Göğüslerim çok küçük arkadaşlar hof?

Göğüs ölçüm : 86
Bel: 65
Kalça: 92
Boy: 1.62
Sizce göğüslerim çok mü küçük ileride sorun olur mu nasıl büyür? kalça küçültmek için napabilirim?


0|0
15|73

En İyi Erkek Görüşü

  • Sen bu ölçüleri kafana takıyorsan yanlış yapıyorsun. Gayet iyi vücut ölçülerin var. Sporuna dikkat edersen ileride hiçbir sorunun olmaz. Ayrıca kalçanı küçültmek için squat-deadlift-bacak açma gibi hareketler öneririm. Bana aynı sorularla spor salonunda çok kadın geliyor, ben de bir fitness eğitmeniyim. Eğer özel yardım istersen mesaj atabilirsin seve seve yardım ederim

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 72

  • Kafana takma

    0|0
    1|0
  • çıldırdım senin yüzünden zalimin kızı :)
    http://i.hizliresim.com/jv3dAg.gif

    0|3
    0|0
  • bir bitin artık lütfen !!

    2|1
    0|0
  • İlerde nasıl bir sorun olabilir ki
    Kansere çare bulmanı mı engeller?
    Fenerbahçenin şampiyonluguna mı engel olur?
    CHP nin iktidar olmasını mı engeller

    Nasıl yani nasıl?

    0|0
    0|0
  • kızların küçük göğsüne erkeklerin küçük penisine henüz tıp çare bulamadı. olduğu kadarıyla idare edeceksiniz

    0|0
    0|0
  • Sen bu ölculeri verip biz erkekleri öldurmekmi istiyorsun amacin nedir :) duydugum en iyi ölculer yemin ederim sen bir harikasin o zaman şayet dogruysa

    0|0
    0|0
  • Bencede biraz kucuk. meme dedigin soyle avucundan tasacak seks sirasinda opeceksin yuzunu ikisinin arasina koyup huzur bulacak sin. gerekirse neyse.. ama bencede en az 95 falan olmali ama sarkik degil diri bir sekilde. bayılıyorum ya iri goguslu bayanlara

    0|0
    0|0
  • Sorun etme.. Bazıları küçük sever.

    0|0
    0|0
  • yaaa göğüslere takılma yaaaa
    evli değilsen ya da nişanlı filan işte ne bileyim
    yoksan biz beraber çıkalım ne dersinn

    0|0
    0|0
  • idare eder her türlü giderin var.

    0|0
    0|0
  • Göğüslerin fevkalade bence.

    Eşin olacak insan çok şanslı bence..

    0|0
    0|1
  • goguslerin kucuk oldugu icin ulkeden atilacaksin

    0|0
    0|0
  • Ideal işte niye kafaya takıyorsun ki.

    0|0
    0|0
  • Daha ne istiyosun acaba?

    0|0
    0|0
  • Aynen küçük.

    0|0
    0|0
  • 86 ? 92 ? bir saniye dalga geçiyor olmalısın? O. o ^^)

    0|0
    0|0
  • Cidden baydınız mk

    1|1
    0|0
  • Onu bunu bilmiyorum o göğüs ile ileride fıtık olma şansın yüksek kilo ver 1.62 boy 86 göğüs ne ya yuh

    0|0
    0|0
  • manyağa bak
    millet o ölçulere gelmek ıcın servet harcıyor buda kıllı kılsız derdınde

    0|0
    0|0
  • sıkıntı yapma ya sende ilahi

    0|0
    0|0
  • o nasıl bır gogus ya bırak terk et ülkeyi.. sacma sapan konusma normalsın takma bu kadar

    0|0
    0|0
  • daha ne istiyon acaba

    0|0
    0|0
  • masaj yap sütyen giyme

    0|0
    0|0
    • Giymezsem sarkmaz mı

    • Hepsini Göster
    • krem al?

    • Alayım o zaman. Teşekkürler :)

  • rahat batıyor dimi. Mükemmelsin mükemmel!

    0|0
    0|1
  • ben oynayayım büyür istersen gönüllüyüm :D

    0|1
    0|1
  • Sen boşluktan neyle uğraşacağını şaşırmışsın kafayı takcak başka bişey bulamadın mı

    1|0
    0|0
  • bedenin fiziğin cuk diye oturmuş daha ne olsun. Allahtan belanı mı istiyosun :)

    0|0
    0|0
  • Göğüslerinin hakkını kalçan yemiş.

    0|0
    0|0
  • olculer nuhtesende yapnayin boyle bak tahrik oluyoz ya

    0|0
    0|0
  • 86 nesi küçük allah aşkına ayrıca küçük göğüs bir kadın için her zaman avantajdir

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    42

Kızlar Ne Diyor 15

  • Gögüs altın fazla kalın değilse göğüs ölçün iyi.
    Kalçanında büyük olduğunu düşünmüyorum incecik mankenlerin ki zaten 90 cm, senin belinde aşırı ince değil. Oranlı duruyorlardır muhtemelen. Kalçanı küçültmek için değil de sıkılaştırmak, dikleştirmek için çalışabilirsin bence. Göğüsler için bıçak altına yatmaktan başka çare yok. Dert etme sorun olacağını da sanmıyorum.

    1|0
    0|0
  • 23 yaşına kadar göğüs büyümesi devam eder

    0|0
    0|0
  • Kizim 86 mi 85 diycektin herhalde en kucuk beden 75 den baslar sen 86 diosun kafa mi buluyorsun kucuk derken?

    0|0
    0|0
  • İdeal işte neden takıyorsun takma kafaan küçük alan değil

    0|1
    0|0
  • ben öliyim o zaman:(

    0|0
    0|0
  • Oha nesi küçük 65 70 olanlar napsin:))

    0|0
    0|0
  • İdam canım dert etme 95 olsaydı napicaktin

    0|0
    0|0
  • çok küçük değil benimkiler daha küçük

    0|0
    0|0
  • Saçmalama ya neresi küçük keşke benim de 86 olsa ama benimki 75b maalesef :((

    1|0
    0|0
  • Gögüs küçük harbiden sen 75 felan takıyosundur dimi

    1|0
    0|0
  • Bune kizim ya poff
    En az 90 olacak
    Neyse sudyenine pamuk doldurursun...

    0|0
    0|1
  • kafana takma neysen osun

    0|0
    0|0
  • 86 küçük mü yaaaa

    0|0
    0|0
  • ne güzel küçük işte

    0|0
    0|0
  • Bence küçük gogus daga iyi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...