Polise 'türban' hilesi ! :) Bu haber hakkında siz neler düşünüyorsunuz?

Bu haber hakkında siz neler düşünüyorsunuz?

link

sizcede akıllıca değil mi :) açıkçası hiç aklıma gelmezdi böyle bir şey. Alkollü kadınların sorunları bitiyor gibi türban takın yeterli :) vay beee..

Alttaki yorumlardan biri de '' erkeklere de takma sakal öneririm '' olmuş :D güldürdü :)))

bu duruma bakış açınız nedir? sizlerde böyle bir şey yapmayı hiç düşündünüz mü düşünür müsünüz? bunu ne kadar doğru buluyorsunuz?

  • Dini böyle işlere alet edip kullanmak büyük günahtır.Zaten böyleleri yüzünden asıl dindarlara kötü gözle bakılıyor.dinden soğutuyorlar adamı
    60% (3)67% (2)62% (5)Oy Ver
  • Bence mantıklı bir iş ya en iyisi :) yapabilirim paçayı kurtarmak için neden olmasın :)
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Cevabımı yorumda belirtmek istiyorum.Burdaki iki seçenek düşündüklerime tam tercüman değil.
    0% (0)0% (0)0% (0)Oy Ver
  • Suç kadında değil poliste.türbanlı diye onu niye kontrol etmiyo.sanki sadece açık olan insanlar mı günah işliyo.insan ayrımcılığı olduğunu düşünüyorum.bunu bulanlarınında aklına helal.böyle polisten böyle geçilebilinir zaten anca.
    40% (2)33% (1)38% (3)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
1|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Hani milletin arasında meşhur bir yemin türü vardır " Ekmek çarpsın" bunlar da sanki " Başörtü çarpsın ki içki içmiyorum " dercesine kamufle aracı olarak kullanmışlar.

    Aslında medya bir taraftan kafalarda canlanan " Ne başörtülüleri gördük..." sorusuna iyi bir yanıt vermiş. Başörtülü aslında tam manasıyla tesettür desem daha yerinde olur. Tesettürlü bir insanın yapmayacağı ilk şeylerden biri " İçki içmek" olur elbette. Bunu yapmayan zaten hal ve hareketlerine de dikkat eder. Geriye kalanlar ise bu bayan gibi aksesuar ve kamufle aracı olarak kullananlar kalır.

    Eh bana da böylesi bayanlara başörtü çarpmaz ama " Başörtüsüyle boğulasın!" demek düşer.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Ya başörtüsü çok işe yarıyor evet, arkadaşın birisi ortaokulu imamhatipte okumuş, kızlar walkman ve kulaklıkla kopya çekiyorlarmış. Şimdilerde memurlar yükselmek için hanımalrını zorla başörtüsü taktırıyorlar.

    1|0
    0|0
    • Sonrada hak yemem, dinimi severim derler böylesi şahıslar.

    • Hepsini Göster
    • farklı bakış açılara sahibiz bu yüzden sen öyle düşünmeye devam et bende böyle düşünmeye devam edeyim yoksa bu böyle uzayıp gidecek..

    • Haklısın. Anlayışın için teşekkür ederim.

  • Hem A hemde B

    Üç kuruşluk keyif için maymun olmaya ne kadar meraklı milletimiz. İçeceksen şu zıkkımı taksiyle git taksiyle dön kimseye zararın olmasın. Polisimizde başörtülü diye çevirmiyorsa o da vazşfesini yapmıyor demektir.

    0|0
    0|0
  • valla böyle bir ayrımcılık varsa (ki var) kullanmak lazım. bombalı saldırı yapacak olanlar bile çarşaf türban giyse kimse dokunamaz. he yanlış anlaşılmasın türbanlılara saygım sonsuz ama devletin uygulamaları yanlış

    0|0
    0|0
  • Kadınlar her zaman kazanır , hiç şaşırmadım

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Tabii canım..

    Türbanlıysa, içmez, günah işlemez, melek onlar melek...

    Yersen ;)

    1|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • Bunu ciddi manada mı söyledin, yoksa şaka mahiyetinde mi..

      Ona göre cevap vereceğim de?

    • Şaka ettim sana :)

Yükleniyor...