Kızlarla tanışmada kullanılan en etkili cümle nedir? (Kızlar siz bakmayın)

Beyler toplanın birşey paylaşcam. Şu linke bi bakın hele. İdeal cümle ne olabilir sizce kızlarla tanışırken. Bence herşeyden önce cesaret. Korkmayın la valla kızların biri terslese ikincisi tanışma teklifini kabul ediyo. Denicem ben bunları :))) link


0|0
4|6

En İyi Kız Görüşü

  • Bak şimdi birinden hoşlanıyorsan onu gizli gizli takip et adını soyadını öğren bir şekilde iletişim kurabileceğin yolları bul.bazen tesadüfmüş gibi karşısına çık , yavaş hareket et hiç bir şeyi çaktırma aradan biraz zaman geçsin seni düşünmesini sağla ;) sonra internet telefon bir yerlerden ulaşmaya çalış kızarsa üsteleme ama üzüldüğünü belli et. ve en son her kız gülleri sever allerjisi yoksa :) önce bir tane pembe gül al ver bunun anlamı pembe gönlüm sende demek küçük bir not yaz gül renklerinin anlamını biliyor musun diye bundan sonra da beyaz gül al bu masumiyetin simgesi ardından kırmızı bu da aşkı anlatır... kırmızı gülü verirken bir de yüreğim seni çok sevdi diye bir kitap var böyle etkileyici ismi olan bir kitap verebilirsin. direk söylememelisin çoğu bayanı rahatsız eder bu. ama yeşillikse uzun süre peşinden koşmaya gerek yok bi göz kırpman yeterli olur ;) daha çok yolu var da yaz yaz bitmez birader iyi geceler :) :)

    0|0
    0|1
    • Döktürmüşsün. Güzel yazmışsın gerçekten. Ancak her kızın hoşlandığı tarz farklıdır. Bana sanki biraz sen kendini anlatmışsın gibi geldi :))

    • Hepsini Göster
    • lise1 terk galiba. bu teknikleri kullanan kaybeder. cevabı: "şu an bir ilişkiye hazır değilim" veya "şu an düşünmüyorum" olacaktır.

    • sen öyle zannet basit kadınlar bu numaraları yutuyor birader sende anaokulu terk galiba peh peh peh

Kızlar Ne Diyor 3

  • karpuzu yere atsahh,böle param pinçih etsek olmamı:D haha süpermiş ya

    0|0
    0|0
  • bence tesadüflerden yola çıkmakısın bi ara sürekli karşılaşın sonra onnunla letişime geçeceğin arkadaşlar edin sonra onun hoşlanacağı şeyler bu kızların yarısı yüzde 80 i basittir devamını sen getir

    0|0
    0|0
  • Hahahahahaaaa benim karşıma gelse biri böyle dese önce dayak atarım sonra üstüne bir de biber gazı sıkarım... Sana bu linkteki saçmalıkları yaparsan dalga geçiyorsun zanneder aklı başında bir kız. Ama sen yeşillik marul göbek salata falan arıyorsan gerizekalının birini bul ona söyle lapin gibi atlar :D

    0|0
    0|0
    • Allahtan kızlar bakmasın dedik...

    • ben onu görmedim .hem sen desen de demesen de ben onu önceden izlemiştim.. :) kih kih koh

    • Ama bence bu bi tespit değil. Hani kızların bazıları çocuğun teklifini kabul ediyo ya. Çocuk yakışıklı olmasa alayı bozar çocuğu. Herkes bu videoyu örnek almamalı :))

Erkekler Ne Diyor 6

  • kardeşim öyle gitmek içinde biraz tatlı bişe olman gerekiyor:))

    0|0
    0|0
  • Burada kizlarmizin mi erkeklerimizn mi sazan olduklari dahq net anlasiliyor:))

    Sen vr ben ictigimiz tekila gibi sek‘iz;)

    Banami diyorsun?

    evet

    yuru git

    :)))

    0|0
    0|0
  • Dene videoya çek paylaş :)

    0|0
    0|0
  • ben en son bi kıza merhaba dedim çığlık attı lan.

    0|0
    0|0
    • nasıl ya? afedersin dostum; o kadar kötü mü görünüyorsun dışardan?

    • gecenin bi vakti genelde o etkiyi yaratıyorum artık sertmiyim korkutucumuyum çirkinmiyim bilemem

  • gozlerdır kardes gozler baktın kesıyo senı gıtceksın hemen kı baskası kapmasın

    0|0
    0|0
  • nabıyon

    0|0
    0|0
Yükleniyor...