Ne kadar süre içinde vücut yapabilirim?

Arkadaşlar 1.92 Boyum var 96 kiloyum. Spora başlayacağım ve beslenmeme baya dikkat etmek için buzdolabını düzenli besleneceğim her şey ile doldurdum. Spor salonuna başlayacağım. Ne kadar süre içinde vücudumu düzene sokarım ve birazda olsa göğüs ve karın kası yapabilirim?

Güncellemeler:
arkadaşlar güncellemem gerekti. Eğitmenimin kontrolünde whey-protein kullanarak olacak

0|2
6|108

En İyi Erkek Görüşü

  • kardeşim bir personal trainer olarak benden sana tavsiye 3. aydan sonra protein kullanmaya başlamandır oluşmadan kas kütlen kullanırsan çok saçma olucaktır ve unutmaki olay ağır kaldırman değil hareketi doğru yapmandır ve ayrıca yardımcı olmamı istiyeceğin birşey varsa banada sorabilirsin bu arada bazı yorumlar gördüm doğrusu şu şekilde ; İlk 3 ayda yağ ve ödem atarsın 5 . ayda kas oluşumun ve bulkın biter 8. ayda kasların oturur ve toplanır 1 . yılda definasyona girmeye başlayabilirsin ben 1.94 91 kilodayım kollarım 44 cm göğüs 118 omuz 142 eğer çalışma programı istersen mesaj at iyi geceler.

    0|1
    0|0
    • Sen mi personal trainer'sın HA HA HA :) 3. aydan sonra protein kullanmaya başlamak ne demek lan? Senin yediğin her şeyde protein var. Protein tozu ayrı bir şey mi? 100gr tavukta 20gr protein var, ortalama 1 ölçek protein tozunda da 24gr protein var. Ne fark eder? Ne alaka yani protein kullanma? Tiner mi çekiyorsunuz.. 2 ay spor yapıyorsunuz sonra personal trainer. Program yazıyım demişsin yazcaksın şiir gibi program sanki orhan veli gibi... Ağırlık kaldırıyorum gözlerim kapalı hesabı... Koycaksın çocuğun programına incline press decline press barbbell press dumbbell press Allah Allah!
      İnanmayın arkadaşlar böyle insanlara. İnternette sağlam bilgili abilerimiz var.

    • Hepsini Göster
    • sonunda bilen insanlar çıkıyor karşıma teşekkürler dostum :)

    • Savas Cebeci'yi ben de takip ederim hatta en çok diyalog kurduğum kişidir kendisi. Savas Cebeci spor yapmayan kişiye bilen protein tozu önerir. Belli ne kadar takip ettiğinizden veya samimiliğinizden boş yapmaya gerek yok.

Kızlar Ne Diyor 6

Erkekler Ne Diyor 107

  • Whey protein senin için şimdilik gerekli değil beslenme öncelikli olsun protein tozu alacağına yumurta al.
    İlk olarak vücut şeklin nasıl ona göre bir plan program uygula.
    adrenalinebox.com/.../erkek-vucut-sekli1.jpg
    Sonra hacim almak için veya yağ yakmak için ona göre beslenme programı ve egzersiz programı uygularsın.
    Hoca sana whey protein al diyorsa yanlış yapıyor zaten.
    Şimdilik alma çünkü hiç bir faydası olmaz onu belirteyim önceden.

    0|0
    0|0
  • 6 aydan sonra bir seye brnzemeye baslarsin.. aa bu adam fitness ci belli derler.. 1 sene de orta duzey olursun.. 2- 2,5 senede ise dergilerde ve filmlerde gordugumuz adamlar gibi olursun.. tabi atletik vucut stilinden bahsediyorum.. bodyci vucuduysa , sonu yok. Sisme yavaslar sonradan zira..

    0|0
    0|0
  • Amaç ne olmalı? naturel yoldan ise sabretmen gerekicek, spor yaparken, hareketleri yavaş yap kasların ağlasın , ve nefes kntrol, kaslar micro yırtılmalar sonucu gelişir, bel, mide kaslarını extradan çalıştır kimileri bu sporu hareketleri yanlış yapılmamalı bele yük bindirilmemeli ayakta durmayı gerektiren hareketlerde dizlerini hafif kırarak çalış yük bacaklarına dağılıcaktır, ve aksitaktirde bel fıtıgı olasılığına davet çıkarabiliyor, ve birçok sakatlıklar, ve diyetisyen bir doktor ile görüş, vucuduna ne gerekli besin ne yemelisin o karar versin, protein tozları yapay olduğu için, spor bırakıldığında vucut hafif kendini geri çeker, ihtiyaç duyulduğu anda alınmalı, bu spor çok sabır ister, bırak zaman göstersin gelişimini;)

    0|0
    0|0
  • 2 ay içerisinde değişimi görür 6 ay içinde meyveleri alır 1 yıl sonunda bambaşka bir adam olursun..

    0|0
    0|0
  • En az 4-5 ay

    0|0
    0|0
  • diyetisyenlik son sınıf öğrencisi olarak arkadaşlara katılmıyorum. Protein kg başına 1.2-1.5 yeterli olmaktadır. Fazlası böbreği yormaktan ya da yağa dönüşmekten başka işe yaramaz. ki sen 3 öğün düzenl yemek yiyen biriysen tek yapman gereken ilaveten 2 yumurta akı 2 bardak yarım yağlı süt. Asıl dikkat etmen gereken yeterli karbonhidrat mümkün olduğunca az yağ kendim uyguladım dambılla çaışıyorum 2 ayda yeterince gelişti bence. Şu protein tozuna yüklenme efsanesine bir son verin artık. ha illa kullanayım diyosan zararı olmaz yumurta beyazı ve ilave sütün yerine 30 gr tüketebilirsin. zararı olmaz ama bana sorarsan böbreğini yorma en güzeli doğalı

    0|0
    0|0
  • 3 ayda etkisini göstermeye başlar yaptıgın spor protein tozu kullan ve sağlam kaliteli bir salona git.

    0|0
    0|0
  • 9-12 ay gibi bir sürede istediğin görünüme kavuşursun muhtemelen proteini büyütme gözünde aham şaham bişey değil o beslenmeni tam tutup antrenman sonrası kullanırsan faydalı olur yoksa temel hep beslenme ama kas yapmak zor iş lap diye olmuyor ayda 750 gr kas inşa ediyorsun her şeye dikkat ettiğin ve genetiğinin sağlam olduğu takdirde

    0|0
    0|0
  • Önce kilo vermeni sonra kas kütleni çalıştırmanı tavsiye ederim, eğer becerebilirsen yağ yakarken kas gelişiminide ihmal etme.
    Direk kasa abanırsan zaten iri ve kilolusun daha irileşeceksin.
    1-1.5 sene içinde evrim geçirmiş olursun, Ne yazıkki diğer arkadaşların dediği gibi 2-3 aya olmuyor bu işler.

    0|0
    0|0
  • Bir kaç ay

    0|0
    0|0
  • 1,5-2 yılda sağlam bir vücut yapılır.

    * 3 yılda daha da sağlam vücut yapılır.

    **** Ancak balık yağı, multivitaminler gibi takviyeler alın ki beslenme açığınızı kapatabilesiniz... yoksa boşa kürek çekersiniz

    0|0
    0|0
  • 5 ya da 6 ama çok aşırı kaslı ola bilmek istiyorsan ve evde falan yapıyorsan 1 sene sürer ben yaptım ama fazla aşırı kas değil 3 ay da yaptım çünkü ben evde yaptım spor salonunda benim gibi olmak istersen sen daha az bir sürede yaparsın 1 ayda dediğim gibi çok fazla istiyorsan spor salonuna gidiyorsan 8-5 ayda olur.)

    0|0
    0|0
  • merhaba dostum boyun kalıbın çok iyi özel beslenme programı alman lazım sadece proteinle olmaz 96 kg yagmı fit vücutmu eğer yaglıysan ona göre beslenme programı al yağ yakıcı kullan önce vücudun yağdan kurtulsun protein i tek kullanma kreatin ile birlikte çok faydası var şimdi başlarsan yaza dogru fit bir vücutla plaja gidebilirsin :)

    0|0
    0|0
  • 1 yıldan önce bırakıcaksan başlama 4. ayımdayım sen spora başladıgında bir sürü yanlış bilgi verilecek sana onları internetten saglam bir araştırma ile dogru olanını kendin seçmen lazım. Türkiyede kafasına esen spor salonu açıp hoca oluyor bide bayanların çok tercih ettigi bir salona gir erkeklerin üstlerini cıkarması yasak oluyo cogunluk taşşak kokmuyo ve gayler ugramıyo :D

    0|0
    0|0
  • Spora basladigin zaman ilk 1 aydan birsey bekleme cunku gecen o ilk ay alet tanima ne nasil yapilir vb. Seyleri ogrenmekle geciyo onemli olan 2. aydan itibaren olan periyot ve sana gore hazirlanmis olan program gogus icin bench press calis derim baklava karin kasi vs. Yani karin bolgesini calistirmak icinse alt mide hareketine yogunlas bana gore en verimlisi alt mide calismak cunku

    0|0
    0|0
  • 3 ayda yaparsın ben 1.83 boy 100 kilo idim 2 ayda 15 kilo verdim diğer ayda hem kas yaptım hem kilo verdim 3 ay sonunda 20 kilo verip vücütta yaptım ama fazladan 1 ay ile daha sıkı bir vucudun olur elbet bu arada ilk 2 aylık dönemde hem kas hem yap çalışması yapıyordum

    0|0
    0|0
  • çok bir şey umma antrenör kontrolünde whey proteininden supplement bile değil whey artık ve spora yeni başlıyorsun anladığım kadarıyla bence biraz erken olmuş protein ihtiyacını ilk aylarında zaten yemeklerden karşılarsın ama seni motive eder protein kullanmak değer mi sen hesap et

    0|0
    0|0
  • 1,92 96 kiloya 4 ay düzenli diyet ve sporla yag oranını düşürebilirsin. kalıcı bir hacim için en az 1,5 sene çalışmak gerekiyor. youtube den savaş cebeci hocanın kanalına üye ol aradıgım tüm cevapların en dogrusunu onda bulacaksın

    0|0
    0|0
  • kardo başlayalı 4. ayıma giriyorum. 190 boyundayım 78 kiloyum. başladıgımda 69 kiloydum. takviye toz almadım ama çok yemek yedim. kollar omuzlar göğüsler bariz şekilde çıkıyo özellikle kollar. karın şimdilik es geç. yaza doğru ağırlık ver ve yediklerine dikkat et yağları erit. bide hareketleri yavaş yap yak kaslarını resmen. spor sonrası 1 lt süt iç ve ya kuruyemiş falan ye yumurta ye falan tavukta olur :D

    0|0
    0|0
  • Bana sorarsan kreatin veya protein, ayrıca bcaa, enerji verici vesaire takviyeler alırsan 6 ayda bildiğin dwayne johnson olmasada iyi bir şeyler olur

    0|0
    0|0
  • 6 ay veriyorum 6 ayda sıkı çalışmayla hafta 4 ü geçmesin 3 ün altına inmesin her çalışman günlük 1 saatten fazla olmasın 6 ay sonra taş gibi olursun tabi önemli olan yapmak değil korumak

    0|0
    0|0
  • Oncelikle kalici bir vucut istiyorsan protein kullanmani tavsiye etmem ilk baslarda cunku 192 boya 96 kilo biraz fazladir ilk olarak kilo verip sonra yavas yavas baslamani oneririm ilk baslarda basinda bir hoca bulunmasi iyi olacaktir istikrarli calisirsan 1 seneye kalmaz vucudunu cok iyi sekle sokabilirsin ama ilk onceligin cardioyla kilo vermek olsun imkanin varsada box ya da kickbox cok iyi sıkılastiriyor vucudu

    0|0
    0|0
  • Suresi yok onun spor yapmak istiyorsan hayatının bir parçası olmak zorunda ne kadar sürede vücut yaparım dersen vcudunu yapıp bıraktıgında tekrar gider.

    0|0
    0|0
  • Bir salona yazil plaj vucudi istiyorum hayalimde o var de yaza hazirsin duzenli uyku ve beslenmede cabasi tabi ama biseylerde feda ediceksin abur cuburdan vazgec 1.92 boyda 92 kilo fazla 75-80 kilo olman lazim ek bir zayiflama sureside 1-1.5 aydir ski bir idman ile yaparsin ama salona yazil evdeki ile yapamassin yapsanda sakatlik yol acabilirsin

    0|0
    0|0
  • Sonuçta cılız biri diilsin belli bir alt yapında vardır 1 ay kendini adapte edip hafif seri çalışsan yağ yakmaya yönelik kardioyla birlikte 2 3 ayda sağlam yemek programıyla etrafındakıler kolundakı damar olusumundan spora ne zaman basladın dıye soracaktır.

    0|0
    0|0
  • boy kiloyaa bakmıyor bu işler 6 ayda vucüt sıkılaşır bı 6 ay sonrada vucut cıkar 12 ay

    0|0
    0|0
  • 6ayda

    0|0
    0|0
  • Şimdi kardeşim boyun uzun ve kas yapında uzun kollarının arasındaki mesafe bu yüzden senin diğerlerinden daha disiplinli olman şart bu ilaçlarla işin çok zor onu diyim sana ben antrenörüm yıllardır hem boks eğitmenliği hemde fitness eğitmenliği yapıyorum bana güven bacaklarını çalışmayı ihmal etme sakın çünkü sağlam bina sağlam temellerin üstüne kurulur, kesinlikle iğne takviyesi falan kullanmayacaksan 2 seneni haftanın 4 gününü vermek zorundasın sonra istese de bırakamazsın zaten;)

    0|0
    0|0
  • uzun boylu ınsanların vücut yapması biraz daha uzun sürer kendımden bılıyorum yediklerine çok önem vermen gerekiyor 6-7 ay gibi bır surede ıstedıgın şekle gırebılrsın

    0|1
    0|0
  • Vücudunu 3 ay içinde düzene sokmaya başlar 4 5 ay içinde ise hafiften göğüs ve karın kasların çıkmaya başlar ancak azimli olursan ve farkında olduğun gibi düzenli beslenirsen , birde dikkat etmen gereken şey uyku kesinlikle 11 buçukta uyumuş olmalısın.. Sağlıklı yaşamlar umarım istediğin vücudun sahibi olabilirsin..

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    77
Yükleniyor...