Dul kadının bekar erkeğe asılması doğru mu?

dul bir kadının bekar erkeğe asılması ne kadar doğru böyle bir hadise hayatınızda yaşadınız mı yada yaşasaydınız nasıl bir tepkiniz olur?

Güncellemeler:
tüm arkadaşlara yorumları için teşekkürler aramızda bazı arkadaşlar dul tabiri için yanlış ifadeler kullanıyor bu soruda amaç toplumumuzun kanayan yarası olan dul kadınları eleştirmek yada yermek değil toplumumuzun dul kadına bakış açısını yansıtmak için hazırlanmış bir soru dul kadın bekar bir erkeği sevebilir yada evlenebilir bunun bir mahsuru yok sorunun özünde dul kadına karşı toplumun önyargılarını göstermek istedim ve buna göre bir soru hazırladım teşekkürler..

0|0
12|15

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 12

  • Dul oldugu icin kadina yüksekten mi bakiyorsun? Ne yani dul diye bekar erkege asilamazmi, kücük görülmeden bir bekar bir erkekle cikamazmi? Bekar erkekle evlenemezmi? Bence sen önce su yaziyi okuda insanin asabini bozma link

    1|3
    0|0
    • uwwwwwwwww

    • Hepsini Göster
    • gelen eksi senden gelsin..başım gözüm üstüne

    • ksura bakma, senden böyle bir yorum beklemiyordum.. Dul konusunda asiri derecede sinirlene biliyorum, bizat halam dul kalmisti, kocasi en iyi arkadasiyla aldattigi icin, o tek kaldigi seneler onun neler yasadigini cok cok cok iyi biliyorum.. Allah kimsenin basina vermesin!

  • Eğer bekar erkek bakir değilse durum eşit. Ama tabiki her şekilde asılmak, tutunmak, flört milört her şekilde uygun değildir zaten... Eğer onu soruyorsan... Yok ben günahı sevabı takmam diyorsan bu sorunun da manası yok zaten. Seviyorsan karşılık verirsin, sevmiyorsan da yol verirsin...

    0|0
    1|0
  • dul kadın kadın değilmi babam annen gençken ölmüş olsa tekrar evlenemeye kalksa belkide bekar erkekle bu ahlaksızlıkmı?

    hani şu türk toplumun şu DUL KARISI muhammelesine inanamıyorum bazen evlenmekte allahın emriyle ayrılmakta ki namusunla evlendiyse ne fark eder her boku yiyen bakire bekarlar dolaşsa ne yazar?

    insan insandır bunun dulu bekarı yok. bacak arasında her boku aramayın hemen adam ve insan olun biraz

    1|1
    0|0
  • Allasen yahuu aynı oksijeni alıyoruz sen içerde ona ne katıyosunda böyle oluyosun ?

    0|1
    0|0
    • Rodrigo oldumu bu :)) sana hiç yakıştıramadım valla

    • :)afrodit napim çılgın yüreğim çıldırmış gibi çılgınlığımın haykırışları bunlar aklına farklı şeyler gelmesin afrodit ben bildiğin yine ben özüm aynı değişen bişey yok...

  • dul ne demek? senin böyle bir soru sormanı çok yadırgadım armegedon...bir insan evlenir ayrılır,ayrılınca bekar olur..bekar insanların da bekar insanlarla iletişim kurması kadar doğal bir durum yoktur değil mi?

    2|2
    0|0
  • Dul kadın, toplumun koyduğu bir isimdir.

    Türk Medeni Kanuna'na göre boşanmış kadın, bekar kadındır.

    Hiç evlenmemiş bir kadın kadar bir erkekle birlikteliği, bir erkekle münasebeti veya aşkı doğal ve gayet normaldir.

    1|1
    0|0
  • Acık konusucam. Ben bekar erkek olsaydım dul kadınla isim olmazdı cünkü ilk evlilik ilk heyecan ama onun icin öyle değil aynı duyguları onun icinde ilk olmasını isterdim. Ayrıca dul kadın olmak asla kötü birsey değil.Ama ailede önemli isterler mi istemezler mi istemiyorsa zaten tepkim sert olur yoluma bakardım.

    0|0
    3|0
  • sana asildiysa kaale alma akli dengesi bozuktur.

    1|0
    0|0
  • erkek de gençse tadından yenmez hacı

    0|1
    1|0
  • abi bi sus lütfen ya

    0|0
    0|0
  • kırmayacak sekilde asılabilir, sorun yok

    0|0
    0|0
  • kadın delidir yada seninle aynı evdendir susman için öyle yapmıştır .

    0|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • sanki bu normal birşey değilimiş gibi sormuşsun soruyu... Pardon ama sakıncası neymiş Sonuçta bekar bir kadın ve bekar bir erkekle ilgileniyor. Bundan daha doğal ne olabilir ki?

    2|0
    0|0
  • aşk varsa;

    medeni durum Fark etmez.

    Medeni duruma

    Medeni gözlerle bakmak

    evet makul olan budur.

    3|0
    0|0
  • Bence asılmalılar erkeklere bundan şikayetçi olmamak lazım.

    0|0
    0|0
  • :S asılmak derken yahu dul dedıgınız artık free dır asılabılır asılınabılır

    1|0
    1|0
  • akıl fikir dağıtılırken sen şemsiye altında falanmıydın?

    2|1
    0|0
  • dul bir kadının bekar erkeğe asılması ne kadar doğru

    0|0
    0|0
  • asılması sıkıntı olmaz erkek icin ama bence bir sure devam eder boyle bir durum 100 erkegin başına gelse sadece belkı 3 tanesi evlenir

    0|0
    0|0
  • nevar bunda asılabilir. ama eski kocasıda rahat bırakmaz onları birde böyle bir durum var

    0|0
    0|0
  • Dul bir kadının evli erkeğe ilgi duymasından yeğdir.

    1|0
    1|0
  • bana hepsi asılabilir:-)

    0|0
    1|0
  • Tepki vermezdim...

    0|0
    1|0
  • doğru ama bana asılmasın

    0|0
    1|0
  • doğru

    0|0
    1|1
  • la bi kaybol :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...