Uzaktan bakıştığınız ya da göz göze geldiğiniz kişi size yaklaşsa nasıl tepki verirsiniz?

diyelim ki bir cafedesiniz. birisi geldi ve dikkatinizi çekti bir süre baktınız. o da size baktı. siz çok sık bakmasanızda onun baktığını hissediyorsunuz. o kişi yanınıza yaklaştı, tepkiniz ne olurdu? yada tam tersini düşünelim, o kişiye nasıl yaklaşırdınız, ne bahaneler bulurdunuz?


0|0
28

En İyi Erkek Görüşü

  • Erkek kardeşlerim, dostlarım : Yapmayın öyle şeyler. Sonra kendilerini bir şey sanıyorlar bu kezban müsfeddeleri. 40 saat gözünü senden ayırmaz , sonra yanına gidersin triplere girerler. Alt tarafı benim gibi insansınsın yahu! Cafelerde ya da benzeri yerlerde yiyin için muhabbetinizi edin. Yanınızdaki dostunuzun ve ettiğiniz muhabbetin kıymetini bilin. YAnınızdaki kişiye ve sohbetinize saygınız olsun. Bu tür kezbanlara prim vermeyin.

    3|4
    1|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 2

  • eer bn de bakıosam bn de hoşlanmşm demektr o zmn onla tanışır sohbet ederm herhalde.

    0|1
    0|0
  • ana kızlar vallahi bu tarafa doğru geliyo napıcaz şimdi? kalkın, kalkın çabuk gidiyoruz :D

    bu olurdu kesin :)))

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • ben direkt yaklaşmazdım. gider çok nötr bir konuda fikrini sorar hiçbir şekilde ilgi belli etmezdim. sonra da teşekkür edip ayrılır gidişata bakardım. ilk beni gelirken gördüğünde ilan-ı aşk bekleyip egosu kabarırken çok nötr ve önemsiz bir konuda fikrinin sorulması güm diye çarpar, sonrasında hiçbir ilgi göstermeyip uzaklaşmam da onu içten içe deli ederdi. bende bunu arada gözlemleyip belki gidip sonra farklı bir açılış da yapardım, bu sefer farklı bir metodla ilerletmeye çalışırdım.

    hiçbir zaman gidip direkt ilgi göstermeye, yakınlık kurmaya çalışmam. özellikle de egosunu tatmin etmek için sürekli fırsat kollayan, hayatını ego tatmini üzerine kurmuş Türk kızlarında. gidip durduk yere ilgi belli eden diğer 100 erkek gibi olmak istemem. herkesle aynı şeyi yaparsan hiçbir sonuç alamazsın, kızın egosunu kaldırmaktan başka. ondan sonra da kendini dünya güzeli filan zanneder. bunlara hiç gerek yok :)

    0|2
    0|0
    • güzel açıkladın be arkadaşım eline koluna fikrine sağlık :)

    • ne demek dostum, Estafurullah. tecrübe edindiğim kadarıyla paylaşmaya çalışıyorum :)

  • Şu bakışma işi çok sakat. Yani salak bi kızla bu yüzden ciddi bir sorun yaşadım.Gittim konuştum. Bakmak önemli değilmiş ona göre bakışlardaki anlam önemliymiş. Lan ben tanımıyorum ki seni. Nerden biliyim bakışındaki anlamı.

    O yüzden bulaşmayın mümkün mertebe :)

    0|0
    0|0
  • Tribe girerdim hocam :D Ne yapılır başka saçma saçma mimikler yapardım :D

    0|1
    0|0
  • Yanıma geldiğinde çoktan kaybetmiştir zaten. Ben biraz kovalamadıktan sonra işin tadı çıkmıyor be müdür...

    0|0
    0|0
  • onun gelmesini bekle :)

    0|0
    0|0
  • ne için geldi ama onu bi öğrenmek lazım

    0|0
    0|0
  • Bu soruyu cevaplıyanlar bunu da cevaplıyabilir mi? link

    0|0
    0|0
Yükleniyor...