Sosyal kız arkadaşınız sürekli kucağınıza oturuyor n'aparsınız?

üni. okuyorum sosyal kız arkadaşım sürekli kucağıma oturuyor her defasında bıkmadan usanmadan kucağıma oturuyor arkadaşım diyorum bak şurda sandalye boş oraya otursana yok benim kucağımda rahat olduğunu söylüyor böle bir olayda tepkiniz nasıl olur?

 

Cevabın Var mı?

0/2000

En İyi Cevap

  • Yahu sen ne adamsın bee hiç gündemden düşmez misin sen arkadaş..

Kızlar Ne Diyor 13

  • çık şu hayal dünyasından psikolojin bozuldu

  • ehe :D sadalyeden daha rahat olduğunu söylüyor ha :D

  • baba kucağı pohahah

  • o sana asılıyor arkadaş

    • bende sana asılıyorum acıktan ama pas yok sende banu

    • Öncekileri Göster
    • aşkııımmmmmmm hayatıııııııııııııımmmmmmm :)))
      şaka bir yanada benim yüzümden harbi kısmtin kapanacak :))

    • ne aşkı seviyeli ol engelleyecem bak

  • o ne bıcım normal arkadasmıs oyle

  • şu an seni verilen cevapları okuyup yarılırken hayal ettim ben de koptum. iyi eğlenceler.

  • armegedoncum,raptiye kullan kesin çözüm..bak bakalım bir daha yanına bile gelir mi:)))))

  • accık kilo ver la.

  • bu da böyle sorularla şımartıyosunuz yapmayın rol yapıyo la bu :D guru olacak dalga geçecek deli meli ama 4 . level ne iş :D

  • Senin kucaınamı :D)) hmm iimis

  • Bak sen..gerçekten mi?.Hiç şaşırmadım her yerin kız kaynıyor..Eeee yakışıklı delikanlı.

    • :)

    • haketti ama bende insanım :D

    • :D tabi canım insanım dediysek lafın gelişi

  • O da bisey mi benimde turkce kiz arkadasim oturuyor hatta arkadasiminda fen kiz arkadasi oturuyor kucagina..

Erkekler Ne Diyor 30

  • bu garip olaylar hep senin başına mı geliyor acep? :D

  • Beni o arkadaşınla tanıştırır mısın? :)

  • KIZA SORARIM İKİ BÜSKİVİ ARASI ÇİKOLATA KAPLI MARŞMELOW YEDİN Mİ DİYE O DA YOK DERSE HAYIR CEVABIM O ZAMAN HAZIR HACI...

  • Yine sen yine olağanüstü soruların

  • hayatı tesbih yapmışım sallıyormuşum :D

  • Ne garip olaylar yaşıyon ya :D

  • Sende onun kucağına otur olsun bitsin :))

  • sosyal kız arkadas ne lan. hangı gezegenın bebesisin anlamadıkki

  • Yemin ediyorum sen sosyopat felansin.korkuyorum lan senden var mi boyle bi sey.tedavi falan ol aq

  • bende isityorum öyle sosyal bi kız... :)

  • arkadasım ne duruyorsun resmen hatun istiyor günahtır bulan var bulamayan var

  • Azgın kezban dolu Türkiye'de...

  • Kız sosyal işteBöyle sosyal kızlar her yerde bulunmuyorOnu koruman altına almanı istiyor :)

    • aman kaçırmayın fırsatı:D

    • değil mi ama nerede böyle Sosyal kız
      çok sosyalini gördüm de bu kadarı az bulunur
      haksız mıyım :)

  • açık ve net söylüorm skerim.

    • Ay ne kadar terbiyesiz bir insansın sen!..
      Ahlaksız.
      =DDDDD.

    • Ayı olmayasın =D.

    • Ohoho kendini bilen bir varlık aferin pandaya =D.

  • yaa arkadaşım senn anlatıkların neden sürekli abartı yani geçende kzı arkadaşında sorunlar olmuşda kzıa t-shirt vermişsnde kızn içinde bişiy yokmuşta şimdede kız üstüne oturuyor he yaaa

  • öyle bi güldümki az kalsn camdan düşüodum :D

  • Nerede Ünv. okuyorsun Las vegasta mı kızlar kucağında?

  • yalnız sosyallik öyle olmaz, kucağına otururken elinde cep telefonuyla tweet atıyor mu dürtüyor mu like ediyor mu birilerinin hayranı oluyor mu? Oluyosa sosyaldir

  • e kucağına oturduğunda kalkmıyor ise sandalyeden daha rahattır kız da haklı :D

  • Sosyal arakdasın cok sosyalmıs bellıkı .

  • İnsanların rahatını sağlamamız lazım.Bu vatani bir görev kardeşim.Rahat ediyorsa bırak otursun.Hatta oturup oturup kalksın :PP

    • Sen daha önceden sosyal sorumluluk diye birşey duymadın mı bakim hi? :))

  • Eeee senin kucağın yumuşakmış napsın...

  • yaşınız normal görünüyor..sende ondan hoşlanıyorsan fazla ileri gitmeden sevişin..

  • Senin sosyal kız arkadaşın mı var ? O-O

  • Üni hep öyle arkadaşım kucaktan kucağa millet sonra bir bakarsın sen de alışmışsın o kucak senin bu kucak onun gezip durursun dikkat li ol :D

  • Sosyal kız arkadaş ne ola ki?

  • belki inanmaz sin ama arkadaşlığımı bitirir im

  • Bak sen..gerçekten mi?.Hiç şaşırmadım her yerin kız kaynıyor..Eeee yakışıklı delikanlı.

  • Benim asosyal kız arkadaşım var ulen namaz kılarım sırtıma biner mekik çekerim kafama basar. Şınav çekerim öper falan. bunlar böyle ya sıkıntı yapma.Çok mu sosyal seninki? Biraz sayısala agırlık ver. kaç cm gibi mesela.

  • Hayal dunyasında yaşıyor bazı i*neler

Yükleniyor...