Vücut Geliştirmeden Anlayanlar?

benim gögsümün uçları sarkık gögüsler için en etkili ve en iyi kas yapma yolu antrenmanı hangisidir bilen varmı?


0|0
4|6

En İyi Erkek Görüşü

  • bench press 4 set 8 tekrar, dumble fly 4set 8 tekrar, 2 günde bir yap düzelir

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • sakın vücut yapıcam diye steroid filan içme jinekomasti olursun vallahi

    0|0
    0|0
    • Hayır öyle şeyler kullanmam yinede saloun uyardıgınız için

  • ağırlık çalış

    0|0
    0|0
  • @muscle14 gel canım :)

    0|0
    0|0
  • dumbell yap

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Dambilla başla

    0|0
    0|0
  • Dumbell.

    0|0
    0|0
  • Bench Press, Şınav :)

    0|0
    0|0
  • Kardeşim kolay değil, ama illa ben bu işi yaparım diyosan dambılla başla derim çok güzel hareketler var

    0|0
    0|0
    • valla kilo verdim ama uclarda sarkmalar var eritmem lazım onları

    • Hepsini Göster
    • fitness gidiyom zaten 2 ay oldu aralarda şekillenme var ama uçlar hala sarkık hoca zamanla kas olur diyo ama ben genede sorayım dedim daha farklı haraketler var mı diye

    • Hocana uy o zaman, ne dim

  • dumbell fly ve göğüs pres

    0|0
    0|0
Yükleniyor...