Laptobum çöktü sanırsam mavi ekran geliyor başlangıçta :\

Selam cemaat :)

Laptobu daha 3-4 saat önce kullandım normaldi, iyiydi. Ardından açtım ama kullanıcı seçim yerinde parolayı girdikten sonra mavi ekran geliyor ve yeniden başlıyor bilgisayar.

Benim birde 2-3 aydır virus programım yok.

Ve bilgisayarı kapatma şeklim zararlı sanırım direk kapatma düğmesinden kapıyorum .

Şimdi güvenli modda açıp sistem geri yüklemeyle 2 gün öncesine yükledim.

Ama takılıp duruyor bilgisyar.

Ve internetten vırus programı arıyorum şimdi.

_______Şimdi format atmak mı lazım ?

------------Yanlışlarım varsa hepsini söyleyin, sanırsam vırus programı olmaması ve kapatış şeklim yanlış :P

Güncellemeler:
O kadar hardiskin yandı falan demişiniz götürdüm benim bilgisayarı aldığım yere maşallahı var dedi dediğin kadar zararda gözükmüyor çat diye kapatmana rağmen dedi.ESED NOD32 verdi 1 yıllık :)


Yorum atan herkese teşekkürler kardeşlerim..

0|0
0|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Bilgisayarına format atman gerekli.Açıkcası ben bilgisayarımı çok dikkatli kullandım virüs programından tutun kapatma şekline kadar.Hiçbir düşme bile yaşamadı bilgisayarım ancak tek sorun bataryasının ömrü uzun olsun diye bataryayı çıkartıp sadece fişe takılı kullanıyordum.Güç kablosunun sürekli çıkmasından dolayı bilgisayar kapanıyor hayliyle.Bu 20'defadan fazla oldu ve sonunda bilgisayarm çöktü.Senin kapatma şeklinle benim başıma gelen aynı şey aslında.O bakımdan fotmat gerekli :)

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 10

  • Açma kapama düğmesine basılı tutup mu kapatıyorsun¿

    İlk önce format atacaksın tertemiz,sonra güzel bi antivirüs kuracaksın. Bende comodo internet security premium var 1 yıldır şimdiye kadar sıkıntı yaşamadım sistemi kasmaz ücretsizdir

    0|1
    0|0
  • o takılmalar düzelir. virüs programı bul ya da benden alabilirsin norton bayisiyim :D

    pcyi normal kapatmıyorsun bu şekilde en çok harddiske zarar verirsin. harddiskin zarar gördüyse takılmaların düzelmez... onu da bana gönder tamir ederim :D:D

    0|1
    0|0
  • Ya bunların dediklerine bakarsan 1 hafta boyunca çözüm bulamazsın. Win XP SP3 format at. Programlarını kur. Donanımlarını yükle. Hepsi bu kadar basit. Eğer yedekleyeceğin dosya varsa hallet. Direk kapatırsan ömrü %25 azalır.

    Sağlıcakla.

    0|1
    0|0
  • öyle düğmedne kapanırmı arkideş :D

    format at , ilk program olarak antivirüs yükle, gül gibi kullan.

    0|1
    0|0
    • LEGEN ... (Wait for) DARYYYYYYYYYYYYYY :DD Unutmuşuz Barney reisi yaa :)):) Özledim keretayı 8. sezon ne zaman geliyo bilgin varmı arkideş :D

    • eylülde gelicek işte ama abrney reis sahalardan uzak malum evlilik :D

    • O bir yolunu bulur :D

  • anakartı yakmış olma ihtimalin yüksek.işin zor

    0|1
    0|0
  • format en son çözüm. Ramları kontrol et tak çıkart mandalları iyi sıkıştır. Bios pilini çıkart tak. Yeniden aç. olmazsa format at :D

    0|1
    0|0
  • Her boka format atın düzelsin yok öyle birşey

    Ana kartın yandı dostum

    0|1
    0|0
  • Kapatış şeklin yanlış. Ve sana kötü bir haber donaım sorunun var. format sorununu çözmeyecektir.

    0|1
    0|0
  • Format at ve bir daha açma-kapama düğmesinden bilgisayaraını kapama.

    0|1
    0|0
  • adam makinesini kötülemez tabi... kendi satmış sonuçta...

    bakım falan yapmayıp direk antivirüsle gönderdiyse diyecek bişe yok...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...