6 ayda vücut yapılır mı?

Kardeşlerim boyum 176 kilom ise maalesef 89 azıcık göbekte var ve 6 ay sürem var spor salonuna başlayacam sizce 6 ayda fit olup ta birazda vücut yapabilir miyim mesela bel ince omuzlar geniş falan :) ama 6 ayım var ona göre:)

Güncellemeler:
Ha bide ne yiyip ne içeceğimi de söyleseniz fena olmaz :) kola cips Hamburger gibi sıradanları geçin :) spor yaparken ne içebilirim mesela? Ben genelde buz ve nescafe klasik içiyorum müthiş enerji ve sıfır kalori ;)
30 dk koşu 20 dk eliptk bisiklet 15 dk da kondisyon bisikleri 10 dk da adını unuttum o omuzlar sabit belini çeviriyon ya o tekerlek üzerinde :))

0|0
4|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Yapilir yapilmaz mi hem de 6 ayda kuzey vucudu yaparsim suplement ile :D

    0|0
    0|2

Kızlar Ne Diyor 4

  • İlk önce cardıo yapıp yağ oranını düşürmelisin anca 6 aydan sonra vücut yapabilirsin.

    0|0
    0|0
  • Yaparsın 6 ay yeterli bir süre abim 1 ay gitti vücudu şekil aldı yani bol bol yumurta tüket ve yulaf ye besin deposu bunlar ve spora yardımcı

    0|0
    0|0
  • yapılır sıkı çalışmayla

    0|0
    0|0
  • yapılır hergün yaparsan devamlı düzenli şekilde olursun

    0|0
    0|0
    • Bende bu hırs varken yaparım heralde :)

Erkekler Ne Diyor 14

  • 6 ay yani 12 hafta zaten butun transform yapanlar 12 haftada tamamliyorlar cok zor degil ama disiplin ve dogru bilgi sart ben turkiyede cok adam gordum 2 yil spor yapip ta yerinde sayan bu isi akilli yapan adam 6 ayda istedigi vucuda kavusur tabiki kas alman kolay degil ama fit olursun ben 5-6 yildir yapiyorum benim icin kas almak kolay yag vermek zor genetik meselesi birazda

    0|0
    0|0
  • İyi ve düzenli bir çalışma ile verim alınır.

    0|0
    0|0
  • Yağ oranın düşükse.

    Sağlıklı beslenirsen yaparsn.

    0|0
    0|0
  • bence boya göre biraz değil bildiğin göbek var dostu.. iyi bir kardiyo programı ile 6 ayda birşeyler yapabilirsiniz.

    0|0
    0|0
    • İnşallah yav hafta sonu başlayacam spora

  • azıcık dediğin göbek, bira bu göbeğin altında diye bağırıyo mu?

    0|0
    0|0
    • Yok be hoca 3 ayda bişeyin kalmaz dedi hayal et artık :)

    • o zaman sen burdan ileriye dönük görücüye çıktın :D ben meşgul etmeyim seni. asdfasdfg

    • İyimi kötümü dedin anlamadım kanka :)) ama yani hoca dedi ki 3 ya da 4 ayda parçalanır vücudun hatlar ortaya çıkar:)

  • KArdes kıloluysan bıraz zaman alır yaglarını erıtmen lazım eger zayıfsan 6 ayda vucudun oturur ve 6 aydan sonra vucudun parcalı hale gelmeye baslar :)

    0|0
    0|0
    • Kardeşim kilo yokta göbek var dediğim gibi :) bide kardiyo ile beraber götüremez miyim yani hem vücut yapacam hemde göbek eriyecek ikisi bir arada olamaz mı? Parçalı olacak dedinde birden hırs geldi be :)

  • Düzenli calısma ve duzenli beslenme yaptıktan sonra rahat yaparsin emin ol

    0|0
    0|0
  • benim kilolu ve ilaç alan bir arkadaşım vardı l-carnitine kullandı ve bayağı yararını gördü

    0|0
    0|0
  • ben 6 ayda bu hale geldim ama bilemem senin için bu kadarı yeterli mi?

    0|0
    0|0
    • Şaka yapıyorsun heralde :)))

    • Hepsini Göster
    • Bh kilodaki birine tavsiye edilmeyebilir ama insanity insanity asylum p90x p90x2 p90x3 gibi programlarla cok dhaa ucuza harikalar cikar demedi demeyin insanity gibi cardio programi yoktur dunya uzerimde :D

    • P90x nedir la türkçe konuşun biraz konuya yabancıyım da :)

  • 6 ayda senden bitane daha olur kardeşim :))

    0|0
    0|0
  • 6 ayda toparlarsın anca yağ oranın düştükce genetigine bağlı mevcut kas kütlen ortaya çıkar

    0|0
    0|0
    • Dualarını eksik etmeyin ustam :))

  • Bol bol kardiyo göbeğin gitmesi lazım ;)

    0|0
    0|0
    • 6 ayda göbek kesin gider değil mi :))

    • Hepsini Göster
    • İnşallah kardeşim biz burada göbeği saklıyoruz.. bu arada sporada yoğunlaş mesela ben kalecilik yapıyorum kol ve bacak kaslarımda ciddi artış var kalecilik kasları sertleştiriyor ;)

    • İş ve sonrasında spor spor spor başka yol yok :))

  • Kanki altı ayda göbek gider biraz kas yaparsin ama hani ahım şahim bisey bekleme..

    0|0
    0|0
  • Aynen duzenli olarak set bicimde programli calisirsan vucudun kendini belli eder. he bide vucudunun yani bel ustunu epilasyon yaptir vitaminler gitmesin tas gibi vucut yaparsin.

    0|0
    0|0
    • Açıklar mısın dostum anlamadım da :)

Yükleniyor...