos yalnızca sızler erkek olarak ailenızle esınızı bırbırıne karıstırmayın yaramı destın

    0|0
    0|0
  • Alt tarafi bir pasta girisi ne olacak ki beni çektiyse muhim degil :)

    0|0
    0|0
  • Düğün salonuna dava açardım :D :D

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Çekim 2...Sahne 5... Pasta Sahneye giriyor...Kayıt...

    0|0
    0|0
  • takmazdım pek

    0|0
    0|0
  • parasını ödeme gitsin şikayet etsin

    0|0
    0|0
  • düğün yapmayı düşünmüyorum çok sıkıcı bir ortam bana göre değil :)

    0|0
    0|0
  • bide şöyle bişi var çekimden sonra kameranın evi yanarsa ne olur benim gibi elinizde hiçbişi kalmaz gitti bütün çekim :S

    0|0
    0|0
Yükleniyor...