Fitnessa mi gitmeli neye gitmeli?

Boyum 168. kilom 71. hipotiroit mi hasimato mu ne oyle bir hastaligim var tiroit bezlerim calismiyor her gun ilac kullaniyorum cocukken sopa gibi bacaklari olan bir kizdim tiroit bezlerim yuzunden kilo aldim duba oldum bir anda insan o kadar kiloyu nasil aliyor fark etmiyosun yeminle. yetti canima her yer fistik kiz kaynıyor bende bacaklar dolma dolasiyorum depresyona giricem bide eski sevgilim sen tut sifir beden bir kizla cikmaya basla. baya kufurler etmiştim ben buna hemen beni unuttun mu diye buda demesin mi senden guzel vücudu sevgilimin diye o mal beyinliyi taktığımdan degilde erkekler fizige bakiyor abi bu bir gercek. neyse diyet yapiyorum spor salonuna gidicem sporuda severim birakmayi düşünmüyorum hep gitcem ama ilk defa gidicem napilir ne edilir bir deyiverin bana fitnessa gidiyor herkes uygunmudur ona mi gitmeli yoksa pilates aerobik falan gibi ünlü yalani olaylarami girisiyim bide sabirsiz bir insanim ben ilk ay bir sıkılaşma zayiflama gormezsem istegim kacar biliyorum kendimi :( hicc demeyin oyle hemencik olmaz 2 sene ugrasacan falan diye millet 6-7 ayda harikalar yaratiyor zaten cokta zayif olcam diye bir derdim yok dolma bacaklardan kurtulsam bide bikini giyince bune be tipine bakmadan bikini giymis demesinler yeter bana :D:D yaza kadar en azindan bikini giymelik bir hale gelsem tatmin olurum yani devami gelir hemde insallah


0|0
1|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Normalde ruh halime göre cevaplar yazarım ama spor başka ciddi yazarım eğer sağlam bir vücut istiyorsan be zayıflamak istiyorsan fıtness a git fakat spor sağlığı tehdit ettiği yerde biter önce işin uzmanı bir doktara git danış ve spordakilerede bu durumunu soyle mutlaka sana ona göre program yazarlar sonuç olarak mermer gibi kız ol 😉

    0|0
    0|0
    • ya fitness konusunda pek bir bilgim yok ama acikcasi fitness diyince aklima vucut gelistirme vs geliyor genelde de erkekler gidiyor zaten tabi şu an bilmeden konusuyorum spor salonlarinda hani soruyolar falan ya kilo verme programi vs. seklinde direk boyle o kilo verme programlarına girismeden direk fitness oluyor mu daha doğrusu kilo verip sıkılaşirmiyim bu yolla

    • İki laf var ikisinide sen soyluyorsun derler bizim buralarda kızlar fıtness dan korkar ama merak etme ben gunluk ortalama 6 ton ağırlık kaldırarak 7 ayda profilde gorduğun hale geldim sen fitness yaparak kaslanmazsın ona göre program verirler helede 7 ayda sadce toparlar vücut ve zaten sana yaptıracakları işkenceden (20 dk koşu, 10 dk uzay yıruyuşu, 10 dk bisiklet tabi ilk zamanlar daha kısa sureler) sonra sıkılaşmak desiğin olay için bir iki ağır hareket ve pilates tarzı gerilme tarzı hareketler vericekler tam anlamıyla fıtness diyemezsin sen bir spor salonuna git istediğini soyle ve dediklerini muntazam şekilde uygula

Erkekler Ne Diyor 8

  • fıtness a git

    0|0
    0|0
  • Zayıflamaksa amacın fitness git.

    0|0
    0|0
    • Evet zayiflamak. 6-7 ayda toparlanir miyim fitnessla sizce

    • Tabiki çok faydasını görürsün

  • Spor salonuna gidip saatlarce cardio yaparsan amacına ulaşamazsın hastalığınla ilgili yazılı programlar var herkes bilmiyor ama bazı hocalar bu tarz hastalıklarla ilgili programlar tedaviler yazabiliyolar yaşadığın yerdeki spor salonlarına gidip hocalara hastalığından bahsedebilirsin uygulayacığı programa göre çalışırsın ama boş boş cardio yapma

    0|0
    0|0
  • Hiç takma boy kilo oranın çok iyi , kaldı ki bence dolgun kadınlar çok daha çekici

    0|1
    0|0
  • Çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin.

    0|0
    0|0
  • Hasimato ne ya? Heeee şu tsubasa çizgi filmindeki kaleci değil mi o? :D

    0|0
    0|0
    • Ömür boyu ilac kullanmak zorundayim ben burada dalga gecmeyelim lutfen :D guatr varya bogazin sisiyo ameliyat faln oluyosun kitle aliyolar benimkide onun kitlesiz olani ve omur boyu sureninden

    • Hasssittir ne diyosun sen ya? Valla yazı aşırı uzundu ben başta Hasimatoyu görünce konu Tsubasa sanıp atladım çok özür dilerim ya Allah yardımcın olsun ne diyim :( Fazla üzüp şaapma kendini Allah büyüktür bir şekilde atlatırsın

  • Plates veya fitness en iyileridir. Ve kesinlikle git bir kadonda olmasi gereken seyleein hepsini yaratiyi

    0|0
    0|0
  • Okumaya usendim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • fitnese git faydası olur

    0|0
    0|0
Yükleniyor...