Sevgiliniz doğum gününüzü unuttu kutlamadı diyelim, kırılır mısınız?

erkek arkadasınız yada kız arkadasınız.sevgililer gunu, dogum gununuzu unuttu diyelim.kırılırmıısnz?

Güncellemeler:
bnim erkek arkadasım sevgililer gunumuzu unutmustu dusunun. 1 hafta sonra dogum gunum onu hıc hatrlamayacak :)
dün dogum gnümdü..sadece ailem hatırladı.. ve kutladılar.cok iyi bikaç dostum.erkek arkadasım hatırlamadı.hatta dun toplamda telefonda bile 5 dk gorusmedık..kırıldım.. kendmi ona karsı soguk uzak hissettim.herkesin cevabı için tesekkürler.

0|0
29|18

En İyi Erkek Görüşü

  • Doğum günümü unutan bir sevgilinin beni çok fazla kaale aldığını sanmıyorum. Ertesi gün s*ktiri çekerim.

    3|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • valla şahsen ben unutmasını dilerim..özel günler saçma geliyor,ille hediye veya aşk cümleleri için o günlere gerek yok..değerli olmasa zaten onla olmam.en başta dediğim şeydir ben özel günler sevmem de bilmem de hatırlamam da sonra gelip başımın etini yeme derim :D

    0|0
    0|0
    • hersey hediye değil..hediye falan istemyrm.umarım unutmaz bi mesajla olsa dahi kutlar

    • elbette hediye değil..kişilik meselesi..ama ben günleri de tutamam maalesef..ailemdekilerinde arkadaşlarımında..bu konuda hassas olanlara da bişey demem..ama ben karşımdakini üzmemek için en baştan durumum bu derim..ama bu eğer eksikse başka yerden kapatmaya çalışrıım :)

  • umrumda olmazdı .. ama unutmazlar kadınlar .. hatta genelde kendi doğum günümü bana 1 hafta onceden hatırlatmaya başlarlar .. deli olurum ..

    0|1
    0|0
  • İnsanlık halidir derim. Ama sevgili ya.

    Yok, belli etmem ama üzülürüm.

    1|1
    0|0
  • kıralıla krıla kırılıcak yer kalmadı desem

    0|2
    0|0
  • Normaldir.. Çok da abartılacak bir durum değil.. Hani sırf siz kırılmayasınız diye hatırlama zorunluluğu hissetmesindense sevdiğine değer verdiği için hatırında saklaması daha makuldur..

    0|0
    0|0
  • kendine getir onu.sevgili dedigin öyle köseye konulack bişey degil bence süs eşyası degil. SEVGİLİ DEDİGİN KIYMET BİLECK. OK ?yap gerekeni yoksa sevgililer gününüde unutur ewlenme yıldönmünü de ...

    0|0
    0|0
  • çok takmam

    0|0
    0|0
  • alha san bi odun daha memkette odun bırakmdnz yahu bunların cep telefonu yokmu hiçi mi aklı edmezler ajandaya kaydetmeyii hııı?

    0|0
    0|0
  • doğumgünü olayı çok saçma bence. ilk tanışma günü falan olsa hadi neyse diycem. böyle şeylere takılıp tat kaçırmanın alemi yok bence

    0|0
    0|0
  • Hediyemi alırsan afederim de :D

    0|0
    0|0
  • Kutlamasın zaten. Sevmem üstüme düşülmesini.

    0|0
    0|0
  • keser döner sap döner gün gelir hesap döner bende onunkini unuturum ödeşiriz

    0|0
    0|0
  • hatırlamasın elbet onunki de gelecektir :D

    0|0
    0|0
  • doğum tarihim hakkında herkese yanlış beyan veriyorum. bu nedenle, hatırlamam.

    0|0
    0|0
  • doğum gününde insan bişe bekler yahu onu hatırlasın da diğerleri sıradan günler

    0|0
    0|0
  • Sevgililer gününüz ne bea :S O gün dünyada size mi özel :S

    0|0
    0|0
  • hiç de önemli değil.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 29

  • o anlık evet kırılırım ama cabuk gecer cok sevdıgımden bos ver takma boyle seylerı gelıp gecıcı sen yasamana bak evlenınce ıster ıstemez hatırlıyolar canım hatırlamazsa sen hatırlatırsın bu erkeklere ne ıstedıgını soyluyeceksın onlar anlamıyolar kadın dılınden zorla alacaksın

    0|0
    0|0
  • Ama unutmadı , aradı ...

    0|0
    0|0
  • Hatırlamasını isterim ama hatırlazsa neden hatırlamadın diye baskı yapmam. Cokta önemli birsey değil bana göre.

    0|0
    0|0
  • bu insan unutkansa ( benim gibi ) kızmamalısınız :) değer vermediği anlamına gelmez

    ve o anki durumuda önemli, insan neleri unutmuyorki? bu kadar ufat tefek birşeyi kafaya takıp kırmam ben aşkımı :)

    0|0
    0|0
  • eskiden bu onun günü bunun günü tınlamıyodum ama bi tane sevgilim var,bi tane sevgilisi var

    hediye mediye değil olay

    iyi ki doğdun,iyi ki benimlesin ya da seninle olduğum için çok mutluyum hadi dondurma yiyelim tarzı artık içimden ne geliyosa falan filan...

    onunla olduğum için mutlu olduğunu 1 güncük söylesin,duymak istiyorum

    saçma gelirdi ama bünye bi zamandan sonra ihtiyaç duyuyo

    0|0
    0|0
  • Kırılırım tabi ki.Hatırlaması gerekli.Hatta ayrılık olur büyük ihtimalle en kötü doğum günüm olur sonra.

    0|0
    0|0
  • evet , üzülürüm .

    0|0
    0|0
  • bende unutacağım için farkında bile olmam sorun olmaz :))

    0|0
    0|0
  • kırılmam ama üzülürüm.yani kafası bir şeyle meşgulse unutabilir.insanlık hali

    0|0
    0|0
  • kafasını mesgul eden çok önemli bişey yoksa, evet kırılırım

    0|0
    0|0
  • hatırlamakk zorundaaaa!

    0|2
    0|0
  • Doğum günlerini saçma bulan ve kutlamayı sevmeyen bi insan olmama rağmen evet sevgilimin unutmasına çok kırılırım.

    0|0
    0|0
    • bende takmam hatta hediye merasmnden nefret ederm.ama kırılrm bi mesajla dahi olsa kutlamasnı isterm

    • Ah o hediyeeleer. Beğenmediğin halde karşındaki kırılmasın diye beğenmiş rolü yapmak yok mudur ne berbattır o. Hiç sevmem hediyeleri ben de.

    • :DD::D

  • Kırılırım tabii ama önce onun kafasını kırarım sonra kendim kırılırım burnundan fitil fitil getiririm :)

    0|0
    0|0
  • kırılırım

    0|0
    0|0
  • ohaa! benmkini hatrlamicakta kminkini hatirlicak

    0|0
    0|0
  • tabiki unutmaması gerekr

    0|0
    0|0
  • kırılmak ne kelime!

    0|0
    0|0
  • kırılırım ama saçma olduğunu bile bile...çok üstünde durmam bence gereksiz bi hadise

    0|0
    0|0
  • ben olsam kırılırdım

    0|0
    0|0
  • sevgilm dogum günmü bilmiyor söylemedm

    0|0
    0|0
  • Evet. Aklıma geldikçe de yüzüne vururum.

    0|0
    0|0
  • Geçerli bi sebebi yoksa kırılabilirim :)

    0|0
    0|0
  • bi zahmet kırılayım :((((((

    0|0
    0|0
  • E haliyle.

    0|0
    0|0
  • kırılırım ağlar trip atar burnunu sürterim :(

    0|0
    0|1
  • ayrılık sebebi .

    0|0
    0|0
  • gülüyorum çünkü bu olay bana çok tanıdık onun doğumgünüydü kutladık bir ay sonra sevdiğim çocuk benm doğumgünümü hatırlamadı çok dokunuyo ama aramız bozulmasın diye hatırlatmamıştım,hiç lafını da etmedm ah şimdi ki aklım olaydı...yani inan kimse için değmiyor hatrlamıyorsa çek resti senden iyisini bulabiliyor mu görsün bakalım ;)

    0|0
    0|0
    • cok haklısın.2 gun sonra gorucem.

  • sevgilim olucak şerefsiz doğum günü ne ki sıradan bi gün ne var ilk kutlamakta son kutlamakta demişti bana iyikide demiş ayrıldık :D

    0|0
    0|0
  • Tabiki deee

    0|0
    0|0
Yükleniyor...