Neler yapmayı göze alırsınız?

Sırf erkek arkadaşınız seviyor diye pek hoşnut olmadığınız neler yapmayı göze alırdınız (futbol maçı seyretmek ya da sevmediğiniz bir yemeği sırf onun için yapmak gibi ) Tabi daha başka yapabileceğiniz ya da yaptıklarınız var mı?


0|0
141

En İyi Kız Görüşü

  • **evt bazen maclardan yada transferlerden konusuyoruz yada futbol oynamaya gittiğinde onu desteklemek için gittiğim oluyor..ama o da cok ii biliyor ki ben futbolu hiç sevmem :)

    **normalde muhatap dahi olmayacağım insanlarla arkadaslığı var ve buna katlanıyorum evt :)

    ** kiloma dikkat etttiğimden tatlı cok sık yemem ama o seviyor diye her aksam yapıyorum :))

    **normalde cok sinirli hemen tepki veren bir yapım vardır onun için bu huyumu törpüledim..ona sarmamayı öğrendim..şimdi tartışma yasanacağını sezdiğimde odayı terkediyorum ki kalbini kırmayayım :))baska biri olsa bırak kalbini kafasını kırarım :)

    ** ailem onunla evlenmemem için her türlü baskıyı yaptı..ama onları karsıma almayı bildim sevgime sahip cıktım..şimdi onlar cok pişman bense mutlu :)

    ** hiç hesapta yokken kariyeri için bir karar verdi su aralar ve ben tüm düzenimi bozup seninleyim dedim..demeye de devam edeceğim..önemli olan destek olmak..evlilik bunun için var..

    şimdilik bunlar var aklımda

    0|0
    0|1

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 13

  • onun pek sıkıcı arkadaşlarına ve onların en az onlar kadar sıkıcı eşlerine katlanabiliyorum

    1|0
    0|0
  • oo ben zaten futbola hastayım bi kere mesela boş zamanlarımda pes oynarım :)) ayrıca sırf o seviyor diye bişeyler yapılabilr elbette ama kendinden ödün vermeden sırf gönlü olsun diye yani:)

    0|0
    0|0
    • haklısın bu dediklerin her zaman olursa ödün vere vere sen kendin olmaktan çıkarsın ama yapılabilir başlığını açsak ve örneklerle zenginleştirsek memnun olurum

  • onunla oturup pc basında sacma sapan modifiye edilmiş arabaları seyretmekten hepsine güzel demkten sıkıldım.. ankara havasını sewmem dinlemekten bıktım.. çayı sewmeme ama bi yere gittiiğimizde parası yoktur die düşünerek en ucuzu çay içmekten herseyi düşünmkten bıktım :))

    0|0
    0|0
    • arkadaş şanslı imiş inş.farkına varır da senin gibi fedekar bi partneri modifiye arabalardan ve ankara havalarından kurtarır

    • Hepsini Göster
    • sewiyorum onu yaşattığı bi çok sey acı werio bana ama kimse kmseyi zorla yanında tutamaz gidebilir bn yapamam bunu yani pişmanlığını yaşayamam kalsın die bişi yapmıyorum artık kendımı çektim hayat daha cok zorluklarla karsılastırıcak bizi ewlendiğimzde daha cok sorun yasıcaz önemli olan ii gnde sewmek değil kötüde de sewiyorum herseye ragmen sewiyorum dmk ama bn sewdiğim için değil kndi istediği için yanmda kalması özgürsün diyebilemktr sewmk bn bırakabilcek kadr güçlü değilm

    • bence güçlüsün fakat girişimci ruhun yok (bu yorumların neden sonları görünmüyor ) hayat senin hayat dert sende derman sende ama inş. herşey düzelir

  • futbola kendımde bayılırım sabah aksam maç ızleyelım sıkılmam sütlaç yıyemem normalde onun ıçın sutlaç yemıstım yada bellı saatlerde gunesten uzak kalırım eger denız kıyısında degılsem ama onun ıçın gunesın alnında kalmıstım uykusuzda kalmıstım yaparım yanı ama bunları fedakarlık olarak gormuyorum

    0|1
    0|0
  • Bu saydıkların fedakarlıktır ve her daim olabilir.

    0|0
    0|0
    • olabilir fakat biz yaptıklarımızdan ve yapabileceklerimizden örnek versek

    • Şöyle diyim o zaman mesela hızı sevmem ama o hızlı araba kullanmayı seviyor diye katlanabilirim.

      Yemek konusunda patlıcan sevmem ama o seviyor diye bunu yapıp yiyebilirim.

      Yüzmeyi çok iyi bilmiyorum ama o çok seviyor diye onunla beraber keyif çıkarabilmek için cesur olup kendimi suyun içinde yüzerken bulabilirim :)

      Yaşadığı şehiri bırakmak zorunda olabilir bu durumda onunla beraber olurum.

  • Uykusuz kalmayı göze aldım çok.O ikinci öğretimdi ben gündüzcü ve uzakta olunca telelefona düşüyordu iş.

    Onun dışında küçük şeylerden fedakarlık yaparım zaten.

    0|0
    0|0
    • onunla konuşmak sanada iyi geliyordur elbette ama ben senin sevmediğin sadece onun için yaptığın şeyleri örneklersen tam bi cevap olur

    • Hepsini Göster
    • bence bi fırsatını bul et pişirmeyi dene bakalım yapabilcek misin?

    • Zaten öyle bir niyetim var sevgilim aç kalsın istemem..:)

  • midye yemek...

    0|0
    0|0
  • ben sevdiğim için herşeyi yaparım yaptımda,ben ete dokunamayan bir insan olarak o seviyor diye etli yemek yaptım:)

    0|0
    0|0
  • futbol izlemeye bayılırım zaten. :)

    ilk sevgilim çok ısrar etmişti gerçekten ama yemek pişirmedim hiç bir sevgilime, mutfak olaylarından hoşlanmıyorum çünkü.

    ama aşırıya kaçmadığı sürece benim sevmediğim ama onun sevdiği şeyleri yapabilirim.

    0|0
    0|0
  • ne yapabileceğimi bilmiyorumda ne yapmayacağım belli asla o istedi diye saçımı kestirmezdim yada saçımda en ufak bir oynama yapmazdım :))

    0|0
    0|0
    • saçlar kırmızı çizgilerimiz anlaşılan kimbilir ne kadar güzel artık

    • Hepsini Göster
    • düşündüm ama bulamıyorum yaa :S

    • demek ki daha fedakarlık ve özveride bulunmamışsan siz tencere kapak olmalısınız

  • Gangster rap dinlemekten bıktım adam ne bulsa dinle diye gönderir sağolsun sayesinde ufkum genişledi

    0|0
    0|0
  • mesela onla tatile çıkmam ..

    0|0
    0|0
  • çokkk sevmedeğim bir çok şeyi onun sayesınde yaptım yemektır , sevmediğim müzik tarzlarında müzik dinlemek. dahda varda ...

    0|0
    0|0
    • ewet çeşitlendirebilirsen sevinirim

    • Hepsini Göster
    • farklı gıdalar insan sağlığı için iyidir

    • evet hoş gercekten pop müziklere bakarsan anlamlı ama anlamam bilmemek onun o şarkılarda başka yerlere dalması beni incitiyor belkıde ıstemem nedne olan sey budur belkı

Erkekler Ne Diyor 1

  • Lafta kalıyor hacı. Bişey yaptıklarını görmedik.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...