Zenginim param var ama pintiyim giyim tarzım da böyle ne düşünüyorsunuz kızlar?

param var özel okulda okudum halim vaktim yerimde.tabiri caizse tam bir varyemezim.ama çakma saat,çakma gözlük,çakma gömlek falan giyiyorum.ama tarzım apaçi tarzı değil yanlış anlamayın sakın.giysilere falan okadar para vermeye kıyamıyorum.üzerimdekilerin çakma olduğunu anlamıyor kimse neredeyse.böyle giyinen bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?


0|0
72

En İyi Kız Görüşü

  • zenginsin paranda var ayıplarım yani çakma nıke gördümmü üzerinde :D

    1|0
    0|0
    • yok onu giymiorum işte:D nike ayakkabı,eşofman falan kullanmıyorum merak etme:D

    • Hepsini Göster
    • offf lanet insanlar dar paça düşük bel kot şalvar gibi :D saçları falan Allah'ım Allah'ım iğrençler

    • ahahahaha aynen bi bitseler keşke:D

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 6

  • Valla bunun zenginlikle alakası yok demek ki paranı daha önemli şeylere yatırıyorsun. Bende orjinal giyinmesini seviyorum aldığımda oluyor ama daha uygunu varken para vermem orjinale.

    0|0
    0|0
  • Marka takıntım yok. Zaten öyle çok çok da giysiye falan para yatıran tiplerden değilim. ama çakma işi girdi mi araya delleniyorum. Çakma giymiyorum hiç, he ama o markanın kendisini de almıyorum. Markasız giyin çakma giyineceğine. Ama açıkçası pinti insanlardan hiç hazzetmem. En azından öyle görmedim ailede eli açmak lazım biraz. Kendine harcıyorsun yani

    0|0
    0|0
  • çakma giyiyorsan eğer yinede marka takntın var demektir. mesela polo dan aldığın gömlek veya pantolon gibi olurmu çakması acaba? bilemiyorum:S tabiki hepimiz kaliteli giysiler aksesuarlar kullanmak isteriz farkındaysan markalı demedim kaliteli dedim. ben kaliteden vazgecmem param varsa iyisin alırım, ama sırf marka diyerek bana yakışmayanıda almam. önemli olan kaliteli ve kendine yakışanı giymektir. eğer sanada yakışıyorsa böyle devam etgiyinmeye, çaktırma çakmalarını:))

    0|0
    0|0
  • ders kitabında okuduğum şey aklıma geldi.konu statüydü ve insanların aynı statüde aynı şekilde hareket etmeleriydi. örnek şuydu zengin kişiler lüks harcamalar yaparlar.şimdi sen hangi statüdesin bilemedim:D

    0|0
    0|0
    • pinti insan statüsündeyim.15 tl gömlek,5 tl saat:D

    • ya kişiye göre değişir işte boşver öyle takıl mesela bizim orta seviyede gelirimiz var ama yinede saati ve ayakkabıyı gidip çakma almam takıntılıyım :D herkes farklı kafayı yaşıyor boşveer ;)

  • ee anlamıyorsak neden sorun ettin ki orjinal sanıyoruz işte zaten çok mu önemli kılık kıyafet. takıl sen

    0|0
    0|0
    • anlayan anlıyor ondan sordum:)

  • marka giymek zorunda degilsin, taklitlere ne demeye sardın ki.?

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • benzioruz biraz ama benim mantığım aslında farklı, kıyafet konusunda özellikle

    hiç bir fark göremiyorum bazı çakmalarla orjinal arasında (çok dandik çakmalar var o ayrı)

    bu tip şeylerden zamanla arttırdığınız parayı ileride çok daha önemli şeyler için kullanablirsiniz

    misal ben x marka ayakkabıya 400 lira vermem

    ama 5700 motorluk corvette vergisini paşa paşa veririm

    herşeyi alacak limitsiz bi durum olsa o zaman önemsemez alırdım orjinal ama o kadar maddi durum yok

    bu tip adamlara akıllı derim ben

    haa ama bir yerde hesap geldiğinde br ere bile hepsini ödeyip tamam ya demeyen bir adamsa benden uzak olsun

    0|0
    0|0
  • kıyafete harcanan paraya acıyorum fazlasına tabi...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...