Sevgilinizin ya da eşinizin futbolla ilgilenmesi sizi rahatsız ediyor mu?

sorum bayanlara erkekler hakkinda?
sevgilinizin ya da eşinizin futbolla ilgilenmesi sizi rahatsız ediyormu ve ya ne kadar rahatsız ediyo çevremde bayanlar baya şikayetçi futbolu seven ve ilgilenen bayanlarda bir başka benim gözümde yorumlarınız nasıl olacak bakalım

  • BENİ ÇOK RAHATSIZ EDİYOR
    13% (2)0% (0)12% (2)Oy Ver
  • BEN BU KONUDA RAHATIM
    67% (10)50% (1)65% (11)Oy Ver
  • MAÇTAN SONRAKİ YORUMLAR SİNİRLERİMİ BOZUYO
    13% (2)50% (1)18% (3)Oy Ver
  • FAZLA FANATİK OLMASINA KIZIYORUM
    7% (1)0% (0)5% (1)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
9|1

En İyi Kız Görüşü

  • Valla eski sevgilim maç izlemiyordu bile ben Fenerimin maçını kaçırmam erkek dediğin fanatik olucak hatta alıcak eşini yanına giyicekler formaları maçı izlicekler bence harika

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • etmez fanatik olmasında anlaşamayız kavga ederiz hep ben fanatiğim

    0|0
    0|0
  • Bu konuda rahatımdır, futbolla ilgilenmesi beni rahatsız etmez..

    0|0
    0|0
  • Bende sevdigimde fanatikiz ama yinede kizmiyorum yani istedigi gibi yorumlasin baksin sorun yok

    0|0
    0|0
  • Niye şikaytci olayim ki hayatina saygim olur

    0|0
    0|0
  • Beni hiç rahatsız etmez bende futbolu çok severim

    0|0
    0|0
  • Benim maç takip etcek zamanım olmuyo takip edip haftayi bana özetleyen biri olsa iyi olurdu

    0|0
    0|0
  • BEN BU KONUDA RAHATIM

    0|0
    0|0
  • A dedim..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • Hoşlarına gitse de gitmese de bu aşk bitmez

    0|0
    0|0
Yükleniyor...