• Sor
  • Bence

Erkekler neden futbol sever?

Nedir yani dünyada başka spor mu kalmadı ya? Nedir abicim bu futbol sevgisi? Oturduğun yerden sevilen spordan hayır mı gelir? Elinde cips, bira, sonra ben sporu severim. Nedir ulan o göbek demezler mi adama? :)

Görüşün nedir?

0/2000

En İyi Görüş

  • futbol sevilmez mi yyaa? walla elimizde cipsler, biralar biz bu sporu severiz. göbek mi? ne bende ne eşimde var...ayrıca çok mantıksız söylediğin. o zaman insanın sana şunu sorası geliyor:elinde patlamış mısır, cola ben sinemayı severim. nedir ulan o göbek?oturduğun yerden sevilen sinemadan hayır mı gelir? gidip filmde sen oynayacaksın madem seviyorsan...insan kaç tane spor dalını yapabilir?3? 5? 7? peki 3 olsun... mesela basket, fitness, futbol... o zaman senin mantığında diğerlerini seyretmeyecek mi? nedir yani? sporunu yapmıyorsan seyretmeyecek, sevmeyecek misin? peki diyelim engellisin. o zaman hakkın yok seyretmeye...bu mudur yani? nedir sorup da öğrenmek istediğin? ben bir mantık kuramadım.

    • Alttaki yorumlaşmayı gözden geçirmeni tavsiye ederim tüm sorularının yanıtı orada :)

    • hiçbir cevabı okumadım. soru tuhafıma gittiği için yazılmaya koyuldum hemen. kalp hastası insan napacak? hiç bir sporu yapamıyorsa sevmeyecek mi? ya da boks seyretmeyi seviyorsak gidip yüzümüzü gözümüzü mü dağıttıralım? boks yapamıyorsak da sevmeyelim, seyretmeyelim mi?

    • Etmeyin :P

Kızlar Ne Diyor 5

Erkekler Ne Diyor 13

  • genimiz de var

  • futbol izlemeyi sevmekle, futbol oynamayı sevmeyi birbirine karıştırmamak lazım...

  • kafalarının bir futbol topu olduğunu düşündükleri için olabilir.yada futbol topu gibi kafalarının içi de hava dolu olabilir ondan:)

  • -basit-herkes yapabilir-heryerde yapılabilir-cok özel yetenekler olmasada yapılabılır''bazı kazmalarda futbolcu olabılıyor.ornek servet çetin!..maradona-rahatlatıcı

  • yaratılısımızda var

  • yasam tarzı bence.

  • Ben sevmem mesela futbolu; ama spor karşılaşmalarını izlemeyi de sevmem... Sanırım bana özel bir şey... Kendimi veremiyorum bu tür şeylere... Survivor'ı izlemek daha eğlenceli bence.

  • ben hem oynamayı hem de izlemeyi seven biriyim. Cevabı çok basit. sadece ülkemizde değil dünyada genele baktığımızda en çok sevilen ve ilgi gören spor ne diye sorulduğunda aikido denilcek hali yok tabiki futbol :)) futbol bir sadece spor değil insanları birleştiren sosyal anlamda bütünlüğü en kolay sağlayabilecek şuan ki en önemli spor dalı.

  • ben hem oynadım hem oynuyorum ortaokuldan beri. ayrıca bana çok şey kattı sosyal anlamda. sporun her türlsüne varım. izlemeyide çok severim ama bira içerek falan değil.

  • deşarj oluyorum abi

  • Futbol bir spordur genelde erkeklere özgü bir spor nedeni ise yapı gereği. İzlemek ve oynamak bide hem izleyip hem oynamak var :=) Oturdugu yerden izleyen adam sporu değil futbol izlemeyi seven adamdır zaten :)

    • Ben sevilen sporun yapılması gerekliliğini savunan biri olduğum için bakışaçımda biraz farklı haliyle :)

    • Öncekileri Göster
    • Sadece spora bakış açım bu. Porno izliyoruz diye film çekicek halimiz yok haliyle :)

    • :))) tamam işin sonu iyi değil

  • ben sevmiyorum kızlar bile benden iyi biliyor futbolu nan anlamadım bi türlü şundan :D

    • Al bendende o kadar. Hayatımın her döneminde spor oldu ama futbol asla olmadı :)

  • Ülkeden ülkeye değişir.

Yükleniyor...