Yarın öleceğinizi bilseydiniz bugün neler yapardınız?

Mesela içinize doğdu ve yarın öleceksiniz ! Bu gün neler yapardınız ?


0|0
14|13

En İyi Kız Görüşü

  • her saniyesini kızımla geçirmek için bir bahane bulurum. bahane bulurum derken; kendisi genç bir insan, üniversite öğrencisi; 'bugün uygun değil, şu gün şeyyapsak' durumu olmaması lazım. çünkü yarın öleceğimi söyleyemem ona.

    0|1
    0|0
    • ALLAH Bağışlasın ! İnşallah böyle bir kaderiniz olmaz ve ailenizle hep mutlu olursunuz !

    • amin, teşekkür ederim. şimdi şu da aklıma geldi ki; kızımın yarın ben ölünce ne hale gelebileceğini düşünmek de çok fec� olurdu. ='( düşün ki; çocuğunun bir süre için kendini çok kötü hissedeceğini 'kesinlikle' biliyorsun. geleceği bilmememiz iyi birşey, bilmeyelim. =)

Kızlar Ne Diyor 13

  • ilk önce sevdiklerimle helalleşir,küs olduklarımla barışırdım. Geriye kalan bütün vaktimi ibadete ayırıp secdede can vermek isterdim

    1|1
    0|0
  • bol bol yer içerdim sevdiklerimle helalleşirdim birazda deniz kenarında vakit gecirir sonra eve gelip ölmek için yataga girerdim :((((((

    0|1
    0|0
  • hemen almanyaya bilet alır giderdim.. ve son gunumu son saatlerimi sevdiğim insanın yanında geçirirdim..

    0|1
    0|0
  • Sevdiğimi son kez görmek isterdim..

    0|1
    0|0
  • Kendi cenaze törenimi organize eder ve canlı canlı katılırdım :)

    0|0
    0|0
  • öleceğim saati bile bile yaşabileceğimimi sanıyosun ? intihar ederdim öğrendiğim anda

    0|0
    0|1
    • Seni yaradan,verdi,sana o canı ! Belki de izin vermeyecek,intihar etmene ! Bekle ki hesap değişir ! Sakın ha ! İntihar falan kötü şeyler bunlar ! Bu soru nereden geldi aklıma bilmiyorum ama kimsenin aklını bulandırmak istemem ! Hepinize mutlu ve uzun bir ömür yaşamanızı dilerim !

    • bi mantıklı olup düşünürsen o zaman anlarsın beni tabi varsa kapasite

  • öldürürdm kendmi:)

    0|1
    0|0
  • oturup niye beeeğn diye ağlarım napıcam :)

    0|0
    0|0
    • Hepimiz neden bu dünyaya geldik ? Gelmeyi biz seçmedik ki gitmeyi sorgulayalım !

      Ağlama sakın ha ! Bu sadece bir soruydu ! Mutlu bir hayat yaşamanı dilerim.

  • Hayatı çok sevmememe rağmen, büyük ihtimalle oturur zırıl zırıl ağlardım :)

    0|0
    0|0
    • Hayatı ve yaşamayı kim sevmez ki ? Ama ağlamak insanın doğası gereği normal bir olay !

      İnsanlar bir an durup düşünseler ve yaşamanın ne kadar değerli olduğunu daha iyi anlayacaklar.

      Savaşmak,kazanmak uğruna kötülükler yapmak,kalp kırmak,para ve mevki için olmadık hileler kullanmak ve dahası niye ? Dünya ne kadar büyük olsa da o kadar sınırsız değil ! Sonuçta içinde yaşadığımız kainat sonsuz ve sırlarla dolu ! İşte bunu ve bir gün öleceğimizi bile,bile neler yapıyoruz neler ! Öyle değil mi ?

    • ben hayatı sevmiyorum. buna rağmen kaybedeceklerimi düşünüp ağlardım.

  • Günahlarıma tövbe ederdim,ölmesem ve aynı günahı işleyeceğimi bilsem bile.

    0|0
    0|0
  • hic yarini beklemez bugun öldürürdüm kendimi.

    0|0
    0|0
  • ölene kadar uyurum

    0|0
    0|0
  • bilmem :(

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Hayata Rest çekerim.

    0|1
    0|0
  • 23 yıl yaşamışım ne yapmışım.bir gün daha aynen yaşarım...

    0|1
    0|0
  • cenaze namazımı kılardım

    0|1
    0|0
  • Odaya kendimi kapatır bugüne kadar kırdığım cevizler için tevbe ederdim;)

    0|0
    0|0
  • Antremanlarıma gider. Olmasa bile antreman salonuma gider orda antreman yaparken ölümü beklerdim. Böyle daha havalı olur yani ondan.

    0|0
    0|0
  • bol bol kuran okurdum namaz kılardım

    0|0
    0|0
  • Damardan eroini basardım,İstiklal caddesinde katliam yapardım,Tüm hoşlandığım kızlara içimi dökerdim,sonrada gidip ankara akp il binasına roket atardım.ardından çok yüksek bir binanın çatısından atlardım

    0|0
    0|0
  • kemal sunalın fılm aklıma geldi.

    +peki mülayim bankalar 6 aylık kredi verıyor siz nasıl 7 aylık kredi aldınız?

    - ticari sırdır söyleyemem.

    ahahah ben de böyle bişey yapardım herhalde

    0|0
    0|0
  • Paramızda olsun yahu. Banka soydurup zamanımızı ve sevabımız çalma lütfen:)

    0|0
    0|0
    • Belkide normalde cesaret edemeyeceğin bir durumu,ölümle buldun !

      Hadi bankayı soydun ve sen ölmedin diyelim ! Ya ! Bak o zaman hayatın değişir değil mi ?

    • Hayır yanlış anladın :)Son günümü farklı geçirebilmek için paramız olsun dedim. Yani soruya zenginsiniz kelimesini eklemeliydin. Bunun için birde son günümüzde banka soydurtma demek istedim.

  • içime doğan hiçbirşey gerçekleşmeyeceği için her zamanki gibi takılırdım.

    ölürsem de yapacak bişey yok :/

    0|0
    0|0
  • bi sigara yakar keyfime bakardım .D

    0|0
    0|0
  • öleyim ben ya harbiden

    0|0
    0|0
  • bu psikolojiyle zil takıp oynardım sanırım :(

    0|0
    0|0
Yükleniyor...