Kas yapmış erkeklerin çoğunda beyin yok neden?

kimle tanıştıysam çok salaklar acaba niye protein tozu beyin hücrelerini mi yok ediyor :)


1|0
14|72

En İyi Erkek Görüşü

  • Bilemiyoruz. çünkü kas sergilemek muhabbeti önünü tıkıyor. çıkartıyım tişörtümü bir bak. basmışım amino asidi filan gibi muhabbetler onların egosunu daha çok tatmin ediyor. biraz vücut çalışan ama öyle herkes değil harbi harbi kendini bu işe vermiş olan adam seninle ilgilenmez zaten çünkü o kendi vücuduna aşıktır. o yüzden sanada beyni yok gibi gelir. halbuki o senle ilgenmiyordur senden egosunu tatmin edecek cümleler bekliyordur. siyaset, futbol, tarih, kitap sinema vs umrunda değildir. bunu kabul etsende etmesende bu böyledir bu işe kendini adayan kişiler için.

    3|3
    0|4

Erkekler Ne Diyor 71

  • kendimden ornek verim , 5 yildir vucut gelistirme yapiyorum 2 universite bitirdim birisi amerikada , burada yasiyorum.. simdi sen bana beyinsiz mi diyorsun? :) saka maka turkiyede kasli erkeklerin buyuk kismi bu sporu is olarak yaparlar yani isleri spordur hocadir bundan para kazanir kendini spora harcar o tip insanlardan akil beklemek mantiksiz olur.. benim turkiyede tanidigim şu an burada oldugum icin birlikte zaman gecirdigim spor hocalari gayette akli selim ileri goruslu insanlar... isin ozeti su bu isi ben yarismaya girim para kazanim diye yapan insanlara denk geliyosun... turkiyede spor kulturu yok

    0|0
    0|0
    • yok tabi tek konustuğu konu fitness bıktım

    • Hepsini Göster
    • ya iste belki hocadir belki baska birseydir ama inan amerikada herkes fit ve kasli zehir gibiler o senin tanidgin adamlarda anormallik var

  • allah bir yerden alıyor bir yere veriyor işte

    2|0
    0|0
  • Toplumda arkadaş ortamında üstün olmak ilgi çekmek. Zaten belirli bir yaştan sonra göhüsler sarkıyor yağ haline geliyor sürekli vücut öyle devam etmesi için sağlıktanda oluyorlar kimisi.

    Böyle uygulama yapıyorum Ve fit vucüdum var cok şükür.

    Sabah öğle akşam düzenli beslenme.
    keçiboynuzu pekmezi günde 6 çay kaşığı
    Aç karnına yemkten bir saat önce yoğurt abartmadan
    Günde toplam 3 kilometre koşu egzersiz vs.
    Bakkaldan hiçbirşey yemiyorum abur cubur.
    nar suyu yatmadan önce.
    günde 3 litre su...

    Sistem gayet basit uygula dene.

    0|0
    0|0
  • Basmisim aminoasiti tas gibiyim haaaa.. Saka maka butun vucudumu aminoasit, steroid vb seyler kullanmadan yaptim. 7 senedir. fitnessla ilgileniyorum ve beynime guveniyorum. Genellemenin disinda tut beni

    0|0
    0|0
  • Vücut geliştirme bir bilimdir kendini bu işe gerçekten veren adam anatomi, fizyoloji , beslenme gibi konularda bilgi sahibidir Frank Zane eski Mr. Olympia Fizik ögretmeniydi ve bunun gibi doktor vücutçular da var. Genelleme yapmamak lazım sana birkaç ay spor yapmış o da kız için yapmış kişiler gelmiş biz birçok şeyden vazgeçiyoruz irademize de kimse su dökemez.

    0|0
    0|0
    • genelleme yapmadım ben tanıdığım kişiler de gayet kendini spora adamış insanlar ama normal vücutlu olan birine göre daha saçma tavırlar sergiliyorlar

    • Hepsini Göster
    • Fazla mutevazilik kibirdendir kararında mutevaziligim :)

    • bir mesaj atsana banaa

  • beyine giden oksijeni kasa gidiyor ondan bacım.

    0|0
    0|0
  • o degilde kas yaparken beyin olmadigindan yorulma acima dusunme falan duygulari olmadigindan kas yapmakta kolay oluyor sanirim, yani ben pff skerm sporunu derken o adam azimle. takiloyorsa bilmiyorum ama tabi butun kaslilar oyle degildir ama siz genede kaslilari seciceksiniz orasi kesin

    0|0
    0|0
    • yani kaslıları seviyoruz da bazıları çekilecek dert değil

    • Hepsini Göster
    • takıldıım

    • onlarda genel olarak daha iyi oluyor degilmi aslinda benim gozlemledigimde oyle

  • aksine protein beyni çalıştırır, fakat onlar mevcut proteini beyinleri için değil
    kol , göğüs ve diğer bölgeleri için kullandıklarından ötürü ( Tabi genelleme yapmamakta gerekir)

    0|0
    0|0
  • çoğunda beyin var olmayanları mıknatıs gibi çekmiş olabilirsin

    0|2
    0|0
  • ne yapıyorlar mesela?

    0|0
    0|0
  • Sen mıknatıs gibi hep aptal Olanları çekmişsindir kendine.

    1|0
    0|0
  • Yapmadığım için bilemem.

    0|0
    0|0
  • hajsdha ne güldüm la :ASDasd

    0|0
    0|0
  • Kasliyim herseyi bilirim havasindan olabilirmi?

    0|0
    0|0
  • Ihtiyaclari yok cunku, genelde kadinlar 2 adonis kasina cilvelendikleri icin ihtiyac duymuyor onlar, ama diger erkekler kadinlari etkilemek icin beyinlerini kullanmak zorundalar :)

    0|0
    0|0
  • Zeki olsa buna ihtiyaci olmadigini bilir zaten olsa opsa az miktarda calismis olur kendini vermez :l dogrusu eig aciklamis ama bende yazmak istedim ^_^

    0|0
    0|0
  • sana öyle denk gelmiş, sende öyleysen eğer öylelerinin denk gelmesi doğal.

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Kendini her konuda geliştirebilmek lazım kas olayı spor salonunda kalır ben de gün için de fiziğime fazla takılmam.

    0|0
    0|0
  • Bence olanı da var olmayanı da fakat bunların kas yapmalarıyla ilgisi olacağını sanmam. Belki steroid alanlar da olabilir bu durum.

    0|0
    0|0
  • aslında arkadaşın dedıgı gıbı ego ıle alakalı cunku spor yapan bırısı kalbi daha hızlı çalıstıgı ıcın beynı"de daha çok çalısır bir yerde okumuştum

    0|0
    0|0
  • Kas yapmak için beslenmek şart ama ağırlik karbonhidrat gerekli karbonhidrat kafayi çalistirmazda ondan

    0|0
    0|0
  • öylemiymiş

    0|0
    0|0
  • Valla hem kaslıyım hemde erciyes tıp okuyorum fakat ben protein tozu filan kullanmadım yüzücü olmanın ve İzmirli olmanın avantajları :)

    0|0
    0|0
  • Bıraz femınıstce olacak ama k. Bakma ; bnım kaslarımdakı akıl bıle bırcok gorılce dusunen bayanın beynınden daha fazla

    0|0
    0|0
  • Neyi gelistirmeye emek gosterirse insan o gelisir.. zeki insanlarin spora vakti cok az oluyor sanirim

    0|0
    0|0
  • Sen hep beyni olmayanlari çektiğine göre asıl problem sende bence.

    0|0
    0|0
  • İkisi birden vücuda ağır geliyor ve zavallı vücudumuz birini seçiyor. artık kimin kısmetine ne çıkarsa

    0|0
    0|0
  • Kaslarını kullandığın için kaslar gelişmiş beynini kullansa beyni gelişirdi..

    0|0
    0|0
  • Çoğu narsisttir, beyni elbette vardır senle ilgilenmiyorlar diye bence kaslı insanları çekiştirmek istedin :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    41

Kızlar Ne Diyor 14

Yükleniyor...